Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin viikon saldo

Vierailija
15.08.2021 |

Menin Tinderiin ensimmäistä kertaa viikko sitten. Laitoin ikähaarukan 4v molempiin suuntiin 20km säteellä. Tässä on saldo.

1495 tykkäystä
29 joista olen itse tykännyt
22 matchiä

9 keskustelua, joista 3 aloitin itse.
Näistä keskusteluista:
4 keskustelua mies lopetti yllättäen
1 keskustelun itse lopetin
1 keskusteluun mies ei edes vastannut viestiini

2 treffiehdotusta minulle (ei niin kiinnostavia että olisin halunnut tavata)
=0 treffiä

Ei siis mitään

Olisin ollut valmis ihan vaikka satunnaiseen seksiin mutta sitä ennen pitäis sytyttää

Onko tinderissä tosiaan näin ankea vienti? Olen N 39v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia, miten olette saaneet treffejä?

Vierailija
2/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokeillut Tinderiä, mutta äkkiseltään sanoisin, että viikkohan on tosi lyhyt aika. Jos kumppanin löytyminen olisi niin helppoa ja tapahtuisi kuinkatalogista tilaamalla, silloinhan sinkkuja ei olisi ollenkaan. Jos mietin itseäni, niin kohdalleni voisi osua ehkä kerran kolmessa vuodessa sellainen ihminen, joka todella kolahtaa, ja sellaisia, joiden kanssa synkkaa ja jotka vaikuttavat parisuhdemielessä (tai vaikka seksimielessä) potentiaalisesti kiinnostavilta, voisi tulla vastaan muutama vuodessa. Luulen, että jos olisin Tinderissä, voisi sadasta miehestä ehkä kolma olla sellaisia, joista ajattelisin, että "tuon voisi tavata, voisi katsoa, olisko hän kiinnostava". Tämä yksi sadasta ei välttämättä tulisi siellä vastaan juuri sen ekan viikon aikana. Tai no, ehkä 1/100 on liioittelua, ehkä niitä voisi muutama olla tai korkeintaan kymmenen.

Olihan sinullakin 22 matchia, 9 keskustelua ja 2 treffiehdotusta. Miksi tuo on viikossa ankea lopputulos? Eihän livemaailmassakaan joka baarista löydy kiinnostavaa ihmistä, aina ei työkavereiden ja harrastuskavereiden joukossa ole sellaista, mitä itse etsii, aina eivät alustavat kiinnostukset osu yksiin. Miksi Tinderissä määrät olisivat isompia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on huono tarjonta.

Vähän jeesaa kun välillä poistat profiilin ja lataat uudelleen, niin näkyy taas päivän ihan hyviäkin miehiä.

Vierailija
4/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna ikähaarukkaa (alaspäin). Mun kokemuksen mukaan nelikymppiset miehet eivät ole kovin kiinnostuneita nelikymppisistä naisista.

N40

Vierailija
5/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruma??

Vierailija
6/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannnistu poika. Se on se yksi ja ainoa oikea.

Vierailija
7/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palvelun vika, jos itse kranttuilet

Vierailija
8/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko lopettaa se naisille kuulu passiivisuus. Jos on 1495 tykkäystä ja vain 29 joista olet itse tykännyt niin kertoo se sen että olet hyvin passiivinen etkä anna miehille mahdollisuuksia keskusteluihin. Yleensä ottaen tinder on huono esim vaikka pannukakkuun nähden koska naisten passiivisuus, samoja naisia tykkää Tinderissä, mutta ei tule tykkäystä takaisin, mutta kun pannukakussa laittaa suoraan viestiä niin jo parin viestin jälkeen nainen on sitä mieltä että todellakin kiinnostaa... Jos vain se ulkonäkö on tärkeää niin katso peiliin, itsehän juokset miesten ohi. Miehenä tykkään ehkä 90% koska haluan keskusteluja ja katsoa tuleeko sitten matchit ja treffit. Jos tykkäisi ulkonököä tai profiileja niin ehkä 15% vois olla ok.

Vierailija
9/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on liian lyhyt aika. Ikähaarukka laajemmaksi, edes +-6 vuotta. Kannattaa tykkäillä myös ihan tavallisistakin miehistä, ne voi yllättää positiivisesti:)

Vierailija
10/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajenna ikähaarukkaa (alaspäin). Mun kokemuksen mukaan nelikymppiset miehet eivät ole kovin kiinnostuneita nelikymppisistä naisista.

N40

Otin kuukaudeksi maksullisen version mistä näen ketkä on tykänneet. Ihan totta että nelikymppisiä on vähiten, Siellä on itse asiassa suurin osa minua nuorempia eli kun laitoin haarukan myös alaspäin 35-38. En vaan kehtaa itse tykätä paljon nuoremmista kun en tiedä mitä ne ajattelee. Yksi nuorempi sanoi kuumaksi puumaksi viestissä.

Vierailija
11/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1495 tykkäystä joista 29 herättänyt oman kiinnostuksen! Siis vain noin kaksi miestä sadasta! Jos tilanne Tinderin parisuhdemarkkinoilla laajemminkin damankaltainen, mitä siitä voimme päätellä? 1) Ap kaunis prinsessa, rikas kartanonperijä tai suosittu julkkis, joka etsii vertaistaan mutta vertaisia tarjokkaita vähän? 2) Tinderissä miehiä valtavasti enemmän kuin naisia, mutta lähes kaikki tindermiehet luusereita? 3) Naiset ja miehet käyttävät Tinderiä parinhakuun suunnilleen yhtä paljon ja ovat samantasoisia, mutta naiset kuitenkin etsivät jotain hyvin poikkeuksellista ominaisuutta (esim. tal. vaurautta, korkeaa koulutusta, komeaa ulkonäköä

tai niiden yhdistelmää) miehissä?

Vierailija
12/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1495/29 = gold digger

Vierailija
13/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko tinderissä, ikähaarukka -10/+5 vuotta, säde 100 km. Selkeästi kasvot ja kroppa esillä, kuvissa ei maisemia, moottoriajoneuvoja eikä kuolleita elämiä. Normaalin liikunnallinen elämäntapa, ei yhtään ylipainoa, ja tekstistä pitäisi selvitä kaikki olennainen.

Saldo: 29 tykkäystä. Tykkääjistä 5 kpl on sellaisia, jotka ovat suunnilleen normaalipainoisia ja muuten kiinnostavalla profiililla.

M_45

Vierailija
14/14 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa Tinderissä pyörinyt ja ei kiitos enää. Ihme jamppoja täynnä, aletaan heti puhumaan seksistä ja vihjaillaan kaikkea vaikka ei olla edes kertaakaan nähty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme