Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut ihan kauhea puuma!!

Vierailija
05.09.2014 |

Olen 34v ja kuolaan netissä 10v nuorempia timmissä kunnossa olevia miehiä! En olisi i-ki-nä uskonut!! :D

Onneksi on jo mies, niin jää vain tuohon kuolausasteelle.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>  En ylipäätään ole nähnyt elämäni aikana montaakaan onnellista lopuelämän parisuhdetta.
>  Joten huoli pois, sitähän voi vaikka kuolla huomenna jäämällä auton alle tai saamalla
>  aivoverenvuodon. Siinä kohtaakin on ihan sama elä'äkö "loppuelämän" parisuhteessa vai
>  parisuhteessa jossa ollaan onnellisia juuri NYT.

Köyhätkään eivät mieti huomista, heti kun ne saavat rahaa, se on sama heti tuhlata kaikki eikä
miettiä yhtään sen enempiä.  BB talossakin ollut joku teini oli muinoin lohkaissut, ettei hän edes
tunne ketään, jolla olisi rahaa.  -  Aivan.    Ihmisten pahat teot kostetaan aina kolmanteen ja
neljänteen polveen saakka...

On niitä onnellisia parisuhteita, ja yhteistä niille on kyllä se, että ne puolisot ovat keskenään
aika samalta viivalta kotoisin.  32 vuotias nainen ja 20 vuotias mies on sellainen pari, että
tuossa on tuota poikaa viety kalusta taluttamalla.

Hoksaa kyllä asian, jos joku 32 vuotias nainen vonkaisi omaa poikaasi ja tärväisi häneltä
sen onnellisen ja tasapainoisen tulevaisuuden.

Kun tuo poika on 25, niin hänen pitäisi opiskelella ja katsella maailmaa.  Nyt se joutuu
menemään liki kouluttautumattomana töihin, kun sen 37 vuotiaan naisen biologinen
kello aikanaan alkaa kilkattamaan.

Ihanko oikeasti toivoisit tämmöistä kohtaloa omalle pojallesi ?  Joku yliseksuaalinen
32 vuotias vosu sen viettelisi, ja asia olisi Sinusta ihan ok ?  Et olisi kovin kummoinen
äiti pojallesi.  Mieti nyt vähän pikkuisen pitemmälle tätäkin asiaa.

-.-

Vierailija
22/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä minä nyt ainoa täällä, joka osaan edes yhtään ajatella sen parikymppisen pojan kohtaloa ?  Kalusta talutettu ja vetämällä viety kohti paskatöitä ja alhaista elintasoa ja suoranaista köyhyyttä, kun jäävät ne kaikki koulut ja opiskelut ja kaikki ne 20 vuotiaan elämään oikeasti kuuluvat asiat väliin ?  Kuinka helvetin huonoja äitejä täällä onkaan.

Hyi helevetti.

-.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: Niin, vaikea ajatella kun olen vela. Kyllä 25-vuotiaana useimmiten koulut alkaa olla loppusuoralla, kaikki ei väittele tohtoreiksi. Sillä 37-vuotiaalla naisellakin on todennäköisesti sen verran omaisuutta ja työpaikka josta jäädä äippälomalle, että tuo liitto varmasti kestäisi senkin, että mies vielä pari vuotta opiskelisi, vaikkapa viimeistelisi maisterintutkintonsa. Monethan perustaa perheitä nuorina niin, että kummallakin osapuolella on vielä opiskelut vähän vaiheessa.

Itsellä ei niinkään tule mieleen, että poikaa on kalusta talutettu, vaan että nainen on ajatellut asian alapäällään. Jos nainen ajattelisi asian yläpäällään, ottaisi hän itseään kymmenen vuotta vanhemman, hyväpalkkaisen miehen. Sitä voi kukin mielessään miettiä, onko yhtään parempi asia. Seksuaalisesti tuollainen pariskunta on varmaankin halujensa kanssa aika tasoissa. Moniein muiden asioiden kanssa ei, mutta nämä ovat niin yksilöllisiä.

Ystäväni äiti on 8 vuotta miestään vanhempi, pariutuivat varmaan kun ystäväni isä oli juuri täysi-ikäistynyt, edelleen onnellisesti yhdessä, 40-vuoden jälkeen.

Vierailija
24/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:59"]

Olenko minä minä nyt ainoa täällä, joka osaan edes yhtään ajatella sen parikymppisen pojan kohtaloa ?  Kalusta talutettu ja vetämällä viety kohti paskatöitä ja alhaista elintasoa ja suoranaista köyhyyttä, kun jäävät ne kaikki koulut ja opiskelut ja kaikki ne 20 vuotiaan elämään oikeasti kuuluvat asiat väliin ?  Kuinka helvetin huonoja äitejä täällä onkaan.

Hyi helevetti.

-.-

[/quote]

Kannattaa varmaan kasvattaa ne poikansa niin, etteivät ole huijattavissa ja "kalusta vedessävissä". Että ovat aikuisina oikeasti aikuisia, valmiita tekemään omia päätöksiä ja kantamaan niistä vastuun.

Ja se minun 12 vuotta nuorempi mieheni ehti kyllä ihan hyvin opiskellakin meidän avioliiton alkuaikoina. Meidän liitto on kestänyt jo 18 vuotta, enemmän kuin monien samanikäisten pariskuntien, enkä näe mitään syytä miksei se kestäisi kuolemaan saakka. Eikä mieheni tunne jääneensä mitään paitsi, hän ehti kyllä kokea villiä sinkkunuoruutta ennen kuin meni kanssani naimisiin kaksikymppisenä. 

Vierailija
25/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma on yli 40v.

Vierailija
26/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:37"]

On se kaksikymppinen mies vielä lapsi, ja aika pahasti kalunsa vietävissä.  No...   sait sitten sellaisen miehen. Kai tajuat, että ennusteenne on kuitenkin aika huono ?  Meinaan...   ettei tule sitten yllätyksenä, kun itse olet 57 ja mies on vasta 45, että miten tuossa tuossa voi käydä ?  (tai tulee sangen suurella todennäköisyydellä käymäänkin)

Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa, että on todella terävät kynnet, kun ne naali ja huuhkaja ajat liki väistämättä koittavat. Et nimittäin saanut itsellesi oikeaa elämänkumppania, vaan ennemmin tai myöhemmin tuo liitto tulee loppumaan.

Kyllähän Sinä tämän syvällä sydämessäsi ihan oikeasti tiedät ?  Oletko koskaan nähnyt kaltaistanne paria vanhana yhdessä ?  Edes yhtäkään ?

[/quote]

Saatko paljon tyydytystä tuollaisesta vinoilusta? Toisten onni ei varmaankaan ole sinulta pois. Me ollaan oltu naimisissa jo 18 vuotta, ja uskoisin että ollaan jommankumman kuolemaan asti. Varmahan siitä ei voi kukaan olla, et sinäkään.

Vierailija
27/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta on ihan ok tasoinen suoritus, kyllä, mutta vain vielä toistaiseksi...

Mutta se nyt on aivan varma asia, ettei 20 vuotiaan päässä ole vielä kovinkaan montaa ajatusta, jotka eivät naisen saamiseen liittyisi.  Ei sitä niin vain pysty kasvattamaan, kun sen 20:n aivot ovat oikeasti vielä siellä munissa.

Ja 20 -vuotias ja "villi sinkkunuoruus" ...    et kai ole ihan tosissasi ?  Tarkoitat siis lähinnä sitä, ettei poika ollut ehkä ihan neitsyt, kun Sinä häneen kajosit.   Tuotahan tuo tarkoittaa.

Minä katson tämän asian nyt vain toisin, ja olen edelleen sitä mieltä, että teit pahan teon, kun lapseen kajosit siinä mielessä, että veit häneltä ne kaikki muut kokemukset nuoruudesta.  Itsekäs olit, ja tuo poika siitä maksoi. Ole onnelllinen siitä, ettei hän ehkä sitä itse tajua.

Ja sinähän siitä tietty yksinäisyydelläsi maksat, jos hän tuon asian sattuu joskus oikeasti tajuamaan.

-.-

Vierailija
28/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20 ja himoitsen yhtä 18 vuotiasta, mäki oon ihan kauhee puuma 8D

Vierailija
29/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on viriili mies, elämänsä kukkeimmassa ja vahvimmassa kunnossa.  50 vuotta täytettyään nainen alkaa hiljalleen tulemaan siihen ikään, ettei täysin tervettä päivää ole enää näkyvissä.  Vähänkin kun enemmän ponnistelee, niin jo ovat paikat jo kipeinä ja olo raihnainen.

Nyt se onnellisen pitkän parisuhteen kesto sitten punnitaan.  Tiettyhän Sinä tämän osasit etukäteen ajatella ?

Enkä minä mitään vinoile...   itse aloit suitsuttamaan julkisesti, kuinka on niin kätevää tuollainen 12 vuoden ikäero. Nyt se kätevyys alkaa hissuksiin tulemaan esiin.  Viiden vuoden päästä olet jo 55, ja mies on vasta 43.  Saattavat vielä kummasti jotkut noin 30-35 vuotiaat vapaahkot neitoset hänellekin hymyillä...

On se niin mahtavaa tuo asetelma nuori mies ja vähän kypsempi nainen.  Kyllähän sitä kannattaa ihan mainostaa ja muitakin siihen tilanteeseen houkutella.  Minä en kyllä noin ilkeästi tekisi.

Minulla kun olisi tuollainen tilanne päällä, niin olisi suoraan sanoen kylmä rinki perseen ympärillä.  Niin että älä ala julkisesti tuota onneasi mainostamaan, tai voi käydä niin, että joku minun kaltainen sitä saattaa myös julkisesti sitten hiukan epäillä, että mahtaakohan tuo "onni" kestää ja mitenkä.

Jos vetoa pitäisi lyödä, niin veikkaisin yksinäistä ja vähän katkeran oloista vanhuutta.  Ei siinä mitään kumppania vierellä tuskin loppuun saakka ole.  Ja vedä vain vapaasti hernettä nenääsi, mutta näin minä nyt vain oletan tuon kuvion menevän.  Pidän sitä jopa aika itsestään selvänä asiana.

Niin että kun näitä juttuja muut naiset lukevat, niin kerron, että minun mielestäni tuohon asetelmaan sisältyy onnettomuuden siemen.  Mielestäni se ei ole kovin terävä, joka ei tuota asiaa etukäteen huomioi.  Nimenomaan vanhanahan sitä kaipaisi sitä samanlaista ja samanvertaista sielunkumppania, jonka elämänkaari olisi menossa samassa kohtaa sitä kaarta.

Meinaatko, että hyvin tulee sujumaan 43 vuotiaan miehen kanssa, kun sinä käärit sääriisi 55:na niitä suonikohju siteitä ja räpistelet sitä Hirudoid Forte tuubia ?   Minä muuten levitän sitä vaimoni pohkeisiin liki joka ilta. Mites Teillä asia on ?

Kyllähän tämä hiukan ilkeältä kuulostaa, mutta pakkohan se on ampua alas noin idioottimainen ajatus, että 12 vuoden ikäero naisen ja miehen välillä on mitä maan mainioin juttu.  Se kun ei ole sitä.

Vierailija
30/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:50"]

38 on viriili mies, elämänsä kukkeimmassa ja vahvimmassa kunnossa.  50 vuotta täytettyään nainen alkaa hiljalleen tulemaan siihen ikään, ettei täysin tervettä päivää ole enää näkyvissä.  Vähänkin kun enemmän ponnistelee, niin jo ovat paikat jo kipeinä ja olo raihnainen.

Nyt se onnellisen pitkän parisuhteen kesto sitten punnitaan.  Tiettyhän Sinä tämän osasit etukäteen ajatella ?

Enkä minä mitään vinoile...   itse aloit suitsuttamaan julkisesti, kuinka on niin kätevää tuollainen 12 vuoden ikäero. Nyt se kätevyys alkaa hissuksiin tulemaan esiin.  Viiden vuoden päästä olet jo 55, ja mies on vasta 43.  Saattavat vielä kummasti jotkut noin 30-35 vuotiaat vapaahkot neitoset hänellekin hymyillä...

On se niin mahtavaa tuo asetelma nuori mies ja vähän kypsempi nainen.  Kyllähän sitä kannattaa ihan mainostaa ja muitakin siihen tilanteeseen houkutella.  Minä en kyllä noin ilkeästi tekisi.

Minulla kun olisi tuollainen tilanne päällä, niin olisi suoraan sanoen kylmä rinki perseen ympärillä.  Niin että älä ala julkisesti tuota onneasi mainostamaan, tai voi käydä niin, että joku minun kaltainen sitä saattaa myös julkisesti sitten hiukan epäillä, että mahtaakohan tuo "onni" kestää ja mitenkä.

Jos vetoa pitäisi lyödä, niin veikkaisin yksinäistä ja vähän katkeran oloista vanhuutta.  Ei siinä mitään kumppania vierellä tuskin loppuun saakka ole.  Ja vedä vain vapaasti hernettä nenääsi, mutta näin minä nyt vain oletan tuon kuvion menevän.  Pidän sitä jopa aika itsestään selvänä asiana.

Niin että kun näitä juttuja muut naiset lukevat, niin kerron, että minun mielestäni tuohon asetelmaan sisältyy onnettomuuden siemen.  Mielestäni se ei ole kovin terävä, joka ei tuota asiaa etukäteen huomioi.  Nimenomaan vanhanahan sitä kaipaisi sitä samanlaista ja samanvertaista sielunkumppania, jonka elämänkaari olisi menossa samassa kohtaa sitä kaarta.

Meinaatko, että hyvin tulee sujumaan 43 vuotiaan miehen kanssa, kun sinä käärit sääriisi 55:na niitä suonikohju siteitä ja räpistelet sitä Hirudoid Forte tuubia ?   Minä muuten levitän sitä vaimoni pohkeisiin liki joka ilta. Mites Teillä asia on ?

Kyllähän tämä hiukan ilkeältä kuulostaa, mutta pakkohan se on ampua alas noin idioottimainen ajatus, että 12 vuoden ikäero naisen ja miehen välillä on mitä maan mainioin juttu.  Se kun ei ole sitä.

[/quote]

Kuulostat kovin katkeralta. Ikävää ettei oma avioliittosi ole kunnossa ja koet ikääntymisen tuollaisena rasitteena. Ikävää myös että vaimosi kärsii suonikohjuista, mutta hän on varmaan onnellinen että sinä ystävällisesti autat häntä levittämään niihin voidetta.

Toivon tietysti ettei meistä kumpikaan sairastu kovin aikaisin, mutta sitähän ei voi tietää vaikka oltaisiin samanikäisiä. Olemme kuitenkin yhteisen taipaleemme aikana kokeneet jo sen verran huolia ja sairautta, että tiedämme hyvin, ettei terveystakuuta ole ja että voimme joutua toisemme hoitajaksi koska tahansa. Meillä on kuitenkin paljon sellaista rakkautta, jota ei suonikohjut eikä harveneva tukka eikä edes syöpä haittaa. Rakastamme toisiamme ja haluamme tehdä toisemme onnellisiksi. 

En ole suosittelemassa enkä tuputtamassa kenellekään suhdetta suurella ikäerolla, mutta vielä vähemmän suosittelen että jättää sielunkumppaninsa sen takia, että ikäeroa on jonkun mielestä liikaa.

Vierailija
31/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Jos sinun vaimosi on raihnainen 50 täytettyään niin ei se tarkoita että kaikki sen ikäiset olisivat. Omilla elämäntavoilla voi vaikuttaa todella paljon omaan rapistumiseensa. Naisten keskimääräinen elinikä on 7 v enemmän kuin miesten, joten naisen kannattaa ottaa nimenomaan nuorempi mies jos haluaa vanheta yhdessä. Onko ikäero mies vanhempi (vaikka sen 12v) nainen nuorempi sitten ihan ok ja miksi näin kun miehet vanhenevat nopeammin? Ihmetytti myös miksi nuoren miehen opiskeluun tai uravalintaan vaikuttaisi puolison ikä? Millä tavalla naisen ikä estää miehen opiskelun? Voisitko selittää tämän mekanismin, kun minun naisenlogiikkani ei näe asiassa minkäänlaista logiikkaa what so ever? Yhteishaussa tai yliopiston pääsykokeissa miehet saa nykyään pisteitä puolison iän mukaan vai miten se nyt meni?

Vierailija
32/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika rajuksi käy keskustelu. Siinä mielessä olen tämän rouva suorasuun kanssa samaa mieltä, että niin naisille kuin miehillekin olisi hyvä elää nuoruus nuoruutena kaikkine kokeiluineen, parisuhteessa ehtii olla ja perheen perustaa, mutta nuoruutta ei saa koskaan takaisin.

Vierailija
33/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:29"]

Älä ole huolissasi :)

t.41v nainen, jolla 23v mies :)

[/quote]

luuletko että jaksaa olla kauankin kiinnostunut sinusta?:D

Vierailija
34/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, taisikin olla herra suorasuu :D

Vierailija
35/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:29"]

Älä ole huolissasi :)

t.41v nainen, jolla 23v mies :)

[/quote]

luuletko että jaksaa olla kauankin kiinnostunut sinusta?:D

[/quote]

On niin kauan kuin on. Kuten sinunkin puolisosi. Kenestäkään ei voi mennä takuuseen.

Vierailija
36/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:23"]18 vuotta on ihan ok tasoinen suoritus, kyllä, mutta vain vielä toistaiseksi...

Mutta se nyt on aivan varma asia, ettei 20 vuotiaan päässä ole vielä kovinkaan montaa ajatusta, jotka eivät naisen saamiseen liittyisi.  Ei sitä niin vain pysty kasvattamaan, kun sen 20:n aivot ovat oikeasti vielä siellä munissa.

Ja 20 -vuotias ja "villi sinkkunuoruus" ...    et kai ole ihan tosissasi ?  Tarkoitat siis lähinnä sitä, ettei poika ollut ehkä ihan neitsyt, kun Sinä häneen kajosit.   Tuotahan tuo tarkoittaa.

Minä katson tämän asian nyt vain toisin, ja olen edelleen sitä mieltä, että teit pahan teon, kun lapseen kajosit siinä mielessä, että veit häneltä ne kaikki muut kokemukset nuoruudesta.  Itsekäs olit, ja tuo poika siitä maksoi. Ole onnelllinen siitä, ettei hän ehkä sitä itse tajua.

Ja sinähän siitä tietty yksinäisyydelläsi maksat, jos hän tuon asian sattuu joskus oikeasti tajuamaan.

-.-
[/quote]

Mitä sinä sekopää jankkaat? Kaksikymppinen on kyllä ihan jo mies ja vastuussa itsestään. Kuulostat joltain moralistitädiltä. Jos kaksikymppinen MIES rakastuu kolmekymppiseen naiseen niin Se on hänen asiansa eikä jonkun moralistimummosen.

Vierailija
37/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni puuma on yli 40 vuotias, hyvännäköinen ja timmi nainen. Julkkiksissahan niitä esimerkkejä löytyy niin Suomesta kuin ulkomailtakin.

Vierailija
38/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:37"]

On se kaksikymppinen mies vielä lapsi, ja aika pahasti kalunsa vietävissä.  No...   sait sitten sellaisen miehen. Kai tajuat, että ennusteenne on kuitenkin aika huono ?  Meinaan...   ettei tule sitten yllätyksenä, kun itse olet 57 ja mies on vasta 45, että miten tuossa tuossa voi käydä ?  (tai tulee sangen suurella todennäköisyydellä käymäänkin)

Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa, että on todella terävät kynnet, kun ne naali ja huuhkaja ajat liki väistämättä koittavat. Et nimittäin saanut itsellesi oikeaa elämänkumppania, vaan ennemmin tai myöhemmin tuo liitto tulee loppumaan.

Kyllähän Sinä tämän syvällä sydämessäsi ihan oikeasti tiedät ?  Oletko koskaan nähnyt kaltaistanne paria vanhana yhdessä ?  Edes yhtäkään ?

[/quote]

Kuule, ajat muuttuu. Sä taidat itse olla nainen, joka on ottanut jonkun 20v vanhemman äijänkurpan vaivoikseen, ja on kateellinen naiselle, jolla on nuori mies...

Vierailija
39/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalusta talutettu :D Ai tsiisus, etten ole nauranut aikoihin näin paljon! :D

Vierailija
40/43 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>  Mitä sinä sekopää jankkaat? Kaksikymppinen on kyllä ihan jo mies ja vastuussa itsestään.

Ei ole. Kaksikymppinen ei todellakaan ole vielä mikään mies, eikä näemmä oikein vastaa ihan itse itsestään ei niin ollenkaan.  Naimisiinhan mennään VASTA kun on se ammatti millä elättää itsensä, ja niitä lapsiakin hankitaan vasta sen jälkeen, kun on hankittuna se työkin siihen päälle, kun sekään ei ole enää mikään itsestäänselvyys nykyään.

Sehän nyt on selvää, ettei se tällä palstalla oleville ihmisille ole enää mikään itsestäänselvyys.  Sehän on nimittäin ihan normi juttu nykyään, että ihmiset suorastaan elävät erilaisilla tuilla.  Se on nyt sitten johtamassa tämän hyvän ja ihan asiallisen turvaverkon totaaliseen alasajoon.  Se oli unelma yhteiskunnasta, mikä ei voinut meidän ihmisten kesken toimia. Me itse pilasimme sen. Nyt se turvaverkko systeemi pitää sitten vain purkaa.  Oikeammin: Se purkaantuu. Mitä nopeammin, sen parempi. Vähemmän on muuten sitten sitä loppuvelkaa, mitä joudutaan maksamaan ulkomaille ja jättämään meidän lapsillemme.  Eikö se Kreikan esimerkki opettanut yhtään mitään ?

No... tämä on sivujuonne. Palataan varsinaiseen aiheeseen:  Täällä ovat samat mammat kaula ojossa kiljumassa syytöksiä pedofiliasta, jos joku kolmikymppinen reiska ja pummi pistää 18 kesäisen isähahmoa ja turvattomaan elämäänsä turvallisuutta etsivän tytön raskaaksi.  Tai olkoon mies vaikka mikä outo hihhuliolento mielikuvitus jumalineen. "Kyllä on inhottava mies" on aivan varma tuomio ja sitä rataa.  Asia on näemmä aivan toinen, kun asetelma onkin päin vastoin.   -  Nyt se kysymys kuuluu, että miksi ?  MIKSI ?

Mitäpä luulette, kun jokin setämies saa lapsivaimon kynsiinsä, niin eiköhän hänkin osaa perustella tätä asiaa jollain "sielunkumppanuudella"?   Heh...  mitäpä tosiaankin luulette ?

Kuitenkin molemmissa tapauksissa tilanne on täsmälleen se, että molemmilta nuorilta meni ohi se nuoruus, ja sen aikana tehtävät valinnat ja ne muutkin suunnanotot elämään, ja ihan vain siksi, että he jäivät itseään yli puolitoista kertaa vanhemman ihmisen saaliiksi ja manipuloitavaksi.

Näin minä tämän asian näen.  Ja tulen myös aina näkemään, tuli niitä peukkuja alaspäin vaikka kuinka paljon.

Nuori, vasta lapsuuttaan lopetteleva ja aikuisuuttaan aloitteleva ja opetteleva ihmisen taimi ei ole itseään yli puolitoista kertaa vanhempaa ja aivan täysin aikuiseksi laskettavaa ihmistä vastaan missään mielessä eikä missään tilanteessa henkisesti tasavertainen. Se nuori on siinä aina altavastaajana. Häntä tuossa tilanteessa viedään kuin litran mittaa.

>>>  Se on vain tollo, joka ei tuota tilannetta näe noin.  <<<

Oletteko Te oikeasti ihan näin tyhmiä ?  Tuollainen toiminta ON paheksuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan