Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3121/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhamed on nii selkeesti ihastunut Salliin.... Toi juontaja on tosi raskas

Juontajaa eli Veronicaa ei ole onneksi näkynyt pariin päivään. Selostaja on ohjelman parasta antia.

Vierailija
3122/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan unpopular mielipide, mut musta Markus on jotenkin ihana :D ihanan sarkastinen ja kuiva huumori. Sopivan salamyhkäinen, siinä on sellaista ihanaa salaperäisyyttä. Uskon, et sillä on ihan syvällisiäkin ajatuksia pinnan alla. Ois ihana murtaa Markuksen jää ja saada se vähän avautumaan.

Varmaan omassa kaveriporukassaan vapautuneempi. Varmaan jännittää olla kuvattavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaiset syvälle pyllyposkien väliin uppoavat bikinit ole kamalan epämukavia pidettäväksi jalassa 24/7? Ja epähygieenisiä?Onko tuotanto kieltänyt muun malliset bikinialaosat naisilta? Miksei miehiä kannusteta speedomallisiin alaosiin? Eikö katsojien tulisi saada nähdö myös miesten värkkien koot sekä paljaat pakaraposket? Asetelman pitäisi olla tasapuolisempi.

Miehen vartalo ei näytä hyvältä speedoissa. Nuo naiset näyttävät hyviltä jopa narubikineissä. Varsinkin Oona.

Vierailija
3124/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks en pitänyt Eelistä ollenkaan. Nyt se on lemppari. Ja näyttää paljon paremmalta kun onkin hyvä tyyppi :D

Vierailija
3125/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan unpopular mielipide, mut musta Markus on jotenkin ihana :D ihanan sarkastinen ja kuiva huumori. Sopivan salamyhkäinen, siinä on sellaista ihanaa salaperäisyyttä. Uskon, et sillä on ihan syvällisiäkin ajatuksia pinnan alla. Ois ihana murtaa Markuksen jää ja saada se vähän avautumaan.

Mäkin tykkään Markuksesta, olisi kiinnostavaa jutella sen kanssa. Ja pidän myös Rosasta. Rosa vaikuttaa järkevältä ja hänellä on ihana matalahko ääni.

Vierailija
3126/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla näyttää Cambridgen herttuatar Catherinelta.

Yhtä paljon kuin vadelma persikalta :D

Vierailija
3127/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu Milla kun luulee, että voisi rikkoa noi jo selvästi toisistaan kiinnostuneet tai jopa ihastuneet parit. Jos ei Markus tai Nico nappaa, parempi vaan odottaa, että villalle tulisi uusi mies.

Vierailija
3128/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.

Vierailija
3129/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä ajatuksia olla tai voi myös olla olematta. Joka tapauksessa niitä kannattaisi tässä formaatissa tuoda edes hieman esille.

Vierailija
3130/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin Markusta. Oon ite ihan samanlainen. Mulla kestää ikuisuus oikeasti tutustua uusiin ihmisiin ja heitän kaiken vitsiksi kun en uskalla näyttää kaikkia tunteita ihan heti.

Vierailija
3131/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Oonalla ei oo vielä oikein tunteita, kiinnostusta vaan 🤔

Osalle ihmisitä ihastuminen on jotain paljon syvempää kuin mitä parissa viikossa voi saavuttaa. Osa sitten on ihastuneita jo ensi katseesta. Ihmisillä on eri käsityksiä siitä, mitä tarkoittaa "minulla on tunteita sinua kohtaan" tai "olen ihastunut" tms. 

Vierailija
3132/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.

On kyllä terve itsetunto. Kiva seurata tuollaista ihmistä, jolla ei ole tarvetta vetää roolia.

Vierailija
3133/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy kurkkaa miltä C näytti 25 vuotiaana.

Vierailija
3134/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ilman kurkkaamistakin. Ja pysyn kannassani :D

Vierailija
3135/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaiset syvälle pyllyposkien väliin uppoavat bikinit ole kamalan epämukavia pidettäväksi jalassa 24/7? Ja epähygieenisiä?Onko tuotanto kieltänyt muun malliset bikinialaosat naisilta? Miksei miehiä kannusteta speedomallisiin alaosiin? Eikö katsojien tulisi saada nähdö myös miesten värkkien koot sekä paljaat pakaraposket? Asetelman pitäisi olla tasapuolisempi.

Miehen vartalo ei näytä hyvältä speedoissa. Nuo naiset näyttävät hyviltä jopa narubikineissä. Varsinkin Oona.

Makuasioita. Mun mielestä naisen peppu näyttää paremmalta kun posket on edes vähän tuetut ja samalla pikkuisen nostetut. Sama juttu rintojen kanssa, pieni tuki kaunistaa ja antaa ryhtiä.

Vierailija
3136/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Muhkulla ei oo kyllä enää varaa arvostella Niinaa epävakaudesta. Vielä eilisessä jaksossa epäili koko juttua ja nyt on (muka?) ihan tohkeissaan :D

Vierailija
3137/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Oonalla ei oo vielä oikein tunteita, kiinnostusta vaan 🤔

Tunne se kiinnostuskin on....

Vierailija
3138/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita. Mun mielestä naisen peppu näyttää paremmalta kun posket on edes vähän tuetut ja samalla pikkuisen nostetut. Sama juttu rintojen kanssa, pieni tuki kaunistaa ja antaa ryhtiä.

Kun itsekin ymmärrät, että kyseessä on makuasia, miksi sitten pitäisi toimia juuri sinun makusi mukaisesti? Sehän jättää kaikki muut maut ulkopuolelle?

Vierailija
3139/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku ja Niina koittivat parhaansa. Eivät vielä onnistuneet oli ni in vaivautunutta käsien vääntelyä että. Piti lopettaa katselu siihen.

Vierailija
3140/12627 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ilman kurkkaamistakin. Ja pysyn kannassani :D

Muistat vielä vuoden 2007😁

Ketju on lukittu.