Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kim Kardashianin kroppa..hyh!

Vierailija
05.09.2014 |

Esim tässä. Ihan kamala, en tajua miksi sitä ihannoidaan. Yksinkertasesti vaan lihava.
http://m.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288733693169.html

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se pyöreä ja persjalkainen mutta kai tuo naama ja muhkea perse on ne asiat jotka tekevät Kimistä niin suositun. Ei ole kyllä mitenkään oma naisihanteeni.

T. mies

Vierailija
2/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi vartalo ja kauniit kasvot. Vuosituhansien resepti kauneimman naisen luontiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni lihavaksi noin isolantioisena, mutta on hienoa, että maailmassa on muitakin kauneusihanteita ja monen näköiset naiset voivat olla täydellisiä eri ihmisten mielestä. (Toki olisi parasta, jos osaisi pitää vähintään kaikenlaisia terveen painoisia vartaloita kauniina.)

Kimillä on ihan kauniit kasvot, mutta noidenkin kuvien naisista Nicole Scherzinger on mielestäni kauniimpi, kuten moni muukin julkkiskaunotar.

Vierailija
4/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tiimalasi-vartalo ja kauniit kasvot. Persettä tosin on pumpattu jo liikaa, näyttää takaapäin otetuissa kuvissa suorastaan lihavalta.

Vierailija
5/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo lihonut, mutta hyvännäköinen yhä. Jospa itsekin lihoisin tuolla muotilla.
Eikä se vielä lihava, obeesi, ole, hyvänen aika. Rehevä vain ja aivan terveissä mitoissa vielä. Hyvä vaan että viihdemediassa edes jotain lyhyttä ja täyteläistä naista pidetään kauniina ilman sitä erittelevää PLUS-etuliitettä.

Vierailija
6/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajua tekstiä naisen vartalosta. :( Välillä hämmästyttää miten törkeästi jotkut naiset arvostelevat toisten, jopa itselleen täysin tuntemattomien ulkonäköä. Kertokaa nyt joku rehellisesti onko kyse oman itsetunnon kohotusyrityksistä muita mollaamalla, kateudesta, ylemmyydentunnosta, vai mistä? T: Mies41

Vierailija
7/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän perus av-mamman kroppa nyt Kardashianin voittaa millon vaan!

Vierailija
8/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:22"]Aika rajua tekstiä naisen vartalosta. :( Välillä hämmästyttää miten törkeästi jotkut naiset arvostelevat toisten, jopa itselleen täysin tuntemattomien ulkonäköä. Kertokaa nyt joku rehellisesti onko kyse oman itsetunnon kohotusyrityksistä muita mollaamalla, kateudesta, ylemmyydentunnosta, vai mistä? T: Mies41
[/quote]
Ei vittu tätä "t. Mies" -juttua :`D t. Mies. Eikun nainen. Tai ehkä sittenkin mies? Tai ehkä yksisarvinen, joo.

Vierailija
9/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ns. peppumies eikä diggaa yhtään Kim Kardashianin pepusta. Pepun pitää kuulemma olla täyteläinen ja pyöreä mutta PIENI.  Ei mikään ghettopeppu. Mietin itse vaan että onko tuo oikeasti Kimin miehen mielestä himoittava vai onko hälle tarpeeksi että peppu on kuuluisa?

Vierailija
10/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:22"]Aika rajua tekstiä naisen vartalosta. :( Välillä hämmästyttää miten törkeästi jotkut naiset arvostelevat toisten, jopa itselleen täysin tuntemattomien ulkonäköä. Kertokaa nyt joku rehellisesti onko kyse oman itsetunnon kohotusyrityksistä muita mollaamalla, kateudesta, ylemmyydentunnosta, vai mistä? T: Mies41 [/quote] Ei vittu tätä "t. Mies" -juttua :`D t. Mies. Eikun nainen. Tai ehkä sittenkin mies? Tai ehkä yksisarvinen, joo.

[/quote]

Ja vastauksesi itse kysymykseen on?

Vierailija
11/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin kroppa on upea!

Vierailija
12/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:01"]

Mun mies on ns. peppumies eikä diggaa yhtään Kim Kardashianin pepusta. Pepun pitää kuulemma olla täyteläinen ja pyöreä mutta PIENI.  Ei mikään ghettopeppu. Mietin itse vaan että onko tuo oikeasti Kimin miehen mielestä himoittava vai onko hälle tarpeeksi että peppu on kuuluisa?

[/quote]

Se lienee Kimin miehen pään"vaiva". Sinulle riittänee omasi/miehesi mielipide omasta hanuristasi?

Vierailija
13/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea runsas nainen! Harmi, että pää on tyhjä. Kanye otti sitten suojatikseen, saas nähä kuinka kauan kestää...

Sanoo siiderivalas 42v

Vierailija
14/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta ku av-mammojen hanureita johonkin näytille, niin voin kertoa mielipiteeni. Huom. vain omani. Muitten mietteistä en mene sanomaan. Mielellään semmoisia missä omanne ja Kimin vierekkäin, niin helpompi verrata. Odotan huikeita näkyjä postaajien riman ollessa niin korkealla, että koko maailman perseestään tunteman Kurvi-Kimin versio on vain "Hyi, yök. jne". Ja voittaja tulee luonnollisesti syrjäyttämään Kimin, saamaan miljoonien mallisopimuksia jne. No rohkeasti vaan! T:Peppumies

Vierailija
15/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:04"]

[/quote]

Se lienee Kimin miehen pään"vaiva". Sinulle riittänee omasi/miehesi mielipide omasta hanuristasi?

[/quote]

Ei taida olla ihan vertailukepoinen aihe. Mun miehen vaimon perse kun ei ole yleisesti esillä joka mediassa mutta Kanyen on:D Eli pysytäänpä aiheessa. Käsittääkseni Kanye on myös sanonut että Kimin paras puoli jota hän ihailee on se miten hän (ja hänen perheensä)on osannut tehdä rahaa median turvin omasta itsestään. Kanye ei siis halua yksinoikeutta vaimonsa persiiseen vaan sitä saavat tuijottaa kaikki halukkaat kunhan samalla kassavirta ropisee kotiinpäin. Kanye on antanut siis suostumuskensa vaimonsa perseen arvosteluun näin.

Vierailija
16/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:22"]Aika rajua tekstiä naisen vartalosta. :( Välillä hämmästyttää miten törkeästi jotkut naiset arvostelevat toisten, jopa itselleen täysin tuntemattomien ulkonäköä. Kertokaa nyt joku rehellisesti onko kyse oman itsetunnon kohotusyrityksistä muita mollaamalla, kateudesta, ylemmyydentunnosta, vai mistä? T: Mies41 [/quote] Ei vittu tätä "t. Mies" -juttua :`D t. Mies. Eikun nainen. Tai ehkä sittenkin mies? Tai ehkä yksisarvinen, joo.

[/quote]

Ja vastauksesi itse kysymykseen on?
[/quote]
Täh? En ole ap

Vierailija
17/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mun mielestä kaunis. Persettä välillä photoshopataan liikaa, luulisin, koska joissain kuvissa se näyttää ihan luonnottoman isolta, ja joissain ei. Luulen, että oikeasti on aika hyvän näköinen. Tisseissä varmaan on liikaa täytettä, voisi näyttää paremmalta mun silmään enemmän päärynänä toi nainen. Ja itse yleensä pidän pidemmistä. 

Ei kai siinä ole mitään vikaa, että eri ihmiset pitää erilaisia asioita kauniina ja seksikkäinä. Muhun vetoaa rehevät lanteet ja leveä perä, en tiedä miksi, mutta oon ihan tyytyväinen asiaan. Joku toinen tykkää hoikista ja treenatuista, eikä se oo mitenkään multa pois.

Vierailija
18/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:15"]

[/quote]

[/quote]

Ei taida olla ihan vertailukepoinen aihe. Mun miehen vaimon perse kun ei ole yleisesti esillä joka mediassa mutta Kanyen on:D Eli pysytäänpä aiheessa. Käsittääkseni Kanye on myös sanonut että Kimin paras puoli jota hän ihailee on se miten hän (ja hänen perheensä)on osannut tehdä rahaa median turvin omasta itsestään. Kanye ei siis halua yksinoikeutta vaimonsa persiiseen vaan sitä saavat tuijottaa kaikki halukkaat kunhan samalla kassavirta ropisee kotiinpäin. Kanye on antanut siis suostumuskensa vaimonsa perseen arvosteluun näin.

[/quote]

Pitäisikö ollaenemmän esillä? ;) Kanye varmasti arvostaa kovana bisnesukkona maagista kykyä takoa rahaa persettä kuvauttamalla! Onhan toi nyt älyttömyydessään niin kovaa viihdeteollisuutta, kuin ikinä! Mihin se perse tuijottamalla kuvaa. Veikkaan tosin, että Kimillä on ihan itsellään yksinoikeus perseeseensä vastoin sinun näkemystäsi. Kanyella voi toki jonkunnäköinen käyttöoikeus sitten olla. Kiva että vielä löytyy kaltaisiasi, jotka tiedostavat asioiden luonnollisen tolan ja pitävät vaimojensa perseiden oikeudet, suostumukset arvosteluun jne. Itsellään, eikä anna niitä esim. vaimoilleen. ;) Veikkaan että olet aika peto! XD

Vierailija
19/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 02:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pitäisikö ollaenemmän esillä? ;) Kanye varmasti arvostaa kovana bisnesukkona maagista kykyä takoa rahaa persettä kuvauttamalla! Onhan toi nyt älyttömyydessään niin kovaa viihdeteollisuutta, kuin ikinä! Mihin se perse tuijottamalla kuvaa. Veikkaan tosin, että Kimillä on ihan itsellään yksinoikeus perseeseensä vastoin sinun näkemystäsi. Kanyella voi toki jonkunnäköinen käyttöoikeus sitten olla. Kiva että vielä löytyy kaltaisiasi, jotka tiedostavat asioiden luonnollisen tolan ja pitävät vaimojensa perseiden oikeudet, suostumukset arvosteluun jne. Itsellään, eikä anna niitä esim. vaimoilleen. ;) Veikkaan että olet aika peto! XD

[/quote]

Jaa, olen itse se vaimo mutta mun mies ei arvostaisi sitä että tekisin rahaa sen kanssa, näyttelemällä sitä tai muuten. Kimillä ei taida olla omaa tahtoa ollenkaan. Aluksi hänen persestään ja sen kuuluisuudesta päätti äiti rautaisella otteella ja nyt Kanye on tullut osingoille (kuulemma pienoista valtataistelua Kanyen ja Kimin äidin välillä). Kimihän ei tee mitään päätöksiä ilman mamin hyväksyntää:)

Vierailija
20/24 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kim Kardashian taas tapojensa mukaisesti esitteli sitä mitä luonto on antanut."

Heh, Kimin kroppa ei kyllä ole luontoäidin käsialaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi