Olen töissä. Olen maannut peiton alla jo 2 tuntia.
Minulla on oma työhuone. Täällä on jotain vikaa ilmastoinnissa ja huoneet ovat jääkylmiä. Omassa huoneessani on iso sohva ja olen tuonut tänne torkkupeiton. Nyt olen kaksi tuntia surffaillut netissä peiton alla, enkä aio tulla täältä pois, ennen kuin lämpötila nousee. Ovi on lukossa, joten kukaan ei näe teenkö töitä vai en.
Pari kolme tuntia pitäisi vielä hytistä täällä.
Kommentit (9)
Mä joskus nuorempana nukuin Nokialla yövuorossa melkein koko yön. Mulla nousi puolen yön aikoihin kova kuume yhtäkkiä, ja esimies vei mut johonkin lepohuoneeseen, koska olin tullut kimppakyydillä sinne töihin ja kuudelta päästäisiin kotiin. Siellä mä sit nukuin aamukuuteen, mukavaa :)
mä usein vietän aikaa peiton alla omassa sängyssä etätyöpäivinä, eikä edes palele
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:40"]Minulla on oma työhuone. Täällä on jotain vikaa ilmastoinnissa ja huoneet ovat jääkylmiä. Omassa huoneessani on iso sohva ja olen tuonut tänne torkkupeiton. Nyt olen kaksi tuntia surffaillut netissä peiton alla, enkä aio tulla täältä pois, ennen kuin lämpötila nousee. Ovi on lukossa, joten kukaan ei näe teenkö töitä vai en. Pari kolme tuntia pitäisi vielä hytistä täällä. [/quote] Voivittu.. Vaihdetaan työpaikkoja. :( pakko kysyä mikä ala?
[/quote]
No näin ympäripyöreästi laveasti sanottuna kulttuuriala, joka ei siis kerro yhtään mitään :)
ap
Kansanedustaja. :) Eli nyt puhutaan muutaman vuoden takaisesta kohusta :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:06"]Kansanedustaja. :) Eli nyt puhutaan muutaman vuoden takaisesta kohusta :)
[/quote]
Ihmekkös tää maa menee koko ajan vaan huonompaan suuntaan kun päätökset tehdään ihan viime hetkellä muuten kaataa torkkupeittojen alla ja valitetaan kun on niin kylmää ja rankkaa..
Sitten oli vielä se tyyppi, joka haukkui kotiäitejä laiskoiksi ja otti itse torkkuja töissä.
taloudellisen tutkimuskeskuksen ylijohtaja Juhana Vartiainen (löyty googlettamalla, en heti muistanu)
Mä roikun vauvalla ja työkaveri katselee areenasta jotain sarjaa mitä se seuraa.
Ei ole kylmä.
Mutta eipä taideta työlläkään tappaa...
Minä myös yleensä työpäivät vietän selällään sängyllä. t. maksullinen nainen
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 13:40"]Minulla on oma työhuone. Täällä on jotain vikaa ilmastoinnissa ja huoneet ovat jääkylmiä. Omassa huoneessani on iso sohva ja olen tuonut tänne torkkupeiton. Nyt olen kaksi tuntia surffaillut netissä peiton alla, enkä aio tulla täältä pois, ennen kuin lämpötila nousee. Ovi on lukossa, joten kukaan ei näe teenkö töitä vai en.
Pari kolme tuntia pitäisi vielä hytistä täällä.
[/quote]
Voivittu.. Vaihdetaan työpaikkoja. :( pakko kysyä mikä ala?