Näin parhaan kaverin miehen terassilla vieraan naisen kanssa. Kerronko kaverille?
Kaveri on tällä hetkellä pois kaupungista sairasta isoäitiään katsomassa.
Kommentit (20)
Ehkö nainen oli vain sulle vieras, mies varmaan tuntee kenen kanssa on, ja mistä kuule tietää vaikka miehen vaimokin tuntis..
No niin, tulihan se sieltä,
Sunnuntain huonoin aloitus.
Kerrot tietenkin nähneesi ystäväsi miehen. Kysy häneltä kuka oli kyseessä.
Kaveri on käymässä isoäidillään ja kaverin mies tapaa omia kavereitaan tai sukulaisiaan. Ei tuosta sen pitemmälle meneviä päätelmiä voi tehdä.
Ota kuva kysy ensin kuka se nainen on sitten voit näyttää kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä,
Sunnuntain huonoin aloitus.
Onhan tässä vielä iltaa jäljellä…
Näin kaverisi miehen, mutta et edes moikannut ohi kulkiessasi? Siinähän se ois saattanut selvitä, kuka se vieras on.
Saattaa olla vaikka serkku. Älä aina oleta pahinta lol
Kävitkö moikkaamassa miestä? Miten hän suhtautui nähtyään sinut?
Ei kun kerrot vain lähimmille kavereille ja naapureille ja mietitte, kuka kumma se nainen oli.
Jos ei selviä, kysyt vaivihkaa mieheltä vaimon kuullen.
Näin.
Silloin kun jotkut menee julkiseen paikkaan kaikkien nähtäväksi, niin niillä ei ole salattavaa.
Joten ei anna aihetta juoruta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot tietenkin nähneesi ystäväsi miehen. Kysy häneltä kuka oli kyseessä.
En kyllä yhtään tiedä, miksi et kysynyt Matilta ja voithan sä kysyä sitä nytkin hän on tuossa ihan vieressä.
Totta kai mies menee ihan julkisesti esille esim terassille kun sillä on toinen🤣
Olen kerran meinannut saada turpiini naiselta, jonka työkaverin miehen kanssa olin terassilla. Tuo mies oli veljeni. Eli kannattaa ottaa ensin selvää kuka kukin on.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla vaikka serkku. Älä aina oleta pahinta lol
Voihan serkun kanssakin pettää...
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran meinannut saada turpiini naiselta, jonka työkaverin miehen kanssa olin terassilla. Tuo mies oli veljeni. Eli kannattaa ottaa ensin selvää kuka kukin on.
Mä olen kanssa tavannut veljeni monta kertaa terassilla, ja välillä huomannut että tutut katsoneet pitkään ja varmaan miettineet että mikähän juttu tämä on.
Olisit moikannut. Sillähän se olisi selvinnyt. Jos mies olisi mennyt vaikeaksi niin selvästi on jotain hämäräpeliä.
Ei ole sinun asiasi. Älä sekaannu toisten parisuhteeseen.
Mies