Kerroin täällä kerran yhestä papasta, joka alkoi räyhätä mulle
Kun hänen mukaansa mun ois pitänyt pysähtyä auton kanssa jokaiseen risteykseen, missä oikealta tulevilta on etuajo-oikeus. Uhkasi soittaa poliisit, jos bielä näkee mun ajan pysähtymättä ja väitti etten muka edes katsonut tuleeko autoja oikealta.
Okei, en reagoinut siihen mitenkään, koska ainoastaan stop-merkistä kuuluu pysähtyä ja se äijä ei pysty oikeasti tietämään, katsonko tuleeko oikealta ketään.
Nyt luulen, että ajoin sen ukon ohi, kun ajoin niitä pikkuteitä pitkin. Katsoin peilistä kun olin ajanut ohi, niin näppäili heti puhelintaan.
Nytkö se sitten soittaa pollareille ja kertoo niille mitä?
Etten pysähtynyt, vai että kaahasin?
Ajoin korkeintaan 30, kun mittari muutenkin näyttää aina enemmän kuin mikä todellinen vauhti on.
Kiinnostaako poliiseja tälläset soittelijat? En tehnyt mitään rikollista kun ajoin ohitseen.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ottaako poliisit todesta näitä, jotka soittelee, eikä niillä ole edes todisteita, että joku ois tehny jotain väärin? Ihmettelen vaan, onkohan sillä ukolla kaikki ihan kunnossa pääkopassaan.
Mitähän poliisi voisi asialle tehdä vaikka ne tosissaan tuon ottaisi?
En kyllä edes usko että joku tosissaan hätäkeskukseen tossa tilanteessa soittaa, kunhan uhkailee sillä että sinusta näyttäisi siltä.
Luulis poliiseilla parempaakin tekemistä olevan...
Ottaako poliisit todesta näitä, jotka soittelee, eikä niillä ole edes todisteita, että joku ois tehny jotain väärin? Ihmettelen vaan, onkohan sillä ukolla kaikki ihan kunnossa pääkopassaan.