Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Oona toki viettelevästi tuli, mutta kaksi naista nyt Kimin kimpussa ja molemmat ihastuneita ..Kimiä kiinnostaa tällä hetkellä enempi Rosa, mutta näkihän sen jaksossa että sillä on tunteita myös Oonaa kohtaan eikä pelkästään mitään kaverillisia. Pitkästä aikaa oli todella hyvä jakso.
Jos hyökkäävä ja väkisin tunkeva on sun mielestä viettelevä, niin sitten varmaan näin. Mun mielestä tuli kuin panssarivaunu taas tekoripsineen, tekokynsineen ja pakkeileineen. Kyllä ihan vastakohta luonnolliselle Rosalle.
Ainakin tätä palstaa lukemalla voisi päätellä että oli tuotannolta järkevä veto tuoda Oona takaisin, tuntuu herättävän hirveästi tunteita, puolesta ja vastaan. Onneksi on asiallisiakin kommentteja, tossa Rosan tai Oonan, kummankaan, haukkumisessa ei ole mitään järkeä.
Oonalla, tai Oona+Kimi-yhdistelmällä, tuntuu kyllä toisaalta olevan hyvinkin omistautunut "fanikunta", ihan sama mitä Kimi sanoo tai tekee niin se on nyt päätetty että on oikeasti rakastunut Oonaan ja torjuu tämän vain ja ainoastaan siksi ettei uskalla jättää Rosaa. Mä en itse ymmärrä mitä epäselvää tuossa on. Kimi sanonut että tunteet Rosaa kohtaan ovat olleet vahvemmat kuin Oonaan, ja tahtoo jatkaa Rosan kanssa.
Nämä "Kimin katseesta näki tunteiden palon" -kommentit on vähän samaa luokkaa kuin se että keksisin nyt yhtäkkiä omasta päästäni että Nico on aivan varmasti rakastunut Muhkuun, ja alkaisin lukemaan jaksoista tapahtumia sen päätelmän pohjalta. Nico sanoisi haastatteluhuoneessa olevansa Kretestä kiinnostunut -> Muhku oli juuri istunut saman penkin vasemmalla puolella, ja Nico sattui juuri tuon sanoessaan vilkaisemaan siihen samaan kohtaan, kyllä tämä nyt tarkoittaa sitä että on oikeasti kiinnostunut Muhkusta, mutta ei voi sitä myöntää koska Muhkun kanssa ei voita!
Vaikea näistä tulleista jaksoista on sanoa onko Kimi aidosti ihastunut Rosaan, mutta jos hän sanoo ettei tahdo Oonaa niin sitten ei varmaan tahdo.
Jos tulkitsee tota kimiä niin, että oonan kanssa oli oikeita tunteita ja rosan kanssa esittämistä, niin miten kimin pitäisi teidän mielestä toimia, jotta ei menetä kasvojaan ja saa huonoa mainetta saarelaisten/katsojien keskuudessa?
Vierailija kirjoitti:
ihan sama mitä Kimi sanoo tai tekee niin se on nyt päätetty että on oikeasti rakastunut Oonaan ja torjuu tämän vain ja ainoastaan siksi ettei uskalla jättää Rosaa
Mitä jättämistä ja uskaltamista on, jos ja kun Oona valitsee Kimin?
Vierailija kirjoitti:
Saara on koko ajan jotenkin ärtyneen olonen☹️☹️☹️☹️☹️
Niinpä. Vähän niin kuin olisi pakotettu olemaan tuolla. Mulla oli suuret odotukset häntä kohtaan. Hän on lukenut sosiaalipsykologiaa, ja ajattelin et pystyisi toimimaan tuolla taitavasti. Nyt lähinnä istuu omissa oloissaan. Muut tytöt menivät esim,Oonan kans keskustelemaan. Saara ja Rosa jäivät jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulkitsee tota kimiä niin, että oonan kanssa oli oikeita tunteita ja rosan kanssa esittämistä, niin miten kimin pitäisi teidän mielestä toimia, jotta ei menetä kasvojaan ja saa huonoa mainetta saarelaisten/katsojien keskuudessa?
Tämä on varmaan Kimille kova paikka. En tiedä suutuuko Rosa, jos Kim alkaa viettämään liikaa aikaa Oonan kanssa. Joutuuko Rosa lähtemään kotiin? Valinta jommankumman väliltä pitäisi varmaan tehdä. Peli on kyllä jo menetetty finaalin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se ongelma varmasti on. Tietysti valita riskillä tunteiden oikea kohde. Tuolla se vaan on torjutulle julkinen nöyryytys, siihen harva haluaa ryhtyä. Vaikka ei enää edes tavoittelisi voittoa.
Vaihtoehtoina on, että Kim jatkaa Rosan kanssa, ei halua nöyryyttää. Ehkä haluaa voittaa eikä tahdo katsojien suuttuvan, olettaen kysymyksistä tämän olevan se suurimmanosan mielipide. Viestien Oonalle etäisyyttä ja samalla ehkä aitoa kiinnostusta jatkaa ulkomaailmassa hänen kanssaan.
Vaihtaa Oonaan. Loukata Rosaa. Osa katsojista suuttuu, paljastaa pelanneensa. Jäisi nähtäväksi voiko enää voittaa aidoilla tunteilla, jos niitä on. Toisaalta voi saada elmänsä kumppanin, mutta onko toinen tosissaan?
Meneekö voittorahat automaattisesti puoliksi? Rosan kanssa summa jakaantuisi molemmille, jos nyt pitää linjansa. Oonaan varmasti vaikeampi luottaa Muhku geissin jälkee, pitääkö osuutensa itse, jos voittaisivat. Näitä pohdittava.
Eihän se,vaikka Oona valitsisi Kimin parikseen muuta mitään,jos Kimi ja Rosa ovat niin lätkässä kuin yrittävät vakuuttaa. Miksi siis heti juttelemaan,kun Oona palasi. Rosalle iski paniikki. Selvästi katsojakysymykset jäi vaivaamaan Kimiä ja Rosan vakuuttelut,ettei ikinä ulkomaailmassa menisi kenenkään väliin ontuvat. Tiesi tarkkaan mitä tapahtuu,kun valitsee Kimin parikseen. Kukaan ei pelasta Oonaa ja näin häiriötekijä olisi poissa.
Ihmetyttää ihmisten varmuus siitä, että Kimi oikeesti haluaisi Oonan, ka esittää Rosan kanssa. Luulen itse, että tuotanto on tarkoituksella leikannut meille sellasen kuvan, että vain Rosa lirkuttelee Kimille ja Kimi muka ei ikinä takaisin. Tältä on vaikuttanut jo ennen Oonan tuloa. Varmasti K on antanut enemmän vastakaikua Rosalle, kun mitä meille on annettu ymmärtää.
Kun Rosa tuli villaan, K sanoi Oonalle ”en voi väittää, etteikö R kiinnostaisi mua”. Rosalle ei sanonut ”älä valitse mua”. Nyt K sanoi Oonalle hyvin selvästi ”miks oot täällä?! Älä valitse mua”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan Kimille kova paikka. En tiedä suutuuko Rosa, jos Kim alkaa viettämään liikaa aikaa Oonan kanssa. Joutuuko Rosa lähtemään kotiin? Valinta jommankumman väliltä pitäisi varmaan tehdä. Peli on kyllä jo menetetty finaalin suhteen.
Peli oli menetetty jo ennen Oonan tuloa. Hyvin todennäkösesti jos Kimi ja Rosa olisivat pari,kun jäljellä viisi paria,tulisi kutsu kotia.
Itse kuulun Oonan diggaajiin, mutta Rosakin on ihan jees. Kummankaan kiinnostusta Kimistä en ole ymmärtänyt, mutta sekin on sivuseikka. Pääasia on se, että tuotanto on viimein herännyt, tällainen käänne olisi pitänyt keksiä jo viikkoja sitten! Nyt ohjelmassa on jotain actionia viikkokausien paikallaan junnaamisen jälkeen 👏Nyt jaksan katsoa tämän kauden loppuun asti, vaikkei voittajapari ole enää pitkään aikaan kiinnostanutkaan. Mutta Oona/Rosa-case kiinnostaa, paras voittakoon!! Tosin palkinto voisi olla jotain muuta kuin Kimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peli oli menetetty jo ennen Oonan tuloa. Hyvin todennäkösesti jos Kimi ja Rosa olisivat pari,kun jäljellä viisi paria,tulisi kutsu kotia.
Juu niin on.. En oikein ymmärrä et täällä joku uskoo et olisivat voittajapari tai kuuluisivat kärkikolmikkoon. Kun Kimi palasi sieltä poikien reissulta nii välit Rosan kanssa olivat viileät. Luulen, et Rosa on saanut puhuttua Kimin ympäri ja tekee nyt sitä vielä lisää. Rosa toimi kyllä typerästi, kun sanoi ettei Kimi saisi miettiä enää Oonaa. Eiköhän jokaisella ole oikeus omiin tunteisiin.
