Musta on tullut ihan kauhea puuma!!
Olen 34v ja kuolaan netissä 10v nuorempia timmissä kunnossa olevia miehiä! En olisi i-ki-nä uskonut!! :D
Onneksi on jo mies, niin jää vain tuohon kuolausasteelle.
Kommentit (43)
MInustakin on! Olen 40 v ja sinkku, ja olen huomannut että ikäiseni miehet ei nappaa sitten yhtään. Viimeksi tuli työpäivän juhlista pokattua petiin 25-vuotias. Nyt olen ihastunut yhteen 31-vuotiaaseen, ja toivon että jutusta tulisi jotain vakavampaakin...
Hullua tässä on se, että kun olin 35, minusta ei todellakaan kiinnostunut kukaan itseäni nuorempi mies. Lähinnä vähän vanhempia kiinnosti. Mutta nyt kun on tullut 5 vuotta ikää lisää, niin pari-kolmekymppisiä olisi kyllä seuraksi niin paljon kuin vaan haluaa! Puumamuoti on ilmeisesti totta ;)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:54"]
Olen 34v ja kuolaan netissä 10v nuorempia timmissä kunnossa olevia miehiä! En olisi i-ki-nä uskonut!! :D
[/quote]
miksi sanotaan miestä joka kuolaa 10v nuorempia naisia?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:56"]
MInustakin on! Olen 40 v ja sinkku, ja olen huomannut että ikäiseni miehet ei nappaa sitten yhtään. Viimeksi tuli työpäivän juhlista pokattua petiin 25-vuotias. Nyt olen ihastunut yhteen 31-vuotiaaseen, ja toivon että jutusta tulisi jotain vakavampaakin...
Hullua tässä on se, että kun olin 35, minusta ei todellakaan kiinnostunut kukaan itseäni nuorempi mies. Lähinnä vähän vanhempia kiinnosti. Mutta nyt kun on tullut 5 vuotta ikää lisää, niin pari-kolmekymppisiä olisi kyllä seuraksi niin paljon kuin vaan haluaa! Puumamuoti on ilmeisesti totta ;)
[/quote]
Vähän nyt kauteus iski. Voi sua onnenpekkaa! ;)
ap.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:59"]
[/quote]
[/quote]
Eikö sellainen ole ihan vain normaali mies?
ap.
Linkkaa muutama kuolattava toiselle puumalle
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:59"]
[/quote]
[/quote]
Eikö sellainen ole ihan vain normaali mies?
ap.
[/quote]
Miksei sitten nainen saa olla ihan vaan normaali nainen jos tykkää nuoremmista miehistä? Inhoan tuota puuma nimitystä.
Mä en ymmärrä tässä puumailussa sitä että eikö sitä tunne itsensä ihan hirveän vanhaksi kurpaksi sellaisen nuoren kollin rinnalla? Itseä ainakin varmaan alkaisi ahistamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Aviomieheksi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Aviomieheksi.
[/quote]
^ Hahaha :D
Mä menin naimisiin 32-vuotiaana 20-vuotiaan kollin kanssa, ja sain siitä loistavan aviomiehen. En ole ajatellut koskaan itseäni minään puumana, satuin vain rakastumaan siihen ihmiseen iästä riippumatta.
On se kaksikymppinen mies vielä lapsi, ja aika pahasti kalunsa vietävissä. No... sait sitten sellaisen miehen. Kai tajuat, että ennusteenne on kuitenkin aika huono ? Meinaan... ettei tule sitten yllätyksenä, kun itse olet 57 ja mies on vasta 45, että miten tuossa tuossa voi käydä ? (tai tulee sangen suurella todennäköisyydellä käymäänkin)
Kannattaa pitää itsensä timmissä kunnossa, että on todella terävät kynnet, kun ne naali ja huuhkaja ajat liki väistämättä koittavat. Et nimittäin saanut itsellesi oikeaa elämänkumppania, vaan ennemmin tai myöhemmin tuo liitto tulee loppumaan.
Kyllähän Sinä tämän syvällä sydämessäsi ihan oikeasti tiedät ? Oletko koskaan nähnyt kaltaistanne paria vanhana yhdessä ? Edes yhtäkään ?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:37"]
Et nimittäin saanut itsellesi oikeaa elämänkumppania, vaan ennemmin tai myöhemmin tuo liitto tulee loppumaan.
Kyllähän Sinä tämän syvällä sydämessäsi ihan oikeasti tiedät ? Oletko koskaan nähnyt kaltaistanne paria vanhana yhdessä ? Edes yhtäkään ?
[/quote]
En ole ap. mutta vastaan tähän. En ylipäätään ole nähnyt elämäni aikana montaakaan onnellista lopuelämän parisuhdetta. Joten huoli pois, sitähän voi vaikka kuolla huomenna jäämällä auton alle tai saamalla aivoverenvuodon. Siinä kohtaakin on ihan sama elä'äkö "loppuelämän" parisuhteessa vai parisuhteessa jossa ollaan onnellisia juuri NYT.
35v. ja 25v. ei ole mikään ihme juttu. Samaa ikäluokkaa. Ei voi puhua puumasta. Sitten vasta jos ylittyy ns.sosiaalinen ikäraja eli ollaan selkeästi eri ikäryhmissä, niin sitten on puuma.
Tässä taannoin oli Hesarissa Rauta-Reetta sarjakuva, jossa Reetta ihmetteli miksi niitä sanotaan puumiksi. Reetan kaveri sitten ihmetteli, että mikä termi olisi parempi. Reetan mielestä "leopardi". Perusteluna oli maksaläiskät.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:11"]
Käsittääkseni puuma on yli 40 vuotias, hyvännäköinen ja timmi nainen. Julkkiksissahan niitä esimerkkejä löytyy niin Suomesta kuin ulkomailtakin.
[/quote]
Ei. Suolla menee MILF ja puuma sekaisin. Puuma nimenomaan metsästää nuoria miehiä. MILF on muuten vaan kypsä ja pantavan kuuma pakkaus. Toki molemmat voivat olla samassa paketissa.
Kyllä poikien sosioemotionaalinen kehitys tulee sen 3 vuotta jäljessä... Pakko vaan sanoa itse näin reilu parikymppisenä.. Että se 20 vee kiva avokki on henkisellä tasollaan vasta 17.... :D on ne nii pentuja vielä!
Viipaleita-bloggaajan mies on jotain 20v vaimoaan nuorempi, mutta kun vaimo on ikäistään nuorekkaampi ja mies sellainen h-p björkman -tyyppinen vanhana syntynyt, ni8in eipä siinä mitään ihmeellistä.
Eihän se puumaa vielä tee jos silmää miellyttää :)