Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11441/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Nico tullessaan sanoi jollekin hankkineensa legonsa Turkista

Vierailija
11442/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Rosamarlenee ig.

Paljon vastauksia Kimistä.

Eivät saa kertoa mitään tuotannon asioista.

Kimi sanonut että vaikka Oona tulisi takaisin niin ei vaikuta mitenkään Rosan ja Kimin suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11443/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ja Oona pois saarelta

Vierailija
11444/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin väärässä, kun veikkasin Oonan ja Kimin tippumista täällä eilen.

On joukko ihmisiä (naisia luultavasti) joita ei miehen valehtelu ja naisten pyöritys haittaa. 

Niin,mikä se oi kkimiltä kun sanoi muuttavansa etelään kuukauden,parin tai puolenvuoden päästä tai jotakin... ?Taas vain pyöritteli ajatuksia kuin Rosaa ja Oonaa. Mies ei osaa tehdä OMIA päätöksiään selkeästi!Tämä piirre tuon ikäisessä miehessä ärsyttää.Tarvitseeko tähänkin miesystävien mielipidettä tukemaan päätöstä.

Vierailija
11445/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joukko ihmisiä (naisia luultavasti) joita ei miehen valehtelu ja naisten pyöritys haittaa. 

Niin,mikä se oi kkimiltä kun sanoi muuttavansa etelään kuukauden,parin tai puolenvuoden päästä tai jotakin... ?Taas vain pyöritteli ajatuksia kuin Rosaa ja Oonaa. Mies ei osaa tehdä OMIA päätöksiään selkeästi!Tämä piirre tuon ikäisessä miehessä ärsyttää.Tarvitseeko tähänkin miesystävien mielipidettä tukemaan päätöstä.

Ei tarvitse mitään tukea kunhan vaan taas valehtelee.

Vierailija
11446/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ei aio vielä katsoa jaksoja joissa on Kimin kanssa tai nyt kun Kimi on Oonan kanssa. Ehkä parempi niin, kun ainakin itselle jäi sellainen kuva, että Rosa oli ihastunut, Kimi ei. Kun pojat lähti metsäleirille, oli Rosa ollut talossa noin viikon. Tulipaikalla Rosa hehkutti tunteitaan ja Kimi oli kauhistunut (tätä tukee myös huvimajasta näytetty osuus). Toki Kimi kiintyi Rosaan jollain tasolla, mutta Oonan palatessa tajusi varmaan, että juttu Rosan kanssa ei tule onnistumaan. Eli vaikka Oona ei olisi palannut, niin Kimin ja Rosan juttu olisi kuivunut kasaan nopeasti ulkomaailmassa.  

Vierailija
11447/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mitään tukea kunhan vaan taas valehtelee.

Hei, kiinteistövälittäjä! Jokainen myytävä asunto on aina maailman paras. Ammatti sopii hänelle kuin nenä päähän, sanotaan aina mitä siinä tilanteessa pitää sanoa että saa myytyä.

Vierailija
11448/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöhaastattelussa Emilia&Tatu kertovat jatkavansa tapailua ja suunnittelevat molemmat Helsinkiin muuttoa. Eli pois joutui pari, jonka suhde täyttää hyvin ohjelmassa asetetut kriteerit.

Vierailija
11449/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa ei aio vielä katsoa jaksoja joissa on Kimin kanssa tai nyt kun Kimi on Oonan kanssa. Ehkä parempi niin, kun ainakin itselle jäi sellainen kuva, että Rosa oli ihastunut, Kimi ei. Kun pojat lähti metsäleirille, oli Rosa ollut talossa noin viikon. Tulipaikalla Rosa hehkutti tunteitaan ja Kimi oli kauhistunut (tätä tukee myös huvimajasta näytetty osuus). Toki Kimi kiintyi Rosaan jollain tasolla, mutta Oonan palatessa tajusi varmaan, että juttu Rosan kanssa ei tule onnistumaan. Eli vaikka Oona ei olisi palannut, niin Kimin ja Rosan juttu olisi kuivunut kasaan nopeasti ulkomaailmassa.  

Kyllä Kimillä aitoja ihastuksen tunteita on. Itseään palvoo. Naiset ovat vain täyttämässä tyypin kulloisiakin tarpeita.

Jopa bb:n Pekka alkaa tuntua rehdiltä ja reilulta mieheltä verrattuna Kimiin.

Vierailija
11450/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ihmeekseni siellä huvimajassa missä oli kaikki tytöt, että Niina oli vähiten kaunis :O Mielestäni hän on oikeasti oikein kaunis, mut nyt oli niin tummat meikit ja haaleat huulet että hymy näytti kummituksen virnistykseltä :( Salli taas oli ihmeen täydellinen, itse en saisi noin luonnollista hymyä koskaan aikaiseksi vaan posket alkais nykimään.

Toivottavasti kaikki tytöt saavat hyviä meikkivinkkejä tän ohjelman jälkeen! Ehkä itsekin katsovat ja huomaavat laikukkuutensa.

Näinpä. Niina on kauneimmillaan ilman tai hyvin pienellä meikillä <3

Vierailija
11451/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituisesta työstä ei noin vain hypätä muuteta ilman järjestelyjä. Hieman eri asia kuin Kelan sponsoroimilla.

Vierailija
11452/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavintahan tässä on nyt se, ketkä "perivät" Empun ja Tatun äänet. Eli ketä noita äänestäneet nyt siirtyvät kannattamaan, kun putosivat - vai siirtyvätkö kehenkään. Itse veikkaan että sataa Sallin ja Eelin laariin, heissä on samaa söpöilyhenkisyyttä joka ehkä vetosi Empun ja Tatun kannattajiin.

