Tapailemani mies häpeää ammattiani:/ Ei tunnu hyvältä!
Olen nykyään lappuliisa ja entinen kaupankassa. Mieheni on pyytänyt että jos joskus törmätään hänen ystäviinsä valehtelen olevani vaikka hammashoitaja tai liikunnanopettaja tms. Korona aika mennyt hyvin kun ei ole voinut tavata hänen tovereita mutta miten tästä eteenpäin? Toisaalta haluaisin mielyttää miestäni mutta toisaalta minulla on moraali enkä ole mikään huijari.
Kommentit (44)
Lappuliisa on ihmiskunnan pohjasakkaa. Jos te edes toimisitte rehellisesti niin monet lappuliisan valheet olen joutunut selvittämään. Eräskin syytti valehtelusta sen jälkeen kun todistin olleeni autoni kanssa usean sadan kilometrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Annat niille vaan sakot hymyillen, jos eivät tuohon ikään mennessä osaa parkeerata oikeaan paikkaan. Ja naurat päälle.
Näiden parkkipirkkojen mielestä omalle maksetulle autopaikalle parkkeeraaminen on sakon arvoinen huijaus
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on niin huonoja kokemuksia pysäköintivalvojista. Aivan ihme pilkuttajia siinä ammatissa. Olen useamman kerran nähnyt antamassa sakkoja jotka eivät ole millään tavalla lain hengen mukaisia. Ei ihme että heitä vihataan.
Oletteko ikinä nähneet hyvän näköistä lappuliisaa? On rumien ja turvonneiden naisten ammatti. Ei ihme, että kyrvähdyksissään jakelevat sakkoja miten huvittaa.
Mitä tarkoitat kun sanot ettet ole miehekäs?