Miten elää seksittömässä avioliitossa?
Kommentit (11)
Ihan helposti. Omatkin halut vaimenevat aika nopeasti. Mieti vaikka sinkkukausiasia - itselläni oli ainakin sinkkuaikanaki kuukausien, jopa vuosien taukoja, ettei ollut seksiä, kun ei ollut sopivaa miestä saatavilla. Ihan sama se on parisuhteessa. Kun miehellä lakkaa nousemasta ja naisella tulee vaihdevuodet, niin melko lailla tasatahtia siinä mennään kohti vuosia, jolloin seksiin ei enää kiinnitetä huomiota. Uskon, että ainakin naisella aktiivisuus voi säilyä pitkäänkin, mutta se edellyttäisi viriiliä miestä. Minulla sellaista ei ole, joten seksuaalisuuteni on täysin hiipunut. Noin kerran kahdessa vuodessa koen pariviikoisen "kiiman", jolloin olen kostea ja kaipaan kosketusta. Normaalisti minua saisi varmaan lämmitellä tosi pitkään, että yhdyntä onnistuisi ilman liukuvoidetta. Paikat on vaan käytön puutteessa lakanneet toimimasta.
Haluaisit elää seksittömässä liitossa ja kaipaat siihen vinkkejä?
Mukavan erilainen aloitus.
En tiedä miten tämä tulee toimimaan. En pitäisi magdottomana seksiä avioliiton ulkopuolella. Yhteisestä sopimuksesta. En haluaisi vielä luopua seksistä. Rakastan edelleen miestäni.
Miksi elää seksittömässä avioliitossa?
Miksi pitäisi olla seksiä?
Mikä siinä oikeasti on niin ihmeellistä :/
Hyvä seksi on todella tyydyttävää ja tekee onnelliseksi. Vaikeaa olla ilman.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:33"]
[/quote] Kaikki eivät kaipaa seksiä, mutta eikö ole aika turha kituuttaa suhteessa jossa halut ei kohtaa?
6
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:33"]
[/quote] Kaikki eivät kaipaa seksiä, mutta eikö ole aika turha kituuttaa suhteessa jossa halut ei kohtaa?
6
[/quote]
meillä kyllä halut kohtaa, tai on kohdannut, mutta mies ei sairautensa vuoksi kykene. Rakastan miestäni, mutta kaipaan seksiä. Siis ihan yhdyntää, seksiä tietty silti on, mutta ei niin tyydyttävää.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:24"]Ihan helposti. Omatkin halut vaimenevat aika nopeasti. Mieti vaikka sinkkukausiasia - itselläni oli ainakin sinkkuaikanaki kuukausien, jopa vuosien taukoja, ettei ollut seksiä, kun ei ollut sopivaa miestä saatavilla. Ihan sama se on parisuhteessa. Kun miehellä lakkaa nousemasta ja naisella tulee vaihdevuodet, niin melko lailla tasatahtia siinä mennään kohti vuosia, jolloin seksiin ei enää kiinnitetä huomiota. Uskon, että ainakin naisella aktiivisuus voi säilyä pitkäänkin, mutta se edellyttäisi viriiliä miestä. Minulla sellaista ei ole, joten seksuaalisuuteni on täysin hiipunut. Noin kerran kahdessa vuodessa koen pariviikoisen "kiiman", jolloin olen kostea ja kaipaan kosketusta. Normaalisti minua saisi varmaan lämmitellä tosi pitkään, että yhdyntä onnistuisi ilman liukuvoidetta. Paikat on vaan käytön puutteessa lakanneet toimimasta.
[/quote]
Entä jos ollaan vasta 30-vuotiaita?
Miksi naisista mulkun sisään ottaminen on parempaa kuin itsetyydytys? Onko kyse lopulta vain siitä, että haluaa olla haluttava muiden ihmisten mielestä?
Itse miehenä runkkaan mieluummin. No tähän tietysti vaikuttaa se, että olen aika nuuka, mutta vaikka minulla olisi rahaa rajattomasti, en kyllä nykyistä enempää ilotyttöihin sijoittaisi silloinkaan. Älkääkä puuttuko nyt tähän maksullisen seksin käyttöön - sille on omat syynsä, muttei se ole tässä oleellista.
Up