Jännä toi, kun Rosa selittää siinä korituolissa istuen jotain ihanaa Kimistä, hän nyppii aina jotain olemattomia hiuksia/roskia vaatteistaan, housunpolvistaan. Vähän kuin, ei puhuis totta?
Ärsyttävä maneeri myös se, kun narisee jollekkin, "tiiäksä, niinku silleen". Tai "joo, mä tiiän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu".
Eilen oli täysin meikitön, halusi että on Oonaan verratessa se "luonnonkaunis".
Oona on erityinen, hänelle joku kunnon mies. Toivottavasti Kimi ei ole nyt vain joku kisan kohde, pelinappula, josta kumpikaan ei oikeasti välitä.
Itsellä on vaikea ymmärtää, voiko mies kiinnostua "itseään tuputtavista" naisista? Eikös yleensä miehet tykkää olla niitä saalistajia? Nyt ovat Rosa ja Oona molemmat itse hyppäämässä syliin. Ei Kimi pääse "saalistamaan". Vaikka varmaan tilanne muuten jollain tasolla imarteleekin.
Tuotannolle propsit käänteestä. Luulen,että Oonan tipahtaessa pois,häntä pyydettiin heti palaamaan jossain vaiheessa. Onhan tämä Oonallekin kova paikka,palata,kun tietää,että tässä voi käydä huonosti. Pahimmassa tapauksessa tässä on kolme häviäjää. No kupla puhkeaa viimestään Suomessa. Kaikille selviää,oliko tunteet aitoja kenenkään välillä.
Pitä nenä kirjoitti:
Miksi Oona valitsee Kimin , jos Kim sanoo; älä ota mua.
Mitä siinä voi ymmärtää väärin ?
Ja jos Oona ottaa Kimin, niin Kimin ei tarvitse olla hänen kanssaan.
No koska Oona tuli sinne Suomesta saakka vain Kimin takia. Totta kai pitää valita Kimi. Ja totta kai Kimin on pakko kiellellä, mietipä jos ei kieltäis, et miltä se näyttäis?
Hei et tää oo NIIN vakavaa, ainakin tällainen keski-ikäinen täti näkee tämän pelin aikamoisena leikkinä =) Totta kai tunteitakin mukana, mutta ei mitään niin isoa että pitäisi kumarrella johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vaikea ymmärtää, voiko mies kiinnostua "itseään tuputtavista" naisista? Eikös yleensä miehet tykkää olla niitä saalistajia? Nyt ovat Rosa ja Oona molemmat itse hyppäämässä syliin. Ei Kimi pääse "saalistamaan". Vaikka varmaan tilanne muuten jollain tasolla imarteleekin.
No sehän on tuon ohjelman idea,pariutuminen. Ei siellä oleteta miesten tekevän pelkästään aloitteita,eihän tuossa formaatissa olisi silloin mitään järkeä.Ohjelma jatkuisi vuoden jos naisten pitäisi leikkiä hiirtä ja miesten kissaa,saalistusmielessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Rosa: Mä en haluu luovuttaa.
Kimi: en mäkään.
Rosa: Mä en halua luovuttaa
Kimi: Mä haluun... olisko voinut sanoa noin, vaikka olis halunnutkin?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on kiinnostavaa kuulla, mitä muut asukkaat ajattelevat Oonan paluusta. Ihmettelen suuresti, jos joku haluaa erottaa Kimin ja Minnin.
Saa nähdä, uskaltaako yksikään kertoa mielipiteensä Oonalle.
Mitäs väliä muiden mielipiteillä on? Haluaa tai ei, ei koske muita.
Tämä!!!
Osasit kirjoittaa auki juuri sen, miltä musta tuo juttu vaikuttaa.
Kimi on ollut Oonan lähdettyä ja Rosan kanssa ollessaan jotenkin vaisu, konemaisesti suorittanut tarvittavat halimiset, pikkusuukot, vastaillut ympäripyöreästi kiintymyskysymyksiin ja tuijotellut muualle tai aloittanut vaan jonkun hippaleikin.
Oonan kanssa oli alussa intensiivinen ja kosketukset olivat oikeasti vahvoja ja tunnepitoisia. Tämä kyllä muuttui siinä vaiheessa, kun Oona yritti Muhku-korttia. Mutta Oonan lähtiessä näiden kahden välillä oli taas havaittavissa taas kunnon vetovoimaa.
Rosan kanssa sitä ei ole näkynyt. Esim joku sviittiyö olisi ollut erittäin vaivaannuttava.
Mielestäni Rosan kanssa Kimi ryhtyi pelaamaan. Nyt on vaikea päättää seuraava liike.