Vierailija
11453/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan Kimi ei vaikuttanut missään vaiheessa ihastuneelta Rosaan, on Oonan kanssa aivan eri ihminen. Rosa kuitenkin sanoi uskovansa että myös Kimin tunteet olivat aitoja, enkä sitä kielläkään, mutta selkeästi Oona herättää enemmän tunteita. Siihen en ota kantaa onko Kimi valehdellut Rosalle vai ei, koska en ole sellaista itse nähnyt, mutta valehtelu on tietysti väärin.

Vierailija
11454/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatun ja Emilian tarinaa on ollut ihana seurata. Harmi kun heidän taival ohjelmassa päättyi, juuri finaalin portilla.

Itselläni ärsytys oli aivan valtava, kun katsojaäänestyksen tuloksena Kimin ja Oonan matka vielä jatkui. Itse olisin laittanut juuri heidät ulos. Kimin käytös on hyvin erikoista, enkä hyväksy sitä.

Tatun ja Emilian putoamisen seurauksena, myös minä päätin lopettaa ohjelman seuraamisen. 

Vierailija
11455/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä instan perusteella @nicokola Niksu taitaa olla vähän enemmän gay kuin luullaan. Kommenttiboxissa pääasiassa miehet hekumoi hänen ulkonäköään ja osassa kuvista hän on erittäin läheisissä tunnelmissa toisen miehen syleilyssä. Aijai, mitähän tähän tuumaa Krete, kun ja kun näkee feedin pian. Onko tämä syy siihen miksei Nico puhu mielellään kavereistaan? Just thinking....

Nico on monien mielestä kaunis mies. Miksi toiset miehet eivät saisi ihailla hänen ulkonäköään, olivatpa sitten gay tai ei.

Vähän ilmaa ja väljyyttä ajatteluun toivoisin.

Nico ei ole gay. Se on törkeää että rupeaa tuollaisia huutelemaan.

Mitä pahaa siinä on? Vai oletko sitä mieltä että gay on haukkumasana? Häpeä.

Saisiko sinua sanoa norjalaiseksi, uskovaiseksi tai vammaiseksi, vaikkei ne olisi totta? Mikään niistäkään ei ole häpeä, mutta jos on epätotta, niin eikö yhtään haittaisi? 

Tykkäisitkö sinä jos sanoisin sua lesboksi. Satun tietämään Nicon erittäin hyvin niin on kyllä törkeätä keksiä omasta päästä tuollaisia.

Häpeä kuule itse.

Miksi se haittaisi? Ei homo tai lesbo sisällä mitään nega-mielikuvaa minulle. Kyllä mua saa lesboksi sanoa, vaikka se ei vastaa seksuaalista mieltymystäni.

Vierailija
11456/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä instan perusteella @nicokola Niksu taitaa olla vähän enemmän gay kuin luullaan. Kommenttiboxissa pääasiassa miehet hekumoi hänen ulkonäköään ja osassa kuvista hän on erittäin läheisissä tunnelmissa toisen miehen syleilyssä. Aijai, mitähän tähän tuumaa Krete, kun ja kun näkee feedin pian. Onko tämä syy siihen miksei Nico puhu mielellään kavereistaan? Just thinking....

Nico on monien mielestä kaunis mies. Miksi toiset miehet eivät saisi ihailla hänen ulkonäköään, olivatpa sitten gay tai ei.

Vähän ilmaa ja väljyyttä ajatteluun toivoisin.

Nico ei ole gay. Se on törkeää että rupeaa tuollaisia huutelemaan.

Mitä pahaa siinä on? Vai oletko sitä mieltä että gay on haukkumasana? Häpeä.

Saisiko sinua sanoa norjalaiseksi, uskovaiseksi tai vammaiseksi, vaikkei ne olisi totta? Mikään niistäkään ei ole häpeä, mutta jos on epätotta, niin eikö yhtään haittaisi? 

Tykkäisitkö sinä jos sanoisin sua lesboksi. Satun tietämään Nicon erittäin hyvin niin on kyllä törkeätä keksiä omasta päästä tuollaisia.

Häpeä kuule itse.

Miksi se haittaisi? Ei homo tai lesbo sisällä mitään nega-mielikuvaa minulle. Kyllä mua saa lesboksi sanoa, vaikka se ei vastaa seksuaalista mieltymystäni.

Vierailija
11457/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ääniautisti ja voi luoja miten Kimin suhiseva ässsssä ottaa korviin. Muhkua ja Nicoa on ihana kuunnella. :D

Vierailija
11458/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tuolla tuntuu muuttavan. Eilen tippuneet Emilia ja Tatu muuttaa Helsinkiin, tosin eri asuntoihin. Muhku puhu muutosta myös. Niin ainoastaan taas Kimin puhumisiin tartutaan. Samalla kun Muhku puhui Hesaan muutosta, niin Niinalla tuntuu olevan kaiken maailman kissanristijäisiä. Eli julkisuus vaan kiinnostaa?

Vierailija
11459/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun nämä putosi. Emilia ei osaa keskustella mitenkään, "silleen" Emilia. Bravo!

Vierailija
11460/12627 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituisesta työstä ei noin vain hypätä muuteta ilman järjestelyjä. Hieman eri asia kuin Kelan sponsoroimilla.

Jos on töissä jollakin ketjulla voi hyvin nopeasti muuttaa paikkakunnalta toiselle.