Ihan hirveät menkkakivut ja pitäisi lähteä ihan pian viemään lasta treeneihin
Niin huono olo että oksennan. Maha ihan sekaisin ja kipeä. Lääke ei auta ollenkaan. Aina pari kertaa vuodessa tällaiset menkat ja tietysti just tänään kun pitäis viedä poika treeneihin. Niin hirveä olo mutta enhän voi jättää lasta pois treeneistä omien kipujen vuoksi. Pojalle se on niin tärkeää.
Kommentit (24)
Voisko lapsi mennä jonkun kaverin kyydillä? Olettaen että matka on oikeasti niin pitkä että ei sitä voi esim pyöräillä.
Etippä netistä akupunktio painantaa menkkakipuihin,en enää muista mistä pitää painella.
Yks paikka on,mistä EI SAA painaa,koska ...jotain,mitä lie :D
No lapsi jää treeneistä pois jos ei saa kyytiä. Ei elämä siihen lopu.
Suihkuttele hetki lämmintä vettä, kauratyyny/lämminvesipullo matkalle ja vahvaa Buranaa.
Vierailija kirjoitti:
Etippä netistä akupunktio painantaa menkkakipuihin,en enää muista mistä pitää painella.
Yks paikka on,mistä EI SAA painaa,koska ...jotain,mitä lie :D
Myös ruokavaliosta, liikunnasta ja levosta kannattaa hakea tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko lapsi mennä jonkun kaverin kyydillä? Olettaen että matka on oikeasti niin pitkä että ei sitä voi esim pyöräillä.
Asutaan aivan kaupungin rajalla ja täältä suunnalta ei muita kulje. Se on joko mun vietävä ja haettava tai jätettävä lapsi tänään kotiin. Jälkimmäinen houkuttaa mutta lapsi odottaa treenejä. Ei tiedä mun kivuista niin ihmettelis varmaan miksi en vie.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde autolla liikenteeseen koska voit pyörtyä kesken ajon.
🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan aivan kaupungin rajalla ja täältä suunnalta ei muita kulje. Se on joko mun vietävä ja haettava tai jätettävä lapsi tänään kotiin. Jälkimmäinen houkuttaa mutta lapsi odottaa treenejä. Ei tiedä mun kivuista niin ihmettelis varmaan miksi en vie.
Kannattaa ikätasoisesti kertoa. 7-vuotiaalle kertoa mahakivusta, 12-vuotias ymmärtää kun sanot menkkakivuista.
Mua ei koskaan kuskailtu mihinkään treeneihin. Itse piti mennä. Kävellen, pyörällä tai julkisilla. En käsitä tätä nykyajan touhua.
Oisko vaikka mitään, että sanot äidin olevan maha kipeä ja et välttämättä pääse viemään treeneihin? Miksi salailet asiaa? Ja siis särkylääkettä vaan ja menoksi. Se, että itse liikut auttaa myös kipuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko keneltäkään koskaan edes kysynyt olisko mahdollista poiketa teidän kautta? Ei meilläkään ketään ihan naapurissa asu ja silti ollaan saatu kyydit järjestettyä.
Eikö olisi miestä käytössä? Seksikin auttaa, myös pikana ja on luomua kuten akupainelukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matka on alle 10 km niin eikö se lapsi voi pyöräillä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi miestä käytössä? Seksikin auttaa, myös pikana ja on luomua kuten akupainelukin.
Jos ois mies niin se varmaan veis pojan treeneihin
Lapselle voi kyllä sanoa että nyt ei pysty lähtemään. Pettymyksiä on ihan hyväkin opetella kestämään, samoin ottamaan muita huomioon.
Jos kumminkin meinaat lähteä, niin itselläni ainakin todella kuuma jyvätyyny auttaa pahimpiinkin kipuihin. Niin kuuma että just ja just pystyy pitämään, sillä hoitui synnytyskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ois mies niin se varmaan veis pojan treeneihin
Vois silti hoitaa kiputilat.
Buranalla vaan. Niin minäkin tein mm. monta työpäivää.