Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua sain mini sähköiskun töpselistä

Vierailija
15.08.2021 |

Otin lampun töpselin seinästä ja osui käsi siihen töpselin rautaisiin kohtiin ja tunsin sähköiskun. Onko vaarallista? Sydän tuntuu lyövän toistaiseksi normaalisti, mutta säikähdin kyllä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on staattista sähköä joka purkautui, ei vaaraa.

Vierailija
2/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh okei, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottuiko masennus?

Vierailija
4/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpottunut ainakaan vielä ;D

Vierailija
5/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naiset saavat myös orgasmin. Saitko?

Vierailija
6/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen permanentti?

Vierailija
7/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-konkasta purkautui varaus, jonka sai aikaan verkkojännite joka oli ollut puoliaallon huippukohdassa kun pistoke irtosi rasian koskettimista. Epämiellyttävää, muttei vaarallista.

Vierailija
8/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä laitteessa on ollut jokin kondensaattori, jonka varaus siinä purkautui.

Töpselihän on se pistotulppa, joka työnnetään pistorasiaan, joka siis on usein seinään upotettu.

Vierailija
9/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnakkaiseen maailmankaikkeuteen siinä ilmeisesti oli tulla jokin kontakti... taitaapa taas olla jotain ulkoavaruuden olentojen outoja touhuiluja. viisainta kutsua fox mulder selvittämään asiaa.

👽

Vierailija
10/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköiskun jälkeen kuuluu mennä aina lääkäriin. Sydämesi voi pysähtyä vasta muutaman tunnin kuluttua.

Vierailija
11/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain kerran tollasen räpsyn. Pelkäsin pari viikkoa sen jälkeen, että saan jonkun sydärin. Olen kuitenkin toistaiseksi hengissä.

Vierailija
12/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköiskun jälkeen kuuluu mennä aina lääkäriin. Sydämesi voi pysähtyä vasta muutaman tunnin kuluttua.

Oikeestiko töpselistä (!) ei pistorasiasta, voi saada sähärin??

Vierailija
13/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä laitteessa on ollut jokin kondensaattori, jonka varaus siinä purkautui.

Töpselihän on se pistotulppa, joka työnnetään pistorasiaan, joka siis on usein seinään upotettu.

Kondensaattori?

Vierailija
14/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana niin idiootti että aloin imuroimaan rikkinäisellä johdolla varustetulla imurilla. Kun vedin töpselin seinästä niin korvat meni melkein lukkoon terävästä sähköiskusta ja sininen valo loisti. On siinä kauheat powerit!

Vierailija
15/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana niin idiootti että aloin imuroimaan rikkinäisellä johdolla varustetulla imurilla. Kun vedin töpselin seinästä niin korvat meni melkein lukkoon terävästä sähköiskusta ja sininen valo loisti. On siinä kauheat powerit!

Siis oliko johto vain siitä muovista rikki vai ne muovin sisällä olevat johdot? Mulla on imurin johto haljennut siitä muovista, että ne sisälmykset on näkyvillä. Teippasin jesarilla ja oon käyttänyt. Voiko olla vaarallista?

Vierailija
16/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui! Miten oot hengissä? Menitkö sairaalaan?

Vierailija
17/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa sähkömies tsekkaamaan ne räpsyvät pistorasiat - jos siis olette vielä elossa.

Vierailija
18/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin pistorasioissa toinen johdin on yhdistetty siihen maadoituskieleen ja silloin on mahdolista saada tällit joistakin laitteissa tietyissä tilateissa.

Itse olen joutunut muutamasta pistorasiasta poistamaan tämän johdon niin sähköiskut loppui.

Vierailija
19/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut???

Vierailija
20/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko johto vain siitä muovista rikki vai ne muovin sisällä olevat johdot? Mulla on imurin johto haljennut siitä muovista, että ne sisälmykset on näkyvillä. Teippasin jesarilla ja oon käyttänyt. Voiko olla vaarallista?

Ei luulisi olevan vaarallista. Sähköteippiäkin on tosin olemassa, enole kokeillut, mutta eipä niitä rikkinäisiä johtojakaan enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme