Aidosti kestävät farkut
Mistä löytäisin aidosti käyttöä kestävät farkut? Aina viimeistään vuoden sisään kuluu puhki haaroista. Farkkujen tuottamiseen kuluu myös n. 3800 litraa vettä, joten ihan ekologistakin syistä en haluaisi jatkuvasti olla ostamassa uusia (kirppareilta en oikein tahdo löytää istuvia).
Kommentit (10)
Itseasiassa monien muiden lähteiden mukaan uusien farkkujen tuottamiseen menee n. 10 000 litraa vettä. Tuo pienempi luku oli levisin sivuilla. Muut vaatteeni ostan käytettynä jos on tarvetta uusille.
-ap
Kestävimmät tähän asti olen yllätys kyllä löytänyt Prismasta. Eikä hintakaan päätä huimaa. HM:t sun muut hajoaa heti, eikä kalliiimmissakaan oikeen tunnu hinta ja laatu kohtaavan.
Vierailija kirjoitti:
Kestävimmät tähän asti olen yllätys kyllä löytänyt Prismasta. Eikä hintakaan päätä huimaa. HM:t sun muut hajoaa heti, eikä kalliiimmissakaan oikeen tunnu hinta ja laatu kohtaavan.
Oliko joku prisman oma merkki? Prismassakin myydään monen merkin tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Levi's.
Kyllä nekin valitettavasti hajoaa ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku prisman oma merkki? Prismassakin myydään monen merkin tuotteita.
Nämä mitkä on nyt jalassa näyttäis olevan House- merkkiset, eli Prisman omaa mallistoa. Toiset yhtä kestävän oloiset oli jotain muuta merkkiä, mutta ovat juuri pyykkikoneessa, joten en voi tarkistaa.
Vuodessa saat farkut hajalle, kyllä sinulle pitäisi tehdä jotain, eikä farkuille.
Ne tehdään tarkoituksella heikoiksi jotta ihmiset ostaisi uusia. Kauppa pitää asiakkaansa ja saa enemmän myyntiä. Kulutusyhteiskunta, jippii.
Niitä tehtiin Keiteleellä vielä puolenkymmentä vuotta sitten. Sitten siirrettiin tuotanto Viroon.