Ostettiin 2vlle uusi iPhone!
Kommentit (8)
Minä ostinkin kuuraketin 1-vuotiaalle, kohta se starttaa tosta pihasta Marsiin.
Oikeesti, vähän tasoa näihin provoihinkin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:47"]Minä ostinkin kuuraketin 1-vuotiaalle, kohta se starttaa tosta pihasta Marsiin.
Oikeesti, vähän tasoa näihin provoihinkin.
[/quote]
Tän piti olla hauska keskutelu, ei provo senkin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:45"]Meidän mussu 2kk halusi mieluummin Samsung Galaxy S5:n, siinä on parempi näyttö.
[/quote]
Meidänkin Pertti katteli tota Galaxyä, mutta iPhonen huomattuaan päätös oli tehty!
Ostimma meidän lapsenlapsellemme tänään uusi Nokia Lumia 925 aivan vain sen takia kun hän osaa käyttää jo kaukosäätimiä, kaikki musalaitteet ja blurayt..ihmeellinen vauva kun osaa vaikka minä mummina en. Puuro ja muu ruokailu sujuu hyvin puhelinta samalla käyttäen. Hiukan minua pelottaa kuinka älykäs hän jo on noin vauvana, pitää vaan varoa sillä hän saattaa heittää puhelimen yhtäkkiä lattiaan, ostin kyllä siihen suojakotelonkin, valkoisen.
Isä toi synnärimle thtsylle iPhone kutosen etukäteen tilattuna! 2v:lle tottakai myös :-) Ja kaksveelle vielä iPad air ja vauvalle iPod
Ristiäislahjaksi saatiin tytölle uusi mäkbuukki! On kyllä innoissaan kans!
Meidän tytöllä on aito Vuitton eskarilaukkuna. Tarhan tädit ei anna tuoda kännykkää eskariin, ei edes ipadia.
Kyllä lapsella täytyy olla kunnon tarvikkeet jo pienestä pitäen!
Meidän mussu 2kk halusi mieluummin Samsung Galaxy S5:n, siinä on parempi näyttö.