Psykiatri tulossa kotikäynnille, apua!
Tytön psykiatri tekee kotikäyntejä ja on nyt tulossa meille ( tytön vaikea poistua kotoa). Mihin pitää kiinnittää huomiota, pitääkö siivota extrahyvin ja keittää kahvit, vai olla kuin ei olisikaan? Tytön huone on sotkuinen muttei suostu siivoamaan sitä. Tuleekohan lasu herkästi??
Kommentit (32)
Tyhmiä vastauksia.
Meidän lapsen ihana psykiatri on yhdessä psykologin ( vai oliko sairaanhoitaja kanssa käynyt meillä kotona pari kertaa. Ollaan saatu apua heiltä myös tietysti vastaanottokäynneillä, sekä lapselle keskusteluhoitoa että koko perheelle perheterapiaa. Ei sitä tarvitse jännittää, heille on hyödyllistä ymmärtämisen kannalta nähdä mimmoinen sun tyttö on siellä kotona.
Olen pian siellä. :)
Oikein mukava, että teit oikein keskustelun minun vuoksi, olen todella imarrertu!
Ps:Kortsuja olisi hyvä olla valmiina, tyttärelläsi on ollut tosi paljon stressiä viime päivinä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin varmista, että lääkärillä ja tyttärelläsi on sopiva tila, jossa he voivat luottamuksellisesti keskustella. Siellä pitää olla vuode, jos lääkäri haluaa antaa tyttärellesi.... hmm... terapiaa.
Onko jossain mainittu psykiatrin sukupuoli?
Niinpä! Ja jos aloituksessa olisi lukenut poika eikä tyttö, kuinka monelle olisi edes tullut mieleen että naispsykiatri ”antaa terapiaa” pojalle sängyssä?
Missä huoneessa psykiatrin on tarkoitus tavata tyttäresi? Jos tytön omassa huoneessa niin siivoaisin sen päällisin puolin ettei tytön tarvitsisi hävetä sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään tiskeihin kiinnitä huomiota, teidän väliseen vuorovaikutukseen kylläkin.
Höpöhöpö. Psykiatrit ovat usein itsekin niin autistisia, etteivät tajua perus pelisääntöjä vuorovaikutuksesta. Psykologit saattavat kiinnittää huomiota noihin ihmisten välisiin vuorovaikutusnyansseihin huomiota, mutta perus kallonkutistajaa kiinnostaa vain
A oletko realiteeteissa
B oletko itsetuhoinen
C syötkö lääkkeesi
Täällä on sairaita ihmisiä. Laita ap tämä palsta kiinni, niin olet tehnyt kaiken tarpeellisen. Minä teen samoin.
Itse siivoaisin. Siivoan aina kun tiedän että vieraita tulossa. Tiedän että kiinnittävät huomiota siihen.
Psykiatri kotikäynnille? Oikeasti? Niiden tuntitaksat on vastaanotollakin älyttömiä, saati sitten kotikäynnillä. Maksatteko itse vai saatteko vakuutuksesta tms?
Sanot sille että sulla on päässä jokin joka haluaa vain satuttaa ja pahasti
Onko jossain mainittu psykiatrin sukupuoli?