Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan kauteen voisi ottaa ylipainoisiakin mukaan, lyhytkasvuisia, silmälasipäisiä ym.
Miksi? Tähän formaattiinhan nimenomaan kuuluu olla esillä, "silmäkarkkia", esitellä kauniita kurveja ja lihaksikkaita vartaloita. Pitää olla hyvännäköistä porukkaa, jotta tällainen ohjelma vetäisi katsojia ruudun ääreen...
Koska niitä hyvännäköisiä on ollut?
Yleisesti ottaen voidaan kai olla yhtä mieltä siitä, että nämä nähdyt henkilöt ovat olleet yleisöystävällisempi näky kuin ylipainoiset lyhytkasvuiset... Heille voisi mielestäni tehdä oman versionsa samalla formaatti-idealla.
"Ruma Island"
Ei lyhytkasvuinen ole välttämättä ruma. Eikä ylipainoinenkaan ellei nyt puhuta jostain 150kg matamista. Lievä ylipaino voi tuoda vain sopivasti muotoja. Riippuu vähän mistä paino koostuu ja mihin se on keskittynyt.
Ite tykkään enemmän isoista nallekarhumaisista miehistä kuin pumpatuista pelimiehistä.
Tuo eeli. Jotain järkyttävää. Tunnen hänet. Liikaa luulee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrick on kyllä munkin suosikki kaikista love island pareista joita on syntynyt. Ajattelin jo kauden alussa, että jostain syystä ne vaan sopis niin hyvin yhteen vaikka eivät pariksi päätyneetkään pitkään aikaan.
Ankun on hirveän pinnallinen. Pilasi treffitkin sen takia, kun ei ehtinyt laittautumaan kunnolla (kuitenkin oli metri pakkelia naamassa) ja sitä sitten kiukutteli koko treffien ajan. Ihmettelen suuresti, että Patrik on näin kauan jakanut tuota prinsessaa.
Ehkä Patrick näkee Ankussa kaiken muunkin kuin sen pelkän ulkokuoren ja pienen siivun itse ihmistä, mitä me katsojat ohjelmasta näemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku ja Patrick on kyllä munkin suosikki kaikista love island pareista joita on syntynyt. Ajattelin jo kauden alussa, että jostain syystä ne vaan sopis niin hyvin yhteen vaikka eivät pariksi päätyneetkään pitkään aikaan.
Ankun on hirveän pinnallinen. Pilasi treffitkin sen takia, kun ei ehtinyt laittautumaan kunnolla (kuitenkin oli metri pakkelia naamassa) ja sitä sitten kiukutteli koko treffien ajan. Ihmettelen suuresti, että Patrik on näin kauan jakanut tuota prinsessaa.
Ehkä Patrick näkee Ankussa kaiken muunkin kuin sen pelkän ulkokuoren ja pienen siivun itse ihmistä, mitä me katsojat ohjelmasta näemme.
Mitä te jauhatte jostain Ankusta ja Patrickista? Se juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te jauhatte jostain Ankusta ja Patrickista? Se juna meni jo.
Ei tässä uutta jaksoa odotellessa ole parempaakaan tekemistä :) Skippaa kommentit, jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän harmi että taas näin nuorta porukkaa. Olen katsellut Saksan Love Islandia ja siellä keski-ikä on vähän korkeampi mikä näkyy kyllä positiivisesti . 25–35v olisi hyvä ikähaitari.
Mistä olet saksan versiota katsonut?
Muhkun sivuprofiili ei ole mun makuun, tosi komeilla on koko paketti kunnossa. Ei löyd huonoa kuvakulmaa.
Tihruisiin silmiin ei kannattaisi laittaa noin massiiviisia ripsienpidennyksiä, lopputulos todella suttuinen esim tällä mustatukkaisella naisella nyt. Ei voi kyllä tyylikkääksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Muhkun sivuprofiili ei ole mun makuun, tosi komeilla on koko paketti kunnossa. Ei löyd huonoa kuvakulmaa.
Eikä tyylitajukaan mikään kummoinen...
Ihan symppikseltä vaikuttaa toi krete tämän alkujakson perusteella tai musta toimi kypsästi, että vaikka harmitti ettei tullut valituksi niin ei kiukutellut, syytellyt tms. vaan myönsi vaan myhöhemmin treffeillä, että harmittaa. Mutta oon kattonu vasta 12 min joten jatkan katsomista.
Verho käytti kolme kertaa fraasia "sukat pyörii jaloissa" vaikka ei noilla naisilla sukkia näy ollenkaan?
