Minkä ikäisenä opit näkemään pelimiesten läpi?
Kommentit (5)
34-vuotiaana kun niihin ensimmäistä kertaa törmäsin
Ei minusta ole miehet koskaan olleet kiinnostuneita. Olenpahan välittynyt sitten pelimiehiltäkin.
En usko että näen vieläkään. Yhden kohdattuani lopetin miehen etsimisen.
Olen 43 ja tutka toimii nykyään aika hyvin. Pahin oli tällainen psykopaattishenkinen playeri, koska toimi ihan eri tavalla kun muut ja oli hemmetin ovela. Luulin olevani aika kova tyyppi, mutta hän sai mut hiljaiseksi ja peli oli hänen hallussa 100-0. Vieläkin kylmää kuinka hän sai mut jotenkin haltuunsa. Perus on tämä naapurinpoika-tyyppi, joka auttaa mummoja kirkkoon tms. sontaa ja toki jaksavat odottaa mm. s e k s i ä, koska saavat sitä jo reippaasti muualta. Mutta katoavat ykskaks elämästä kunnes 2 vuoden päästä tulee viesti "mitä kuuluu muru, oot ollu mun mielessä usein". Ja tällöin saa jo nauraa ihan ääneen! Nämä loismaiset playerit on myös oma lajinsa. Näihin nuorena sorruin. Ennenkuin ehdit kissaa sanoa on tyyppi jo muuttanut sun kämppään putkikassinsa kanssa ja loisii tasan siihen saakka kunnes löytää nuoremman/kauniimman/rikkaamman :D Yksi tyyppi luki mun ajatuksia niin toki hetken luulin sielunkumppaniksi... Onhan näitä...
En varmaan ikinä opi....