Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Tämänkö takia ”maksan” ilmaisesta C More -kuukaudesta?
Pari kertaa olen aikaisemmin chatin kautta ollut yhteydessä sinne, kun luvattuja jaksoja ei ole ollutkaan saatavilla. En muista olivatko Suomen vai UK:n jaksoja. Ovat sitten ilmestyneet katsottavaksi.
Vähän löperöltä on tuntunut palvelun laatu, kun eivät ole jaksojen puuttumista itse huomanneet. Chattihenkilö vain ihmetteli, että mihin jaksot ovat hävinneet.
Toki sinne ovat varmaan muutkin olleet yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävittekö kattomassa jo Veeran haastattelun?
https://www.katsomo.fi/#!/jakso/1491226
Mitä mieltä olitte?
Kuka Veera?
Ilmeisesti ykköskauden Veera. Toimiva linkki Veeran ig-stooreissa @veerajjulia eli käykää sieltä katsomassa!
Veera on #teamrosa!
Heim kirjoitti:
Rosa F, mikä on IG, tietääkö joku?
Rosamarlenee
Vierailija kirjoitti:
Keitä noista saarelaisista haluaisit nähdä muissa ja missä formaateissa?
Krete ja Nico Farmille tai Seikkailijoihin. Hermo menis molemmilla, Kretellä kynnet . Siis tää pariskunta ei oikein istu luontoon. Ja en sano pahalla, on mun suosikkipari 💕 Salli ja Eeli Kokkisotaan. Kilpailusta tulisi kova ja totinen 😁
Tulis jo se jakso! Haluan vaan tietää, putoaako oona ja kimi, se oululainen miehenkäppänä? Ei jaksa katella niitä enää, varsinkaan Kimiä.
Krete alkoi näytellä Nicosta kiinnostunutta vasta siinävaiheessa kun oli muutoin putoamassa. Tajusi ettänyt pitää näytellä Nicoon ihastunutta ettei island löhöily loma lopu. Tuolla parilla ei ensinkään intohimoa. Perus hin...in näköinen valkohammas ja hapansuu Krete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä instan perusteella @nicokola Niksu taitaa olla vähän enemmän gay kuin luullaan. Kommenttiboxissa pääasiassa miehet hekumoi hänen ulkonäköään ja osassa kuvista hän on erittäin läheisissä tunnelmissa toisen miehen syleilyssä. Aijai, mitähän tähän tuumaa Krete, kun ja kun näkee feedin pian. Onko tämä syy siihen miksei Nico puhu mielellään kavereistaan? Just thinking....
Nico on monien mielestä kaunis mies. Miksi toiset miehet eivät saisi ihailla hänen ulkonäköään, olivatpa sitten gay tai ei.
Vähän ilmaa ja väljyyttä ajatteluun toivoisin.
Nico ei ole gay. Se on törkeää että rupeaa tuollaisia huutelemaan.
Mitä pahaa siinä on? Vai oletko sitä mieltä että gay on haukkumasana? Häpeä.
Tykkäisitkö sinä jos sanoisin sua lesboksi. Satun tietämään Nicon erittäin hyvin niin on kyllä törkeätä keksiä omasta päästä tuollaisia.
Häpeä kuule itse.Voiko olla totta, että edellinen kirjoittaja käyttää vuonna 2021 sanoja lesbo ja gay solvaamiseen. Luulisi sivistyksen ja valistuksen jo levinneen laajemalle.
Ei solvaamista, mut valetta. Onko se susta ok, väärä todistuksen sanominen?
Mvp kirjoitti:
Tässäpä nyt kaikkien instat koottuuna.
Krete-Kretzuuuu
Rosa-r0saavila
Niina-Niinauusiautti
Melinda-Melindajosefiina
Oona-Oonaketola
Muhku-Muhamesdanovic
Eeli-Ylijolophi
Kimi-Kimitervaniemi
Salli-Sallieerika
Markus-Maarkyys
Tatu-Tatutammi
Tobias-Tobiasgabrielchavez
Emilia-EmiliakoskenrantaEi kestä kiittää.
Ps. Jos ap linjoilla tän voi lisätä alotusviestiin.
🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Kattelin jaksoa odotteleessa edellistä kautta, miten noi tyypit vaikutti jotenki niin paljo fiksummilta ku nää tyypit🙈
Paljonko tuollaiset tekohampaat maksaa?
Jotenkin vaikea ymmärtää että joku maksaisi näyttääkseen niin tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuollaiset tekohampaat maksaa?
Jotenkin vaikea ymmärtää että joku maksaisi näyttääkseen niin tyhmältä.
Tuhansista euroista puhutaan, jos teetetty Suomessa. Eivät ole tekohampaita, vaan kruunuja tai laminaatit.
Yksi juttu. Älä arvostele toisten ulkonäköä. jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Nolaat vain itsesi moukkamaisuudella.
Tatu oli vielä ihan unisen näköinen tuon aamupalan jälkeen :)
Nikon hampaista kerrottu alkupuolella, että teettänyt työn Turkissa tms.
Ovatkohan kestävät? Eihän omille hampaille ole tuosta haittaa?
Voi Kimi, Kimi.
Et ole parisuhdeterapeutti, et Mr Love, et suuri filosofi, et psykologi.
Olet oululainen kiinteistövälittäjä.
Onko muillakin tää jakso alkanut nyt jo kolmannen kerran alusta c-moressa?
Kun tulee tekninen ongelma, miksi ohjelman katseluajaksi muutetaan aina suoraan klo 21? Jos vika korjaantuu vaikka jo klo 20:05 tai 20:17, miksi silti pitää odottaa ysiin?