Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nicon, Lucan ja Janican pikkusiskolle nimeä?

Vierailija
05.09.2014 |

Nimipähkäilyt täällä kuumimmillaan :) otamme kyllä ideoita vastaan!! pää lyö tyhjää!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ei miestä pahenna vaan sille naureskelijat.

Onko vastaajat todella aikuisia?

Vierailija
22/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cu Clux Clan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade, of course. Ja sit jos vielä tulee poika niin Jace.

Vierailija
24/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiä voi vääntää kyllä jostain muista aiheista kuin lasten nimistä. 

Haukkukaa edes oman ikäistenne nimiä!

Vierailija
25/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerica tai Erica

Vierailija
26/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:08"]Vitsiä voi vääntää kyllä jostain muista aiheista kuin lasten nimistä. 

Haukkukaa edes oman ikäistenne nimiä!
[/quote]

Oliko oman lapsen nimi joukossa kun noin kolahti? Ups, siis colahti.

Vierailija
27/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cacca

Vierailija
28/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^tota olin tulossa. Mut jos ei Cacca, ni Cicca? Carolaina? Zessica? Zircca?

Tää on ciwaa11

Vierailija
29/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita, Carla, Celina, Cecilia, Celeste, Jessica, Taica

Vierailija
30/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marica

Vierailija
31/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt tätä C:kirjan vihaa mikä ap:llä vallitsee. Miksi ihmeessä yksi kirjain on jonkun mielestä niin paha, että se ansaitsee tällaista myllytystä aina osakseen? Ollaanhan me kansainvälistytty muutenkin, niin miksi nimet eivät voisi kansainvälistyä? Ja toisaalta kyllä minä muistan 80 luvulla syntyneissäkin sellaisia luokkakavereita joidenka nimessä oli C-kirjain. Silloin se oli jotenkin hienoa ja eksoottista. 

Onkohan tämä c-kirjaimen vihaaja kokenut jotain traumaattista c-kirjaimeen liittyen? Eihän mitenkään muuten voi yksi pieni kirjain jotakuta niin kovasti ärsyttää. Onko c-kirjain inhoajan aviomies lähtenyt jonkun naisen matkaan ja heidän yhteisillä lapsillaan on c-kirjaimia nimissä? Tämä voisi selittää paljon. TAI onko c-kirjain inhoajalla omassa lapsuudessaan ollut luokkakaveri jolla oli c-kirjain nimessä ja oli paljon suositumpi ja kauniimpi kuin tämä c-kirjaimen inhoaja ja siitä inhotus on lähtenyt liikeelle? Jotainhan tuommoisen omituisen inhon takana on vain oltava!

Ymmärrän, että kaikista nimistä ei kukaan tykkää ja omilleen ei tietystikään tarvitse antaa sellaista mistä ei tykkää, mutta ei minua ainakaan henkilökohtaisesti C nimet millään tasoa ärsytä, vaikka en ole omilleni sellaista antanutkaan. Eikä minua ärsytä luontonimetkään, vaikka en sellaisiakaan koskaan omille lapsilleni antaisi. Minusta on kiva, että on olemassa erityyppisiä nimiä. 

Vierailija
32/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica sopii hyvin joukon jatkoksi! Jade, Jadessa, Jadette, Yasmin, Viveca, Savanna, Veronica, Safira, Safina, Alexandra.

Aava tai Isla voisi myös olla jees.

Vierailija
33/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tahtoo lapselleen stripparin nimen?

Vierailija
34/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wic-Toria, lempinimeksi sopii veetee

Vierailija
35/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panico. Sopii sekä tytölle että pojalle. Kiva aasialaistyyppinen nimi, kiva myös seuravaa matkaa Thaimaaseen ajatellen.

Vierailija
36/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on lyönyt tyhjää aapeellä jo edellisten lasten nimiä keksiessä :D

Vierailija
37/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 32: ikävää jos olet jo ehtinyt nimeämään lapsesi WT:n tunnusmerkillä varustetuiksi.

Vierailija
38/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:52"]Mä olen aina ihmetellyt tätä C:kirjan vihaa mikä ap:llä vallitsee. Miksi ihmeessä yksi kirjain on jonkun mielestä niin paha, että se ansaitsee tällaista myllytystä aina osakseen? Ollaanhan me kansainvälistytty muutenkin, niin miksi nimet eivät voisi kansainvälistyä? Ja toisaalta kyllä minä muistan 80 luvulla syntyneissäkin sellaisia luokkakavereita joidenka nimessä oli C-kirjain. Silloin se oli jotenkin hienoa ja eksoottista. 

Onkohan tämä c-kirjaimen vihaaja kokenut jotain traumaattista c-kirjaimeen liittyen? Eihän mitenkään muuten voi yksi pieni kirjain jotakuta niin kovasti ärsyttää. Onko c-kirjain inhoajan aviomies lähtenyt jonkun naisen matkaan ja heidän yhteisillä lapsillaan on c-kirjaimia nimissä? Tämä voisi selittää paljon. TAI onko c-kirjain inhoajalla omassa lapsuudessaan ollut luokkakaveri jolla oli c-kirjain nimessä ja oli paljon suositumpi ja kauniimpi kuin tämä c-kirjaimen inhoaja ja siitä inhotus on lähtenyt liikeelle? Jotainhan tuommoisen omituisen inhon takana on vain oltava!

Ymmärrän, että kaikista nimistä ei kukaan tykkää ja omilleen ei tietystikään tarvitse antaa sellaista mistä ei tykkää, mutta ei minua ainakaan henkilökohtaisesti C nimet millään tasoa ärsytä, vaikka en ole omilleni sellaista antanutkaan. Eikä minua ärsytä luontonimetkään, vaikka en sellaisiakaan koskaan omille lapsilleni antaisi. Minusta on kiva, että on olemassa erityyppisiä nimiä. 
[/quote] no henk.koht. ärsyttää nimet jotka ovat perus suomenkieltä mutta kirjoitetaan ja lausutaan eri tavalla. Eri asia on vaikka joku cecilia jota ei muutoin voi oikein kirjoittaa. Minusta on typerää että lapsi joutuu joka paikassa selittämään että nimeni on vesa mutta se sitten kirjoitetaan w:llä ja c:llä. T. Luontonimisen äiti

Vierailija
39/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Micra, Cirzi, Caarina, Caiza, Jaccara, Tuncci, Cärry, Cone Belti, Caazari, Accu, Aiza Cello, Ozuuz Bancci?

Vierailija
40/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:16"]

Nicon, Lucan ja Janican pikkusiskolle nimeä?

Nimipähkäilyt täällä kuumimmillaan :) otamme kyllä ideoita vastaan!! pää lyö tyhjää!

[/quote]

Teemaa mukaellen: 

Caca

Coca

Caco

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi