Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää näyttää ihmisten syömistä??!?!? En kestä mikrofonin kautta tehostuvia litkutus- tai rouskutusääniä. Tai lusikan kilutusta kippoa vasten tai vielä vähemmän kalahdusta hampaisiin. Hyi helvetti! Eikö mikrofoneja voi kääntää mutelle siinä vaiheessa, kun joku mussuttaa tai nassuttaa jotain?
Krete lappaa ruokaa suuhunsa ja jauhaa sitä kuin rekkamies.
En ole huomannut tällaista ollenkaan. Luulisi olevan tosi raskasta katsoa jotain viihdeohjelmaa, jos pitää koko ajan keskittyä oman inhokin tekemisiin ja nähdä kaikki negana. Mieluummin sitä kiinnittää huomion suosikkipariin.
No sepä se, kun tuolla ei ole enää suosikkeja. Inhokkeja vain.
Pakottaako joku sua katsomaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein, että Oona aikoo tatuoida rinnan alle tekstin "kaunis, rietas, onnellinen" 🙄
Jep. Aika hirveä suunnitelma, mutta parempi tuokin on kuin geneeriset mietelauseet.
En ole suuri Kaijo Koon musiikin ystävä, mutta se Oonan ja Kimin toivebiisi oli mielestäni silti paras, kun vertasi muiden toiveisiin. Edm ja suomiräp ei uppoa mulle. Olisin luullut, että Krete tykkäisi jostain rokimmasta tai edgymmästä musiikista, mutta hänenkin lemppari oli joku Waves-tanssibiisi.
Waves oli Sallin biisi, Kretelle oli Aviciitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkun Niinan ripsien kommentointi oli junttia ja mautonta. Ei kukaan oikeasti rakastunut mies sano noin. Nainen on silloin miehen mielestä kaunis milloin vain. Ei kukaan normaali jamppa kommentoi toisen ripsiä ja meikkiä noin. Muhku haluaa kontrolloida ja nauttii, kun Niina tekee mitä hän sanelee. Oikeasti on itse epävarma niin jollain lailla pitää saada Niina ohjaksiin. Tuli inhottava olo, kun näki Niinastakin, että meni vaisuksi eikä kommentoinut keskusteluun mitään, kun Oona ja Krete puhui just siitä, että ei ole miehen asia kommentoida miltä nainen itse haluaa näyttää. Jokaisella pitäisi olla oikeus näyttää ja laittautua miltä itse haluaan. Muhkun kommentointi ei ollut ok. Outoa ja surullista ettei Niina nähnyt siinä mitään outoa.
Muhku on kontrolloinut Niinaa alusta asti aika rajusti, ja myös arvostellut Niinan sisäisiä ja ulkoisia ominaisuuksia ikävään sävyyn "rehellisyyden" nimissä.
Onko mahdollista että Niina pelaisi? Harrastaa seksiä koska nauttii siitä, mutta antaa Muhkun patsastella ja juttujen mennä toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään? Ja suunnittelee lemppaavansa tämän sankarin heti Suomessa. En näe että Niina on oikeasti ihastunut/jopa rakastunut, vetää ennemminkin roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein, että Oona aikoo tatuoida rinnan alle tekstin "kaunis, rietas, onnellinen" 🙄
Jep. Aika hirveä suunnitelma, mutta parempi tuokin on kuin geneeriset mietelauseet.
En ole suuri Kaijo Koon musiikin ystävä, mutta se Oonan ja Kimin toivebiisi oli mielestäni silti paras, kun vertasi muiden toiveisiin. Edm ja suomiräp ei uppoa mulle. Olisin luullut, että Krete tykkäisi jostain rokimmasta tai edgymmästä musiikista, mutta hänenkin lemppari oli joku Waves-tanssibiisi.
Waves oli Sallin biisi, Kretelle oli Aviciitä.
Yhtä huonoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, miksi pitää ylipäätään mennä mainitsemaan asiasta? Kuvitteleeko miehet oikeasti että naiset meikkaa heitä varten ja heitä miellyttääkseen? Näki Niinan naamasta, että ei tykännyt kun kommentoi asiaa toistamiseen. Näin ne narsistiset piirteet näkyy mistä myös kauden alussa täällä puhuttu. Hyi 👎🏻
Kyllä mä ainakin haluaisin, että mun lähipiiristä joku (ystävä, puoliso, sisko) sanoisi mulle, jos mun meikki näyttäisi hassulta. Etenkin kun se olisi helposti korjattavissa esim. häivyttämällä selvät rajat tai vähentämällä liian ruskean/liian valkoisen meikin määrää, ettei tulisi klovni- tai Cats-musikaalin jellicle cat -efektiä. Olisin kiitollinen tästä.
Nyt kun katson kuvia omista teinivuosien meikkauksista, niin toivoisin, että joku olisi vinkannut mulle lempeästi, että mun nypityt siittiökulmat näyttää aika erikoisilta ja väärän sävyisen meikkivoiteen raja näkyy kaulassa, jne jne. Silloin en vaan nähnyt noita, kun meikkaustaidot oli vielä hakusessa.
Kyllä haluaisin, että esim. sisko sanoisi, jos meikkini näyttäisi oudolta. Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että mies yrittäisi kontrolloida minun ulkonäköäni. En hyväksyisi sellaista hetkeäkään.
Miksi sanominen ei olisi siskon suusta kontrollia? Kannattaa hetki pysähtyä miettimään asiaa. Eli mikä siinä miehen sanomisessa ärsyttää, haittaa ja loukkaa eniten?
Minun kokemus on, että sisko voi aivan hyvin kontrolloida toista, ja toisaalta mies voi sanoa hyvin kauniisti, ilman pienintäkään halua kontrolloida. Jotain kulttuurista tässä asiassa on.
Ja tämä ei ole kannanotto Muhkun puolesta, valitettavasti hän taitaa haluta oikeastikin kontrolloida. Mutta yleisesti pohdittava asia minusta. Naisen ei automaattisesti tarvitse loukkaantua, jos mies sanoo jotain.
Voisiko tässä olla kyse siitä, että kautta aikojen miehet ovat olleet ns. vallan kahvassa, ja naiset sitä kautta alisteisessa asemassa. Joten helposti jokin kommentti miehen suusta koetaan kontrolloivana, ja ei haluta alistua miehen vallan alle. Ymmärrän tämän täysin. Kun taas jos sisko sanoisi, se ei tunnu niin kontroloivalta.
Itse ajattelisin niin, että omalta siskolta on totuttu ottamaan palautetta vastaan. Ja se ikään kuin kuuluu asiaan. Omalta mieheltä sen sijaan odotetaan ihailua, halutaan että se oma mies varauksetta ihailee. Ulkonäköön puuttuminen koetaan tökerönä.
Kyllä, totta tämäkin. Plus kyllä se ehkä siskonkin suusta voisi ikävältä tuntua jos hän sanoisi että tykkään susts kyllä ilman noita ripsiä, ripsiä jotka olet ite valinnut ja varmaan siten myös ite nättinä pidät. Tärkeintä kun on että itse pitää, ei muiden mielipiteillä niin merkitystä. Ei pitäisi omaa ulkonäköä muokata toisenlaiseksi kenenkään mieliksi jos itse pitää.
Ja mielestäni on ookoo kehua toista ettö ”oot ihanan näkönen ilman meikkiä”. Se on eri asia kuin sanoa että en niin pidä tuosta kun meikkaat noin.
Nico sanoi hyvin, että on tärkeintä et ite tykkää miltä näyttää. Voisin kuvitella että Nico itse on saanut kuulla jos jonkinmoista törppöä kommenttia tatskoistaan, tukastaan ja hampaistaan, (ne kun ovat erilaiset kuin valtavirtamuoti) mutta hänelle itselleen on tärkeintä että hän itse tykkää niistä.
Muhkulta oli väärin kysyä Niinalta kaikkien edessä ”oletko kokenut ulkonäkösi kommentoinnin ahdistavana?” Niina vasta ”no en oo”. Muhku:”en mäkään oo kokenut et sä olisit kokenut”.
Eihän Niina voi kaikkien edessä alkaa nolaamaan Muhkua että joo olet ahdistava kommenteillasi. Niinan niskassa olisi ikuisesti Muhkun vihat ja syytökset viime hetken voittomahiksien pilaamisesta. Niina pelaa ja antaa Muhkun juttujen mennä toisesta korvasta ulos. Ei jaksa vääntää, tosin Muhku syyttää silloinkin, että Niinan jutut ei ole riittävän syvällisiä. Ja katsojille Niina jää etäiseksi ja vähän pinnalliseksi. Niina ei voi koskaan ”riittää” Muhkulle mutta tuskin aidosti sitä tahtookaan.
Olenko muka ainoa, jonka mielestä Eeli on ihan hirmu sympaattinen? Ystävällinen, muut huomioiva, kohtelias, lämminhenkinen, tsemppaava... ja kun Eelillä on vielä parinaan täysin samanlainen ihastuttava Salli, ulkoa ja sisältä kaunis, niin olisi huutava vääryys, jos he eivät voittaisi.
Salli kyllä meikkaa itsensä kauniisti, ei tarvitse paksua pakkelikerrosta ja järkyttäviä räpsyttimiä, ainoa, mitä vähän olen ihmetellyt, on, että hänen kyntensä ovat hyvin lyhyet ja mielestäni noin viimeisteltyyn ja kauniiseen meikkiin sopisi kyllä pidemmät kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Salli kyllä meikkaa itsensä kauniisti, ei tarvitse paksua pakkelikerrosta ja järkyttäviä räpsyttimiä, ainoa, mitä vähän olen ihmetellyt, on, että hänen kyntensä ovat hyvin lyhyet ja mielestäni noin viimeisteltyyn ja kauniiseen meikkiin sopisi kyllä pidemmät kynnet.[/
Olen täysin eri mieltä. Sallin sporttiseen tyyliin nimenomaan sopii lyhyet kynnet. Salli on luonnollinen ja raikas.
Vierailija kirjoitti:
Olenko muka ainoa, jonka mielestä Eeli on ihan hirmu sympaattinen? Ystävällinen, muut huomioiva, kohtelias, lämminhenkinen, tsemppaava... ja kun Eelillä on vielä parinaan täysin samanlainen ihastuttava Salli, ulkoa ja sisältä kaunis, niin olisi huutava vääryys, jos he eivät voittaisi.
Et ole! Ihana pari.
Jos Kimi ja Oona voittas Kimi ottas rahat?
Muhku ”vaatii” Niinalta meikittömyyttä ja luonnollisuutta. Silarit kuitenkin kelpaa...
Peruskäytöstavat puuttuu Kreteltä ja Oonalta. Ruoka suussa puhutaan niin että meinaa puppu tulla ulos asti. Ällöttävää.
Eeli on oudon näköinen. Kroppa hyvä mutta ulkonäkö aika erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Salli kyllä meikkaa itsensä kauniisti, ei tarvitse paksua pakkelikerrosta ja järkyttäviä räpsyttimiä, ainoa, mitä vähän olen ihmetellyt, on, että hänen kyntensä ovat hyvin lyhyet ja mielestäni noin viimeisteltyyn ja kauniiseen meikkiin sopisi kyllä pidemmät kynnet.
viimeisintä hottia on lyhyet kynnet,winkwink. Kotkankynnet ovat out. Ainakin Helsingissä.
Mitä he ovat ammatiltaan? Keiden ammatit on sanottu?
Kävi tänään miten tahansa,niin pudonneelta parilta jää vain unelmstreffit ja finaalilähetys väliin. Millaset unelmatreffit lie pareille tulossa? Vai sotkeeko koronarajoitukset nekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viimeisintä hottia on lyhyet kynnet,winkwink. Kotkankynnet ovat out. Ainakin Helsingissä.
Voi olla, mutta minusta lyhyet, tylpöt kynnet naisella eivät ole kauniit, ei toisaalta myöskään kotkankynnet, mutta reilusti yli sormenpäiden kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävi tänään miten tahansa,niin pudonneelta parilta jää vain unelmstreffit ja finaalilähetys väliin. Millaset unelmatreffit lie pareille tulossa? Vai sotkeeko koronarajoitukset nekin?
Sekä ne eurot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️
Vierailija kirjoitti:
Mvp kirjoitti:
Tässäpä nyt kaikkien instat koottuuna.
Krete-Kretzuuuu
Rosa-r0saavila
Niina-Niinauusiautti
Melinda-Melindajosefiina
Oona-Oonaketola
Muhku-Muhamesdanovic
Eeli-Ylijolophi
Kimi-Kimitervaniemi
Salli-Sallieerika
Markus-Maarkyys
Tatu-Tatutammi
Tobias-Tobiasgabrielchavez
Emilia- emiliakoskenranta
Rosa F- rosamarlenee
Niko on musta miehistä ihanin. Ainoa vaan että sen hampaat on too much!! Mutta tosi symppis ja rauhallinen ja silti niin hot!!!