Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin työpaikkaa, sillä haluan yhden kahvitauon enemmän.

Vierailija
05.09.2014 |

Olen lähihoitaja. Asun isohkossa kaupungissa ja kuljen julkisilla töihin. Olen ollut kaksi vuotta uudessa paikassa töissä, johon vaihdoin vain sen takia, että julkisilla liikkuminen oli hieman työlästä edelliseen työpaikkaani. Molemmissa paikoissa teen lähinnä aamuvuoroa, joka on 7-15.
Paikassa A kahvitauko oli kello 9, lounastauko kello 11 ja toinen kahvitauko kello 13. Paikassa B jossa siis nyt työskentelen, kahvitauko on silloin kun sattuu joutumaan, yleensä noin kello 10. Lounastakin syödään silloin kun keretään, yleensä noin kello 12.30. Työnteko tuntuu paljon raskaammalta nykyisessä paikassani, kun ei ole selkeät tauot rytmittämässä päivää. Jos istuu juomaan kahvikupposen jaksaa taas työskennellä aivan uudella panoksella. Tässä minun lapsellinen syy, miksi vaihdoin työpaikkaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä työpaikkaa vaihtaa ihan mistä syystä haluaa :) 

Vierailija
2/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut! Harmi vain, etten itse ole alalla jossa olisi vara vaihdella työpaikkoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki vaihdoin työpaikkaa, edellisessä oli minuutintarkat tauot, nykyisessä saa tauotella oman mielen mukaan (kunhan työt pysyy kuitenkin ruodussa).

Vierailija
4/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minäpä olin ennen sellaisessa paikassa missä oli 15 minuutin tauko aina 45 minsan työn jälkeen. Siinä oli niitä kahvitaukoja... (Enkä ollut mikään opettaja.)

Vierailija
6/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainut asia todellakin vain kahvitauot mikä mättää?

Vierailija
7/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanha työpaikka vantaalla?

Vierailija
8/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:05"]Oliko vanha työpaikka vantaalla?
[/quote]

Eiku oho ajattelin, että voisin tietää missä olit töissä, mutta vaihdoitkin 2v sitten jo :D

Vierailija
9/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:41"]Onko ainut asia todellakin vain kahvitauot mikä mättää?
[/quote]
Pääpiirteittäin kyllä. Ja jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että palasin siis vanhaan työpaikkaani, vaikka kulkeminen onkin vähän työläämpää. Ap

Vierailija
10/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa edes toista kahvitaukoa kvtessiin vedoten.. Miten mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän