Kova päänsärky, lihaksia/niveliä koskee, kuumetta 37,7
Kommentit (14)
Niin ja olen kahdesti rokotettu ja käytän maskia
Johtuu rokotteesta, kuolet 3 vuoden sisään.
Jos olet 2x rokotettu ja päänsärky jatkuu MENE HETI sairaalaan koska voi olla alkava veritulppa, näitä tapauksia on jo paljon!
Lorvitauti tai luulotauti, koska huomenna on maanantai ja työpäivä.
No lorvitauti ei tule kyseeseen, olen nimittäin erittäin motivoitunut työstäni. Päänsärky ei ole sellaista tyypiltään, että mitään veritulppaa epäilisin vaan sellaita kun on kipeä ja kuumeessa. Toivottavasti kaksi piikkiä suojaavat minua kovemmalta taudilta
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen kahdesti rokotettu ja käytän maskia
Ei sit ookkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 2x rokotettu ja päänsärky jatkuu MENE HETI sairaalaan koska voi olla alkava veritulppa, näitä tapauksia on jo paljon!
Äidilläni alkoi 2 piikin jälkeen myös kova päänsärky ja vein päivystykseen.
Onneksi meni ohi, mutta pelästytti pahasti.
Ikinä ei ole ollut vastaavaa pääkipua.
Säästä yhteiskunnan varoja ja sairasta kotona kulkematta koronatestin kautta.
Just samat korona-oireet kuin itselläni.
mitä väliä sillä on, mikä pöpö taudin aiheuttaa? ei niitä ennenkään ole tutkittu. sen aikaa huilailet kotona, että olo on normaali, jotta et tartuta muita.
ihmisiltä kadonnut kaikki suhteellisuudentaju ja maalaisjärki tämän vouhotuksen myötä.
suomessa tilanne tuskin olisi yhtään huonompi, vaikka ainut koronatoimi olisi juurikin tuo: älä tule sairaana töihin/kouluun.
No sulla voi olla joku virus, joko covid-19 tai joku muu. Jos ei tartte mennä töihin, pysy kotona kunnes parannut. Jos olet töissä, mene ensin koronatestiin ja odota tulosta.
Selvät piilevän tippurin tai hivin oireet. Arvaat kyllä mistä tulleet?
Koronaa on. Mutta kannattaa mennä testiin varmistamaan kun minä en voi antaa diagnooseja.
Sitäpä sitä. Testeihin vaan. Parantele.