Ikisinkku kysyy - Missä ja miten tapasitte miehenne
Siis kertokaa miten onnistuitte siinä missä en itse ole onnistunut? Ehkä saan vinkkiä miehenmetsästykseen ;) kiitos!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:40"]
Ravintolassa - yhen yön jutusta... Yli 15v sitten.
[/quote]
Öö, mikä yhden yön juttu se tuollainen on?
Oletko vajukki`?
Lukiossa ja viimeinen niitti oli autokoulu, tämä 19 vuotta sitten...
Netissä... 8v sitten. Ikisinkku olin minäkin. 9v ilman parisuhdetta..tapailin montaakin miestä mutta ei mitään vakavaa ollut lähelläkään. Olin jo luopua toivosta, 32v ikää ja kaikki miehet olivat playereita tai muuten vaan ei kolahtanut. No, sitten tuli HÄN. Nyt 8v yhdessä, 6v naimisissa ja kaksi lasta...
Suomi24 täälläkin. Ja minäkin olin kaveriporukan viimeinen sinkku. Nyt tilanne on kääntänyt päälaelleen, minä menossa naimisiin ja kaverit eronneet nuoruuden rakkauksidtaan.
Tsemppiä ap! Suosittelen kokeilemaan nettiä ja olemaan kärsivällinen :)
Rauhallisissa opiskelijabileissä, pikkujouluissa. Oli ulkonäöltä tuttu ennestään.
Mulla puolestaan toi nettideittailu ei tuottanut tulosta "ikisinkku aikoinani". Suljin profiilini ja päätin, etten etsi ketään, vaan se oikea tulee vastaan, jos on tullakseen. Muutaman viikon päästä siitä tapasin mieheni baarissa. Nyt ollaan seitsemättä vuotta naimisissa :)
Oltiin samassa työpaikassa aikoinaan. Nyt naimisissa ja kaksi lasta, ja nykyään eri työpaikoissa.
Hnegailtiin samassa kaveriporukassa, ensin kavereina ja nyt kohta 15v yhdessä, naimisissa ollaan ja kaksi lasta <3
Suojatiellä. Tosin minä en kokenut tavanneeni ketään kävellessäni suojatietä, jonka eteen oli pysähtynyt moottoripyörä. Takapenkkiläinen oli siinä samassa pyytänyt Isältäni kättäni! Ja toisti saman kysymyksen isälleni joku vuosi myöhemmin. Niinpä astelimme vihille keväthankien sulaessa.
Liiton sinetöi uskoon tulomme 7 vuotta myöhemmin. Koin Jumalan sanovan minulle silloin, että "sinulle on tuleva onnellinen avioliitto". Nyt, kun siitä on jo kymmeniä vuosia ja melkoista vuoristorataa menty, mietin, missä se onnellinen avioliitto viipyy. Sain sitten vastauksen: olet elänyt sitä jo koko ajan! Ymmärsin!!! Se tarkoitti Kristuksen ja Hänen omiensa liittoa, ja siinä olen kyllä ollut ONNELLINEN! Tämä maallinen liitto on vain heikko kuva taivaallisesta. Nykyajan liitot katkeavat lyhyeen kuin nykyihmisen suhde Jumalaan. Kumpaankaan, ei puolisoon, eikä Jumalaan, pidetä tärkeänä ylläpitää läheistä suhdetta.
Karitsan häät ovat tulleet. Hänen morsiamensa on kaunistanut itsensä ... Kuva Taivaan juhlapidoista seurakunnan ylösoton jälkeen! Se tapahtuu lähitulevaisuudessa! See you there?
Koulussa. Mies tuli juttelemaan mulle, ja meillä oli paljon yhteisiä tunteja joilla sitten istuttiin usein vierekkäin ja oltiin paritöissä pari. Sitten mä aloin käydä kylässä miehen luona ja siitä se sitten lähti. Mä muutin tässä välissä pois kotoa, ja mies muutti aika pian mun luokseni.
Nykyiseni tapasin opiskelija järjestöni vuosijuhlilla. Iskin fuksin, joka oli siellä tarjoilemassa. Olin hyvin humalassa, mutta hän tarttui mukaani, koska pisti silmää porukasa, kun oli muita niin paljon pidempi.
Suomi24:ssa :)! mimmit pommittivat miestä viesteillä päivittäin, mutta mä lopulta hänet nappasin :)!
Baarissa. Tästä aikaa kohta 20 v.
Opiskelijaravintolassa jazzkonsertissa. Kiiton Saara Soisalo! Ei ekalla tapaamisella oltu varmoja; tuosta puolen vuoden kuluttua blueskonsertissa seuraavan kerran törmättiin ja juuri 25 vuotta tulossa täyteen.
Löysin mieheni lehti ilmoituksen kautta. Eli mulla oli treffi ilmoitus, joka näkyi lehdessä. Kiva yhteensattuma, nimittäin mun äitini löysi miehensä (isäni) juuri samalla tavalla. Ja yhteistä taivalta heillä jo yli 30vuotta! :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:22"]Suomi24:ssa :)! mimmit pommittivat miestä viesteillä päivittäin, mutta mä lopulta hänet nappasin :)!
[/quote]aika outoa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:06"]
Siis kertokaa miten onnistuitte siinä missä en itse ole onnistunut? Ehkä saan vinkkiä miehenmetsästykseen ;) kiitos!
[/quote]
hän haki minut kotoa. Eli talossamme oli putkiremppa, ja hän tuli käymään sen tiimoilta. Naimisissa nykyään.
Suomi24 täälläkin. Olin paria kuukautta aiemmin muuttanut kaupunkiin, josta en tuntenut ketään. Etsin lähinnä uusia tuttavuuksia. Lopulta en kyseisen sivuston kautta edes lähtenyt treffeille kuin yhden eli nykyisen avomieheni kanssa.
Baarissa, opiskelijatapahtuma. Mies tuli juttelemaan.