Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Nyt on kyllä kunnon spekulaatiot käynnissä tuosta sviittiyöstä . Mahtaa tuolla villalla olla tylsää ku noin paljo kiinostaa toisten seksielämä :D
Markus ei koskaan seurustellut. Miten se nyt tuollakaan onnistuisi. Ulos asap, ei ole mitenkään kiinnostava kenenkään naisenkaan mielestä, saatikka katsojien. Ilmeetkin, katseet välillä kovat ja kylmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa voidaan dissata valkoisia suoria hampaita 😂
Ei dissata, jos olis vähänkään luonnolliseen päin ;) Nyt tulee mieleen joku ei-niin-välkky, pinnallinen miljardööri-räppäri, ei hyvä mielleyhtymä minusta.
Valkoiset ja suorat hampaat on oikein upeat! Nuo ei ole hampaat vaan, hmm, muovia?
Huoh, ei tuollaisia tehdä muovista. Eikä botoxilla täytetä huulia jne jne.
Nuo hampaat on joko keraamiset emaxit tai zirkoniumit.Ok, kiitos tiedosta! Mut ei kyllä kuulosta yhtään sen luonnollisemmilta, emaxit tai zirkoniumit :D
Mua vaan sekä vähän huvittaa että säälittää tuollaiset pikku höpönassut, jotka tuunaa itseään noin järeästi, omasta mielestä paremmaksi. Tekis mieli rutistaa äidillisen rohkaisevasti, et hei, elämä kantaa vähemmälläkin.
Siinä on mies nähnyt vaivaa nassunsa eteen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa voidaan dissata valkoisia suoria hampaita 😂
Ei dissata, jos olis vähänkään luonnolliseen päin ;) Nyt tulee mieleen joku ei-niin-välkky, pinnallinen miljardööri-räppäri, ei hyvä mielleyhtymä minusta.
Valkoiset ja suorat hampaat on oikein upeat! Nuo ei ole hampaat vaan, hmm, muovia?
Huoh, ei tuollaisia tehdä muovista. Eikä botoxilla täytetä huulia jne jne.
Nuo hampaat on joko keraamiset emaxit tai zirkoniumit.Ok, kiitos tiedosta! Mut ei kyllä kuulosta yhtään sen luonnollisemmilta, emaxit tai zirkoniumit :D
Mua vaan sekä vähän huvittaa että säälittää tuollaiset pikku höpönassut, jotka tuunaa itseään noin järeästi, omasta mielestä paremmaksi. Tekis mieli rutistaa äidillisen rohkaisevasti, et hei, elämä kantaa vähemmälläkin.
Good for u. Z-sukupolvi on joutunut kasvamaan huomattavan ulkonäkökeskeisessä maailmassa ja se on ehkä ajanut tiettyjä yksilöitä tekemään radikaalimpia ulkonäkömuutoksia itselleen. Somessa supervalkoiset hampaat tai ne silikonirinnat eivät ole kovinkaan ihmeellinen asia enää.
Eikös joku kirjoittanut tännekin, et luomumeiniki on lisääntynyt? Enää ei oteta ankkahuulia ym?
Kyllä se riippuu somestakin et mitä näkyy. Minun keski-ikäisessä somessa näkyy takuulla ihan eri asioita kuin nuoremmilla, mutta somea yhtä kaikki.
Milla taitaa valita Markuksen vaikka ei haluaisi.
Selvä vinkki Eelikseltä että Markus sopisi Millalle.
Miksi Muhku tekee itsestään vanhan ruotsalaisen kalastajan näköisen?
Vierailija kirjoitti:
Selvä vinkki Eelikseltä että Markus sopisi Millalle.
Kuka Eelis?
Muhku ei ole enää mun suosikki. Toi hiton teatteri Niinan kanssa.
Sekä Muhku et Niina sanoi, etteivät ole koskaan nukkuneet noin monta yötä saman tyypin kanssa :O Siis eivätkö ole seurustelleet?
Voiko väkinäisempää olla kuin tuo Muhkun ja Niinan juttu?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kunnon spekulaatiot käynnissä tuosta sviittiyöstä . Mahtaa tuolla villalla olla tylsää ku noin paljo kiinostaa toisten seksielämä :D
No kai nyt on tylsää, kun 24/7 jumittavat tuolla ja päivässä ohjelmaa ehkä tunniksi pelin muodossa ja tuurilla toiseksi talon pihalla tapahtuvien treffien muodossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä vinkki Eelikseltä että Markus sopisi Millalle.Kuka Eelis?
Korjaan Eeli.
Vierailija kirjoitti:
Sekä Muhku et Niina sanoi, etteivät ole koskaan nukkuneet noin monta yötä saman tyypin kanssa :O Siis eivätkö ole seurustelleet?
Mieti uudelleen.
Avainsana on nukkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla taitaa olla useampikin, joka ei koskaan ole seurustellut. Eikä seurustellessakaan yleensä nukuta kuukautta putkeen samassa sängyssä. Se tapahtuu yleensä aikaisintaan avoliitossa. Osalla ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko väkinäisempää olla kuin tuo Muhkun ja Niinan juttu?
Voisivat lähteä seuraavaksi molemmat. Tuota on epämiellyttävä katsoa. Hemmetti miten toopea touhua.
Ihan tyhjänpäiväinen jakso taas.
Koko ajan viriteltiin Millan valintaa, mutta lopussa paljastui, että taloon on tulossa uusi mies.
Seuraavaksi on pakko olla paripudotus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Muhku tekee itsestään vanhan ruotsalaisen kalastajan näköisen?
Virnuillessaan vieläpä irstaan sellaisen.
Pidin aluksi Eeliä jopa vähän pelottavana, mutta hän on koko ajan sympaattisempi.
Kuin Minttu Räikkönen niihin aikoihin kun oli vielä Seiskan tähtityttö kilpailussa. Olen jopa nähnyt livenä, ihan saman näköinen kasvoista.