Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vaarallisin juttu minkä olet koskaan tehnyt?

Vierailija
15.08.2021 |

Sattuiko jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkailin, sattu leukaan.

-Juha

Vierailija
2/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkipommien tekeminen nuoruudessa (omaan käyttöön turvallisella alueella)

Moottoripyörällä ajaminen kadulla liian kovaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun kokeilin paljonko moottoripyörä kulkee. 270km/h oli hurja vauhti. Silloin ei ollut vielä lapsia, enää en uskaltaisi. Mies 36v

Vierailija
4/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin päissäni marraskuun myrskyssä entisen opinahjon katonharjalla Helsingin keskustassa. En mitenkään ympäripäissäni, mutta aika rajuilma oli. Onneksi selvisin.

Vierailija
5/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin paljonko irtoaa esittelyautosta vauhtia. Oli vielä ruuhka-aika.

Vierailija
6/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin kyyn paljain käsin 6v vanhana ja menin esittelemään äidille kuinka löysin kivan käärmeen. Jollain ihmeen tuurilla olin saanut sellain siitä kiinni ettei kyennyt puremaan.

Vierailija
7/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naisen asunnolle ekoilla treffeillä.

Vähän sen jälkeen luin, että ekoilla treffeillä ei ikinä pidä mennä naisen asunnolle. Onneksi mitään ei tapahtunut, mutta se pelko ja kylmähiki mikä tuli luettua mitä jotkut naiset tekee jätti arvet.

Vierailija
8/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammuin rynkyllä ja singolla.

Vierailija
9/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytin psykopaattia.

Vierailija
10/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naisen asunnolle ekoilla treffeillä.

Vähän sen jälkeen luin, että ekoilla treffeillä ei ikinä pidä mennä naisen asunnolle. Onneksi mitään ei tapahtunut, mutta se pelko ja kylmähiki mikä tuli luettua mitä jotkut naiset tekee jätti arvet.

Tyhmää sinulta. Naisen, miehen tai muunsukupuolisen kotiin ei pidä mennä ensitapaamisella. Sovi treffit vastedes aina julkiselle paikalle. Tinderissä esim liikkuu tunnettu t a p paja, toki mies, kuten tilastojen valossa onkin todennäköisempää.

Vierailija
11/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juoksentelin teininä kovassa kännissä autojen eteen. Toisen kerran tiputtauduin matalalta katolta. Juu olen ollut tyhmä, tiedän ja nyt olen kiitollinen, että olen terve ja hengissä.

Vierailija
12/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa narsistin kanssa

Vierailija
13/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että menin tiettyyn firmaan töihin, puistattaa ja kylmät väreet menee vieläkin pitkin selkää kun muistelen, mikä karmea paikka se oli, siellä kummitteli, vainoharhaiset olivat pomoina, siellä huudettiin, kaivettiin luurankoja kaapista, estettiin työnteko, häiriköitiin iltaisin, ja arvatkaa mitä, nyt tuossa samaisessa firmassa on 2 bärsereikää pomoina sen yhden bärsereijän sijaan, NYT SIELLÄ VASTA KAUHEET ONKIN.

Vierailija
14/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammuin rynkyllä ja singolla.

Eipä tuo ampujalle kovin vaarallista ole.

Kakarana menin yksin kävelemään joen jäälle ja sain päähäni mennä kivisillan alta. Jää alkoi murtua ja otin pakkia aikas vauhdikkaasti.

Olin aika nuori silloinkin, kun joulusaunaa lämmittäessä huomattiin että saunassa ei pala valot, lampun kanta oli epäkunnossa. Isäukko oli jo siinä vaiheessa iltaa kännissä kuin ampiainen, joten minä jouduin korjaushommiin, ja sain kuin sainkin johdot kiristettyä kannan liittimiin. Vasta kun kiersin lampun paikalleen, huomasin että virta oli ollut päällä koko ajan.

Auton ja motskarin kanssa en ole koheltanut ikinä.

Vierailija
15/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden hengenvaarallinen yliannostus, olin alaikäinen. Olisin lääkäreiden mukaan saattanut mennä lopullisesti, onneksi niin ei käynyt.

Vierailija
16/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastin lapsena ilman satulaa hevosella, jota ei ollut juurikaan koulutettu. Hevonen ilmeisesti meni niin läheltä aitaa, että sen kylki osui siihen ja pelästyi sekä lähti laukkaan. Putosin hevosen ja aidan väliin niin, että löin selkäni aitaan samalla. Lapsena oli myös tapana kiivetä korkeaan kuuseen niin ylös kuin vaan oksat vielä kestivät. Vaarallista oli myös sanoa kiusaajille joskus vastaan, kun tiesi millaisia olivat ja olivat hakanneet muita.

Vierailija
17/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, en ole ikinä jälkeenpäin miettinyt pöljimpiä tempauksiani. Valinnanvaraa olisi kyllä hurumycket. :) Toisaalta itse olen ajatellut, että olen vain hyvä arvioimaan riskiä. Mitään sellaista en ole tehnyt, mistä olisin edes kärsinyt fyysistä vammaa, vaikka arempien ihmisten mielestä itse teot voisivat olla potentiaalisesti vaarallisia.

Vierailija
18/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuntematon tarjosi kyytiä kotiin. Menin kyytiin ja pääsin kotiin. Nyt vieläkin puistattaa miten naiivi tuli oltua. Tosin tapahtui pikkupitäjässä, joten "kaikki tunsi kaikki", ja kuskikin varmasti minut tunnisti.

Vierailija
19/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

auoin päätä tyhmyyksissäni naapurin miehelle! nyt skagis tulee ettei tämä inhokki tule vastaan..

Vierailija
20/25 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin italialaisen kaverini kyydissä kun ajeltiin vuoristoteillä

se oli kuullut suomalaisten rallimaineesta ja halusi näyttää että kyllä hänkin osaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi