SEX/LIFE paras naistensarja Netflixissä missä petetään?
Mitä mieltä?
Onko uusi SEX/LIFE naistensarja paras tv-sarja mitä on tehty?
Se on kärkisjoilla Netflixin katselulistoilla.
Aiheina on vaimo joka alkaa pettämään, itsestäni tosi koukuttava sarja ja herättänyt keskustelua ympäri maailmaa
Mitä te olette mieltä sarjasta? Tykkäättekö vai meneekö teidän mielestä sarjassa pettämisellä hurjistelu ja normistelu liian pitkälle?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras sarja tällä hetkellä
Ihana jännityksen kutku kokoajan lankeeko Billie 😝
Lankeaako? Siis milloin se pettäminen alkaa? Siihen astihan se on pelkkää seksifantasiaa, joten mitä kohuttavaa siinä on? Pari jaksoa katsoin, enkä kyllä tiedä viitsinkö katsoa enempää jos on vaan samanlaista takaumissa hyppimistä jatkuvasti.
Kyllä kun katsot tarpeeksi pitkälle niin kyllä se sarja täyttää ne odotukset mitä siitä on lehdissä pettämis sarjana kirjoitettu.
Aihe on tabu ja hyvin harvo kehtaa avoimesti myöntää sarjaa katsovansa, mutta itse olen yksi niistä jotka uskaltaa, ainakin näin anonyymisti. Sarja on kutkuttavan jännittävä ja juoni on koukuttavan hyvä. Katsoin sarjan putkeen kahden päivän aikana ja ei tarvinnut pettyä. Suosittelen vahvasti vaikka aihe tabulta kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miehen kanssa katsomaan tätä.
Itse jäin heti koukkuun!! :D
Pakko myöntää että tuli ihan itsellekkin pieni kiusaus jos..
Sama! Oma mies pitää tätä tylsänä ja juonelta moraalittomana, mutta itse osaan ottaa vapaammin ja sarjan viihdykkeenä miksi se on tarkoitettu. Kerrankin sarja jossa juoni on tehty todella hyvn. Ymmärrän myös sen että monet vanhanaikaisemmat ihmiset paheksuvat sarjan pääjuonta eli pettämistä, mutta koittakaa ymmärtää että tämä on viihdykettä meille naisille samaan tapaan kuin toimintaleffa on viihdykettä miehille vaikka ns. tapetaan ihmisiä niin ei niitä kukaan paheksu, mutta ootas kun naiset saa jonkun oman viihdyke sarjan missä tehdään jotain sopimatonta niin heti on paheksujia ja kivittäjiä.
Te jotka vastutatte, ei teidän ole pakko katsoa, mutta älkää ruvetko pilaamaan meiltä muilta nautintoa katsoa sarjaa.
Sarja on Suomessakin tällä hetkellä toiseksi katsotuin koko Netflixissä ellen sekoittanut nyt johonkin toisen maan sarjaan eli kyllä se on hyvä vaikka sarjan juonen vihaajat muuta väittävätkin.
Vahva suositus sarjalle! Vanha sanonta sopii tähän tosi hyvin: ei kannata kirjaa tuomita kannen perusteella!
Miksi tuota miehet katsoisi, eihän siinä näy tarpeeksi selvästi kaikki kun ei ole kamera välissä.
Ehdottomasti tämän hetken paras sarja, vaikka suurinosa ei kehtaa tunnustaa sitä!
Kokoajan saa jännittää milloinka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Oma mies pitää tätä tylsänä ja juonelta moraalittomana, mutta itse osaan ottaa vapaammin ja sarjan viihdykkeenä miksi se on tarkoitettu. Kerrankin sarja jossa juoni on tehty todella hyvn. Ymmärrän myös sen että monet vanhanaikaisemmat ihmiset paheksuvat sarjan pääjuonta eli pettämistä, mutta koittakaa ymmärtää että tämä on viihdykettä meille naisille samaan tapaan kuin toimintaleffa on viihdykettä miehille vaikka ns. tapetaan ihmisiä niin ei niitä kukaan paheksu, mutta ootas kun naiset saa jonkun oman viihdyke sarjan missä tehdään jotain sopimatonta niin heti on paheksujia ja kivittäjiä.
Te jotka vastutatte, ei teidän ole pakko katsoa, mutta älkää ruvetko pilaamaan meiltä muilta nautintoa katsoa sarjaa.
Sarja on Suomessakin tällä hetkellä toiseksi katsotuin koko Netflixissä ellen sekoittanut nyt johonkin toisen maan sarjaan eli kyllä se on hyvä vaikka sarjan juonen vihaajat muuta väittävätkin.
Niin totta, miehet harvoin ymmärtävät hyvien naisten sarjojen päälle. Mutta pääasia että me naiset ymmärretään. Television katsojia häviäisi puolet, jos meille ei tehtäisi sarjoja 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta, miehet harvoin ymmärtävät hyvien naisten sarjojen päälle. Mutta pääasia että me naiset ymmärretään. Television katsojia häviäisi puolet, jos meille ei tehtäisi sarjoja 🤗
Itse en pitänyt sarjaa viihdyttävänä.
Terveisin nainen.
Täytyy olla retardi jos tuollaiseen tuhlaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla retardi jos tuollaiseen tuhlaa aikaa.
Oletko edes katsonut sarjaa vai tuomihitko sarjan ennakkoon sen nimen ja juonen/idean perusteella?
Tuo on vähän kuin Temptation Island paitsi sarjana jossa hollywoodin ykköskerma näyttelijöinä eli ihan parasta 😍
Eihän temppareitakaan kovin moni myönnä katsovansa, vaikka silläkin on paljon katsojia, kun jännitetään kuka varatuista lankeaa viettelyihin 😍
10/10
Selvästikkään moni ei ole edes vilkaissut, kun on valmis sarjan lynkkaamaan ennakkoon
Tosin sama se oli kun Sinkkuelämä tuli aikoinaan, joka oli edelläkävijä sarja sen suhteen, että naisillakin on oikeus nauttia seksistä vapaasti. Se muutti pikkuhiljaa yhteiskuntaa ja silloinkin alkuun monet naiset ja miehet sarjaa haukkuivat, mutta nykyään sitä pidetään ihan normaalina.
Tämäkin sarja tulee ajan saatossa normalisoimaan naisten oikeuksia. Jos suhteessa seksi ei ole tyydyttävää miehen kanssa on oikeus hakea sitä muualta. Kerran tässä vain eletään eikä kenenkään pitäisi tyytyä siihen ettei saisi hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitänyt sarjaa viihdyttävänä.
Terveisin nainen.
Itse pidin. Mutta makunsa kullakin, mutta ei tämä sarja sattumalta ole kärjessä Netflixin katsoja rankingeissä.
Terveisin toinen nainen.
Itse en pitänyt. Luotaantyöntävät ja jotenkin suttuisen näköiset roolihahmot (etenkin päähenkilö), tylsä juoni, ahdistava yleisvaikutelma, liikaa pomppimista takaumissa, liikaa päähenkilön jättimäisiä nännejä.
No en pidä temppareistakaan, johon sarjaa on täällä verrattu. Ehkä tässä näkyy jonkinlainen ero sivistyksen tasossa, että pitääkö tämän tyyppisestä viihteestä.
T. Mirkku 30 (nimi muutettu 😂)
Mua kiinnostaa, minkälaisia te naiset olette, jotka koette tämän sarjan kutkuttavana ja katsomisesta tulevan halu pettää omaa kumppania? Omasta mielestäni sarja on tylsä ja esittää naisen jonain seksinhimoisena hölmönä, joka ei ajattele omaa pilluaan pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, minkälaisia te naiset olette, jotka koette tämän sarjan kutkuttavana ja katsomisesta tulevan halu pettää omaa kumppania? Omasta mielestäni sarja on tylsä ja esittää naisen jonain seksinhimoisena hölmönä, joka ei ajattele omaa pilluaan pidemmälle.
Mielestäni olen tavallinen nainen, joka haluaa elämään jännitystä. Olen kateellinen niille naisille jotka esimerkiksi ovat uskaltaneet Temppareihin (Temptation Island) hakea. Haluisin itse olla siinä ohjelmassa joku päivä vielä mukana joko viettelijänä tai tyttöystävänä. Ihan samalla tavalla meillä naisilla on seksuaalisia tarpeita ja kuka voi pokkana väittää ettei varattuna olisi koskaan ihastunut johonkuhun muuhun kuin omaan kumppaniin?
Itse olen pettänyt, kumppaneille en ole asiaa kertonut, sillä en halua suhdetta tuhota sen takia, että välillä tekee mieli hakea hyväksyntää ja kiksejä pettämällä. Monet minut lapsuuden idolit jotka tulivat julkisuuteen salarakkaina yms. pettivät. Ehkä se on vaikuttanut siihen, että olen suhtaunut asiaan kuin se ei olisi iso juttu vaan normaalia houkutusta.
N19
Katsoin sarjan, mutta pahaa teki. Yksipuolinen juoni ja todella huonoa näyttelijäntyötä, varsinkin pahalta pojalta, mutta myös vaimolta. Seksiä aivan turhaan koko ajan ja todella epärealistisesti. Kumma, että sarjasta pidetty, en itse näe miksi. Turha miettiä, ovatko naiset vai miehet pitäneet, huonon juonen ja näyttelemisen pitäisi karkottaa kaikki katsojat sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olen tavallinen nainen, joka haluaa elämään jännitystä. Olen kateellinen niille naisille jotka esimerkiksi ovat uskaltaneet Temppareihin (Temptation Island) hakea. Haluisin itse olla siinä ohjelmassa joku päivä vielä mukana joko viettelijänä tai tyttöystävänä. Ihan samalla tavalla meillä naisilla on seksuaalisia tarpeita ja kuka voi pokkana väittää ettei varattuna olisi koskaan ihastunut johonkuhun muuhun kuin omaan kumppaniin?
Itse olen pettänyt, kumppaneille en ole asiaa kertonut, sillä en halua suhdetta tuhota sen takia, että välillä tekee mieli hakea hyväksyntää ja kiksejä pettämällä. Monet minut lapsuuden idolit jotka tulivat julkisuuteen salarakkaina yms. pettivät. Ehkä se on vaikuttanut siihen, että olen suhtaunut asiaan kuin se ei olisi iso juttu vaan normaalia houkutusta.
N19
Ihan uteliaisuudesta: oletko ajatellut että jänniä asioita voisi olla ilman pettämistä tai telkkasarjaa? Musta toi on mielenkiintoinen ajatus ja mietin, mikä kaikki tuohon on johtanut.
Ilmeisesti et ole myöskään pahoillasi, jos oma kumppani pettää, eli siis niin että ei ole sovittu avoimesta suhteesta mutta muita on? Varmaan kaltaisiasi miehiä löytyy, että ilman suhdetta tuskin tarvitsee olla, vaikka nimenomaan seksin suhteen haluat elämääsi jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Koska ajattelit kasvaa minäminä ja minun haluni-ihmisestä aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjan, mutta pahaa teki. Yksipuolinen juoni ja todella huonoa näyttelijäntyötä, varsinkin pahalta pojalta, mutta myös vaimolta. Seksiä aivan turhaan koko ajan ja todella epärealistisesti. Kumma, että sarjasta pidetty, en itse näe miksi. Turha miettiä, ovatko naiset vai miehet pitäneet, huonon juonen ja näyttelemisen pitäisi karkottaa kaikki katsojat sukupuolesta riippumatta.
Tämä. Harmi että käsikirjoittajat ovat menneet sieltä missä aita on matalin. Paljaan pinnan näyttäminen korvaa hyvän juonen.
Meni mun top3 sarjoihin ehdottamasti vaikka täällä moni haukkuu! Yllätti positiivisesti! :)
Ette ilmeisesti kumpikaan ole sarjaa katsoneet. Tuo sarja on ihan ilmiselvästi tehty meille naisille, kun siinä niin paljon käydään parisuhdeasioita läpi. En millään jaksa uskoa, että yksikään mies päätyisi (tai pystyisi) tätä ainakaan ilman naistansa katsomaan. On ihan selvästi tehty meille naisille ja sen huomaa hyvin nopeasti. Ainut mikä miehiä sarjassa kiinnostaisi on varmaan sen nimi, mutta sisällöltään kerrankin tehty naisten ehdoilla ja naisille kiinnostavasti.
N19