Miks musta tuntuu et tää kerronta on näissä kahessa ekassa jaksossa ollu jotenkin katkonaista. Yhtäkkiä jotku on jo ihan rakastuneita ja kateellisia. Tää Kretenki tilanne jotenki yllätti et hän oli NOIN shokissa ei-valituksi tulemisesta. Missä vaiheessa nää on kerenny näin tutustua? :DD Toki kaikkea ei keretä näyttää mut tuntuu vaan et jää jotenki tosi paljon aukkoja.
Kauheesti täällä tehty päätelmiä jo yhden jakson perusteella. Mutta hommahan menee niin että jo parin vkon kuluttua olemme unohtaneet sen ellei jo vkon. Kaikki alkuasetelmista tulee yleensä vaihtumaan ja monta kertaa, vain harva pari on ollut yhdessä ekasta jaksosta loppuun (tippumatta).
Eli tulemme näkemään vielä lukuisia uusia tyyppejä ja käänteitä ja sehän tästä tekee huipun.
Niin ja vähän naurattaa tuo Niinan "luonnollisuuden" hehkutus kun sillähän on silarit ja on itsekin kertonut tämän miss Hki -skaban aikohin. Aivan rehellinen pyr kyri, ollut myös Cheekistä kertovassa leffassa. Mutta kun on tarpeeksi kaunis niin näistä ei enää välitetä :)
Ja sekin jäi mieleen että naisten mielestä Muhku oli "liian komea" eikä siksi kukaan nainen uskaltanu ottaa askelta.... huvittavaa kun miehet taas valitsevat surutta kauneimman.
"Mulkulla" ja Kimillä miehistä seksikkäimmät tissit.
Vierailija kirjoitti:
Miks musta tuntuu et tää kerronta on näissä kahessa ekassa jaksossa ollu jotenkin katkonaista. Yhtäkkiä jotku on jo ihan rakastuneita ja kateellisia. Tää Kretenki tilanne jotenki yllätti et hän oli NOIN shokissa ei-valituksi tulemisesta. Missä vaiheessa nää on kerenny näin tutustua? :DD Toki kaikkea ei keretä näyttää mut tuntuu vaan et jää jotenki tosi paljon aukkoja.
Olisikohan se kauden viikolla eteenpäin siirtyminen vaikuttanut siihen, että ovat jo kerenneet tutustua villalla toisiinsa, vaikka materiaalia ei olisi tuolta ajalta kuvattukaan... Jo se eilisen kokoon kyhätty avausjakso tuntui hieman tavallista poukkoilevammalta, hmm...
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti täällä tehty päätelmiä jo yhden jakson perusteella. Mutta hommahan menee niin että jo parin vkon kuluttua olemme unohtaneet sen ellei jo vkon. Kaikki alkuasetelmista tulee yleensä vaihtumaan ja monta kertaa, vain harva pari on ollut yhdessä ekasta jaksosta loppuun (tippumatta).
Eli tulemme näkemään vielä lukuisia uusia tyyppejä ja käänteitä ja sehän tästä tekee huipun.
Niin ja vähän naurattaa tuo Niinan "luonnollisuuden" hehkutus kun sillähän on silarit ja on itsekin kertonut tämän miss Hki -skaban aikohin. Aivan rehellinen pyr kyri, ollut myös Cheekistä kertovassa leffassa. Mutta kun on tarpeeksi kaunis niin näistä ei enää välitetä :)
Ja sekin jäi mieleen että naisten mielestä Muhku oli "liian komea" eikä siksi kukaan nainen uskaltanu ottaa askelta.... huvittavaa kun miehet taas valitsevat surutta kauneimman.
Muhkun ulkomaalaistausta ehkä vaikutti siihen etteivät naiset halunneet leimaantua? Ei Tobiaksellakaan mitään älytöntä vientiä ollut, kun oli selvästi eksoottisen näköinen...
Naisissa tuollainen eksoottisuus ei näyttäisi haittaavan, kun näyttävät monesti kuitenkin suomalaisilta, niin kuin nyt vaikkapa Krete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkun ulkomaalaistausta ehkä vaikutti siihen etteivät naiset halunneet leimaantua? Ei Tobiaksellakaan mitään älytöntä vientiä ollut, kun oli selvästi eksoottisen näköinen...
Naisissa tuollainen eksoottisuus ei näyttäisi haittaavan, kun näyttävät monesti kuitenkin suomalaisilta, niin kuin nyt vaikkapa Krete.
No enpä usko ei haitannut muina kausina Jeffreyn tai Refain "eksoottisuus" jos sillä tarkoitetaan että ei näytä supisuomalaiselta. Naiset vaan jänisti ja halusi katsoa kenet Muhku itse valkkaa, mikä osui siihen tummaan Rosaan josta ainakin minä yllätyin. Ei mitenkään kaunein nainen.
Ai joo, voi toki ollakin. Mulla oli väärä muistikuva Eetusta ja Sofiasta että ne olis päätyneet pariksi vasta lähempänä puoli väliä.