Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies häpeää ammattiani:/ Ei tunnu hyvältä!

Vierailija
15.08.2021 |

Olen nykyään lappuliisa ja entinen kaupankassa. Mieheni on pyytänyt että jos joskus törmätään hänen ystäviinsä valehtelen olevani vaikka hammashoitaja tai liikunnanopettaja tms. Korona aika mennyt hyvin kun ei ole voinut tavata hänen tovereita mutta miten tästä eteenpäin? Toisaalta haluaisin mielyttää miestäni mutta toisaalta minulla on moraali enkä ole mikään huijari.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se tuntuu olevan kynnyskysymys, mitä toinen työkseen tekee. Olen miesvaltaisella alalla ja kyllähän se ihmetystä herättää usein miehissä. Eikä yleensä positiivisesti. Vaikka muuten olen ihan tavallinen, en siis miehekäs tms. Tosin hyvähän se on, että selviää heti toisen asenne. En minäkään sellaista miestä halua.

Mitä tarkoitat kun sanot ettet ole miehekäs? 

Vierailija
42/44 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappuliisa on ihmiskunnan pohjasakkaa. Jos te edes toimisitte rehellisesti niin monet lappuliisan valheet olen joutunut selvittämään. Eräskin syytti valehtelusta sen jälkeen kun todistin olleeni autoni kanssa usean sadan kilometrin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat niille vaan sakot hymyillen, jos eivät tuohon ikään mennessä osaa parkeerata oikeaan paikkaan. Ja naurat päälle. 

Näiden parkkipirkkojen mielestä omalle maksetulle autopaikalle parkkeeraaminen on sakon arvoinen huijaus

Vierailija
44/44 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on niin huonoja kokemuksia pysäköintivalvojista. Aivan ihme pilkuttajia siinä ammatissa. Olen useamman kerran nähnyt antamassa sakkoja jotka eivät ole millään tavalla lain hengen mukaisia. Ei ihme että heitä vihataan.

Oletteko ikinä nähneet hyvän näköistä lappuliisaa? On rumien ja turvonneiden naisten ammatti. Ei ihme, että kyrvähdyksissään jakelevat sakkoja miten huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi