Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä teen? 17v pojalla on selvästi joku vaiva, mutta ei suostu kertomaan mulle tai menemään lääkäriin

Vierailija
15.08.2021 |

Useasti ruuan jälkeen olen kuullut kun oksentaa. Pari kertaa olen käynyt katsomassa vointia huoneessaan ja makoilee sängyssään pidellen mahaa. Olen yrittänyt kysyä pojalta onko maha kipeä mutta kiistää aina kaiken. Sanonut että käy terkkarilla jos ei mulle halua kertoa. Ei kuulema ole mikään, mutta näänhän minä että kipeä on. Muuten puhuu mun kanssa ihan ok, mutta jostain syystä kiistää tän asian aina kun yritän ottaa puheeksi. Aika voimaton olo.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uitettiin

Vierailija kirjoitti:

Bulimia?

Tätä itsekin mietin, mutta en osaa tehdä mitään. Poika ei puhu mulle asiasta ja kiistää koko asian. En hirveästi halua asiasta jankata ettei ahdistu, mutta on alaikäinen ja mun vastuulla. Ja toisaalta jos on joku fyysinen sairaus niin pitäis siihenkin saada apua. En vaan keksi että miten. Ap

Voisitko olla koulun terveydenhoitajaan yhteydessä, kertoa epäilyksistäsi ja kysyä neuvoa?

Pitää huomenna ottaa. Pelkään vain että poika ei suostu menemään sinne. Voimattomalta tuntuu. Ap

Vierailija
22/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tietenkin psyykkistäkin, mutta juoko poika esim energiajuomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla