Lidlin koiranruoka
Mitä ootte mieltä Lidlin koiranruuasta?
Kelpaako se hyvin teillä koirille? Meinaan nyt sitä noin 10€ pussia. Saa sinisenä ja punasena, lammasta ja riisiä yms.
Mitäs parkettiruokaa suosittelette? Kyselen nyt lähinnä uteliaisuudesta. ;)
Kommentit (9)
Kuka syöttää eläimilleen halpisruokaa... sisältää hyvin vähän lihaa ja muutenkin ihme täyteaineita, joita eläin ei edes tarvaitse. Ei koskaan kävisi mielessäkään syöttää eläimilleni sellaista moskaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:28"]Kuka syöttää eläimilleen halpisruokaa... sisältää hyvin vähän lihaa ja muutenkin ihme täyteaineita, joita eläin ei edes tarvaitse. Ei koskaan kävisi mielessäkään syöttää eläimilleni sellaista moskaa.
[/quote]
Pakon edessä on tullut ostettua! T. 2
Minä oon todennut että on parempi ostaa vähän kalliimpaa ruokaa missä on enemmän lihaa. Kakkaakin tulee vähemmän, turkki on kunnossa ja koira voi paremmin. Halvoissa ruuissa on yleensä liikaa hiilareita. Kannattaa tsekata ravintosisältö. Kyllähän koiran pito maksaa, mutta se oli tiedossa kun piski hankittiin.
Minä oon todennut että on parempi ostaa vähän kalliimpaa ruokaa missä on enemmän lihaa. Kakkaakin tulee vähemmän, turkki on kunnossa ja koira voi paremmin. Halvoissa ruuissa on yleensä liikaa hiilareita. Kannattaa tsekata ravintosisältö. Kyllähän koiran pito maksaa, mutta se oli tiedossa kun piski hankittiin.
Ostin kerran, annoin kerran, enkä toiste erehdy:D kevyttä höttöä ja paskaa tulee järkyttävät määrät :/
Halvempiin koiranruokiin on lisätty viljoja jotka ei kyllä ainakaan mun koiralle sovi. Säästäminen koiranruoassa voi näkyä terveysongelmina ja siten isompina eläinlääkärikuluina.
Onko Lidlin premium ruuassa viljaa? En löytänyt tietoa netistä
On maistunut koirille paremman puutteessa :) eivät muutenkaan kauhean nirsoja tosin ole.