Poika 26
Vuotta.. En ole mitenkään uskonnollinen ihminen, mutta olen huomannut että en haluaisi tutustua muihin, kuin uskonnollisiin tyttöihin. Olen neitsyt mutta mikään pakko ei edelleenkään ole menettää neitsyyttä. Mitään aitoa ei voi saada, jos vain jahtaa...
Kommentit (9)
Oho. unohdin että tämä on internetti. Mitäpä sitä muuta toivoisi kuin onnea kaikille...
en minä tänne seuraa tullut hakemaan vaan ihan kokemuksia kuulemaan..
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 04:37"]
en minä tänne seuraa tullut hakemaan vaan ihan kokemuksia kuulemaan..
[/quote]
Kuka sanoi että haet *täältä* seuraa? Niin, ei kukaan. Sanoin että yleisesti hakee uskonnollisia tyttöjä eli toistin aloitusviestin.
No hienostihan sinulla menee jos koet itsesi pojaksi 26-vuotiaana.
Jos tulit tänne kuulemaan kokemuksia, miksi et ilmaissut sitä viestissäsi? Ja kiinnostaako siis muiden kokemukset siitä, kun on kiinnostunut vain uskonnollisista tytöistä vaikka ei ole itse uskonnollinen?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 04:44"]
No hienostihan sinulla menee jos koet itsesi pojaksi 26-vuotiaana.
[/quote]
Mitä meinaat "hienosti" ? Todellakin pojaksi tunnen itseni. Aidoimmillaan poika.. Oletko sinä sitten aikuinen siinä vaiheessa kun puhut tällaisista asioista vakavasti? vai vain se kyyninen perus...
Mun taas on vaikee löydää kaveripoikia, jotka eivät yrittäisi mtn. Haluaisin vain jonkun pelikaverin räiskintäpelejä pelaa mun kanssa, kun tytöt harvemmin innostuvat niistä :/ t. teini
Taas yksi sivupersoona, tämäkin hakee uskonnollisia tyttöjä ja on neitsyt. Huikee mielikuvitus sulla.