Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö kertomatta asioita hölösuille, koska pelkäätte, että he laittavat asian facebookiin?

Vierailija
15.08.2021 |

Minua harmittaa, että jotkut tuntemani ihmiset ovat hölöjä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jätä kertomatta, koska en muutenkaan kerro mitään salaisuuksia. Jos kaverin facessa on juttua omenasadosta tai bussivuorojen talviaikatauluista, niin eipä se kovin vaarallista tietoa ole.

Vierailija
2/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se uhka on olemassa tietynlaisten hölösuiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En myöskään lähetä mitään ottamiani valokuvia sellaisille ihmisille, koska jos lähetän niin nekin ovat kohta instagramissa.

Vierailija
4/5 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain siksi, että pelkäsin heidän laittavan sanomiseni naamakirjaan vaan koska ennen ja jälkeen mahd. naamakirjaan laiton he saattavat hölöttää sanomiseni eteenpäin. - En ole enää Naamakirjassa, koska suojelen osittain itseäni. En enää halua nähdä miten käytäytyvät he, joita joskus olen halunnut pitää fiksuina ja ns. täyspäisenä mutta kuinka nämä sama ihmiset tai ainakin osa heistä Naamakirjassa olleessan jakavat hämmentäviä viestejä ja psotauksia kissavideoista lähtien. Eiväkä kissavideot ole edes niitä pahimpia  

Vierailija
5/5 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain siksi, että pelkäsin heidän laittavan sanomiseni naamakirjaan vaan koska ennen ja jälkeen mahd. naamakirjaan laiton he saattavat hölöttää sanomiseni eteenpäin. - En ole enää Naamakirjassa, koska suojelen osittain itseäni. En enää halua nähdä miten käytäytyvät he, joita joskus olen halunnut pitää fiksuina ja ns. täyspäisenä mutta kuinka nämä sama ihmiset tai ainakin osa heistä Naamakirjassa olleessan jakavat hämmentäviä viestejä ja psotauksia kissavideoista lähtien. Eiväkä kissavideot ole edes niitä pahimpia  

Mitä hämmentävää muka kissavideoissa on? Tekeekö ne kissat jotain sopimatonta vai?