SEX/LIFE paras naistensarja Netflixissä missä petetään?
Mitä mieltä?
Onko uusi SEX/LIFE naistensarja paras tv-sarja mitä on tehty?
Se on kärkisjoilla Netflixin katselulistoilla.
Aiheina on vaimo joka alkaa pettämään, itsestäni tosi koukuttava sarja ja herättänyt keskustelua ympäri maailmaa
Mitä te olette mieltä sarjasta? Tykkäättekö vai meneekö teidän mielestä sarjassa pettämisellä hurjistelu ja normistelu liian pitkälle?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan pelkkää schaibaa. Ja olen nainen. Yritin katsoa, mutta siis se sarjahan oli vain kamala. Niin kökösti tehty ja se jatkuva ihanan exän muistelu🤮
Jos exä on sängyssä paljon parempi ja saa seksuaalisesti syttymään niin miksi sitä ei saisi muistella uudessa suhteessa?
Mun mielestä hyvä sarja vaikka täällä niin ihmiset esittää täydellistä
Ulla0222 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan pelkkää schaibaa. Ja olen nainen. Yritin katsoa, mutta siis se sarjahan oli vain kamala. Niin kökösti tehty ja se jatkuva ihanan exän muistelu🤮
Jos exä on sängyssä paljon parempi ja saa seksuaalisesti syttymään niin miksi sitä ei saisi muistella uudessa suhteessa?
Nimenomaan, täällä ihmiset on niin täydellisiä olevinaan, mutta kuitenkin tosielämässä valtaosa katsoo tätä sarjaa ja puolet suomalaisista on pettänyt. Ihmiset eivät vaan uskalla myöntää asiaa kun pelkäävät, että täällä tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jonkun mielestä hyvä ja _laatu_sarja???? 😂🤦🏼♀️
Katselin kaksi ekaa osaa, yritin antaa sille mahdollisuuden, kun niin kehuttu. Mutta ihan järkyttävää kuraa, teennäistä kliseistä dialogia ja roolisuoritukset, pääosan esittäjältä varsinkin, voi taivas..
Okei, olisin joskus 20 vuotta sitten parikymppisenä ehkä tykännyt. Nyt en enää jaksa aikaani noin kökköihin ohjelmiin tuhlata.
Jos kyseessä ei ole laatusarja niin miten selität että se on kärjessä ympäri maailmaa Netflixin katselulistoilla?
En sinällään pettämistä puolusta, mutta selvästi se kiinnostaa ihmisiä ja sopii sarjaan kun kerran on niin suosittu sarja.
Eihän suosittuus tarkoita sitä, että se olisi millään tasolla laadukas. Keskivertoihminen on vaan sen verran tyhmä että katsoo mitä tahansa paskaa vailla minkäänlaista kritiikkiä
N43 kirjoitti:
Ulla0222 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, täällä ihmiset on niin täydellisiä olevinaan, mutta kuitenkin tosielämässä valtaosa katsoo tätä sarjaa ja puolet suomalaisista on pettänyt. Ihmiset eivät vaan uskalla myöntää asiaa kun pelkäävät, että täällä tuomitaan.
Niinpä ja valtaosa tuomitsijoista ei varmasti itsekkään ole täydellisiä ihmisiä vaikka on niin kiva heitellä muita ns. kivillä!
Tykkäsin ja oli koukuttava. Houkutus on kieltämättä käyny mielessä…
Varmaankin sarja "kohahduttaa" suorasukaisuudellaan ja rohkeudellaan jossain Yhdysvaltojen raamattuvyöhykkellä, mutta melko väsynyt tarina näin omasta näkökulmastani. Vähän niin kuin Sinkkuelämää joskus aikoinaan toi telkkariin naisen joka uskalsi nauttia seksistä niin tässä nyt tuodaan telkkariin nainen joka uskaltaa mennä ja panna oli suhteessa tai ei. Jaksoin noin puolitoista jaksoa. Nainen olen.
Teennäistä amerikkalaista paskaa. Juonta vaikea seurata kun hyppii jatkuvasti eri aikojen välillä. Naisen tissejä esitellään joka käänteessä ihan kuin niissä olisi jotain ihmeellistä. Kolme jaksoa katsoin ja lopetin, en vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin sarja "kohahduttaa" suorasukaisuudellaan ja rohkeudellaan jossain Yhdysvaltojen raamattuvyöhykkellä, mutta melko väsynyt tarina näin omasta näkökulmastani. Vähän niin kuin Sinkkuelämää joskus aikoinaan toi telkkariin naisen joka uskalsi nauttia seksistä niin tässä nyt tuodaan telkkariin nainen joka uskaltaa mennä ja panna oli suhteessa tai ei. Jaksoin noin puolitoista jaksoa. Nainen olen.
Kyllä tämä tuntuu kohauhuttavan ympäri maailmaa tällä hetkellä mitä olen ulkomaalaisia uutisia ja foorumeita seurannut, ei vain Suomessa. Samaa mieltä että tämä tuo naisen oikeuksia esille samalla tapaa kuin Sinkkuelämä aikoinaan.
Enää ei eletä missään 1600-luvulla missä naisen pitäisi suostua elämään koko elämänsä vain yhden miehen kanssa vaan jos mieli tekee ja keho vaatii niin kyllä sitä on oikeus harrastaa muidenkin kanssa seksiä. Yleensä ihmiset tekee sen salassa vaan ettei muuten hyvä parisuhde rikkoontuisi, sillä monihan meistä arvostaa tuttua turvallista omaa kotia, vaikka haluaisi jännitystä ja hyväksyntää sivusuhteistakin.
Paras sarja <3
Kuin tempparit paitsi sarjaksi väännetty <3
Jenna 18v
Mä oon nyt katsonu kolme jaksoa tätä. Ahdistava sarja. Kaikki roolihahmot on epämiellyttäviä ihmisiä, enkä pysty samaistumaan yhteenkään. Sellainen tietynlainen keveys puuttuu ja kaikki on jotenkin pakkomielteistä ja synkkää. En tykkää.
N30
Ihan surkea sarja. Netflixissä on vaikka kuinka paljon parempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Paras sarja tällä hetkellä
Ihana jännityksen kutku kokoajan lankeeko Billie 😝
Lankeaako? Siis milloin se pettäminen alkaa? Siihen astihan se on pelkkää seksifantasiaa, joten mitä kohuttavaa siinä on? Pari jaksoa katsoin, enkä kyllä tiedä viitsinkö katsoa enempää jos on vaan samanlaista takaumissa hyppimistä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jonkun mielestä hyvä ja _laatu_sarja???? 😂🤦🏼♀️
Katselin kaksi ekaa osaa, yritin antaa sille mahdollisuuden, kun niin kehuttu. Mutta ihan järkyttävää kuraa, teennäistä kliseistä dialogia ja roolisuoritukset, pääosan esittäjältä varsinkin, voi taivas..
Okei, olisin joskus 20 vuotta sitten parikymppisenä ehkä tykännyt. Nyt en enää jaksa aikaani noin kökköihin ohjelmiin tuhlata.
Jos kyseessä ei ole laatusarja niin miten selität että se on kärjessä ympäri maailmaa Netflixin katselulistoilla?
En sinällään pettämistä puolusta, mutta selvästi se kiinnostaa ihmisiä ja sopii sarjaan kun kerran on niin suosittu sarja.
Eiköhän se keiku kärjessä lähinnä sen takia, että yhdessä jaksossa nähdään paljas kulli. Sen kohtauksen katsomisesta on ihan Tiktok-haasteitakin heitetty.
Tuo sarja tehtiin kun haluttiin ärsyttää k-päisiä miehiä, jotka varastavat naisilta kaiken. Jopa kunnian tuostakin sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äiti (ei yksinhuoltaja) n luona käy aina silloin tällöin vkl jotain nuorehkoja miehiä ja sieltä kantautuu ääniä. Kyllä, olen kerrostalokyttääjä ja kyttään myös siitä oven silmäluupista.
Mietin että käräyttäisikö, kun näen hänen miestä silloin tällöin lähikaupassa ja rappukäytävässä. On usein pitkiä aikoja poissa ja käy siellä lähinnä keskellä viikkoa.
älä pilaa ukon cuckold fetissiä
Täällä kun jotkut vastaavat että itseäkin alkaa houkuttaa, niin jäin miettimään. Sarjassa on kauniita hyväkroppaisia ihmisiä käymässä läpi Kamasutran asentoja.
Itse näen vain sieluni silmillä itseni ja naapurin Pentin ja nautinto varmaan aika kaukana siitä ähellyksestä, ja lopputuloksena vähän muuta kuin voimaantunut olo, kuten yhden illan jutuista muutenkin.
Pelkästään jo sarjan nimi on niin etova, että jätän väliin.
Nään jo mielessäni mitä amerikkalaista sontaa se on sinkkuelämää-tyyliin. Muovisia lapsen painosia ämmmiä piikkikorkkareissa haaveilemassa njshimisesta ja nushimassa? Ellei, syön kalastajanhattuni.
N48
M34 kirjoitti:
Naiset kyllä jaksaa tänä päivänä miehiä haukkua pettämisestä kuin viimeistä päivää mutta heidän oma ykkös ohjelma Netflixissä kertoo pettämisestä? Kaksinaismoralismin huippu?
M34
Eiköhän tommosta paskaa kato enemmän miehet, haluuvat nähdä naimista ja tuo nimi imee miehiä kuin paska kärpäsiä.
Eiköhän toi nimi vedä enempi mieskatsojia puoleensa, kuin sonta sittiäisiä.
"naistensarja", 🤮 varmaan naistenlehtien🤮 tyyliin, eli ei mitään mitä oikea nainen haluaisi nähdä.
Sanokoot ihmiset mitä tahansa mutta Brad on niin komea bad boy että kelpais kyllä mullekkin <3