Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis uskotteko te av:n selaajat, että....

Vierailija
05.09.2014 |

.....kaikki,jotka tänne kirjoittelee, kertoo totta esim. autonsa merkin, kotinsa omistuksen: (onko vuokralainen vai omistaja/velaton asunto/velkainen asunto jne.) :D Täällä voi kirjoitella anonyymiyden takaa niin paljon valhetta ja potaskaa kuin vaan viitsii, jos edes viitsii. Valopäisimmät alkavat herjaamaan muita paikkansa pitämättömyyksillään, kun eivät muuta tyydytystä keksi enää omaan pilattuun elämäänsä kaiken kurjuutensa keskiössä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko joit?

Vierailija
2/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikille oo selvää et 99% täällä on fantasiaa ja valetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen yrittänyt kertoa muutamaankin kertaan, kun palstan lääkerit, jurristit ja aasinajajat leveilevät titteleillään. Anonyymi voi viestissään valehdella kaiken eikä mihinkään voi uskoa, ellei löydy jotakin ei-anonyymiä todistetta asialle.

t. Turun Arkkiherttua

Vierailija
4/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen av:ta vähän samalla mentaliteetilla kuin kattoisin salkkareita. Viihde viihteenä, ei näistä jutuista jaksa edes provosoitua.

Vierailija
5/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule tehty tutkimus että itseasiassa 86% av:n jutuista on totta. Että taidat sinä olla se kuka puhuu palturia nyt.

T. Valtion nettikäyttäytymisen tutkimusrykmentin päämies

Vierailija
6/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikulta, sitähän se elämä on muutenkin! Nytkö tämän asian vasta huomasit? Toivottavasti et joutunut pettymään pahasti.

Vierailija
7/7 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi kommentti mahdollisuus mahdollistaa että voi sanoa melkein mitä tahansa. Kunhan muistaa, että viranomaiset saavat kyllä selville jos on tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi