Mietin vaan, jos tämä palsta olisi miehille suunnattu, niin...
...tuossa nimipalkissa olisi varmaan aika erilainen beiben kuva kuin mitä siinä on nyt. Kun tuossa pyörii nyt joku Ray:n mainos, niin siinäkin on joku hemaiseva naikkonen kuvattuna. Jos tämä olisi miesten palsta, niin tuon vauvan kuvan sijaan tuossa nimiotsikossa varmaan keikistelisi vähänpukeinen typy.
Miksei siis naisille suunnatun palstan otsikossa komeile joku vatsalihaksiaan esittelevä Hunks?
Kommentit (12)
Missä se on määritelty, että tämä on naisille suunnattu?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:01"]
[/quote]
Koska oikeita miehiä ei kiinnosta läpistä joutavia akkojen vauva-ja meikkijuttuja. Hinttaripojut on sitten erikseen.
Koska se olisi naurettavan näköistä.
Ja mitä nyt 'miesten palstoja' mietin niin eipä niissä mitään akkojen kuvia ole... Kauppalehti, muro.. mitä noita nyt on. Jututkin on paljon asiallisempia kuin täällä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:03"]
[/quote]
Koska oikeita miehiä ei kiinnosta läpistä joutavia akkojen vauva-ja meikkijuttuja. Hinttaripojut on sitten erikseen.
[/quote]
Ehhehe. Olen nainen enkä availe meikki- ja vauvaketjuja tällä palstalla.
Kaikkia naisia kiinnostaa meikit ja vauvat ja kaikkia miehiä urheilu ja nikkarointi. Niinhän se oli?
No jos mä nyt katselen tän sivuston muiden juttujen otsikoita, niin aiheet "Raskaus ja imetys muuttavat rintojen ulkonäköä", "Pupulakanat", "Mikä mun miehellä on???" ja "Vauvakinossa" ei oikein kuulosta miehille suunnatuilta. Ostin tänään Vauva-lehden. Kyllä sekin vaikuttaa enempi naisille suunnatulta otsikoillaan "Synnytys lähestyy", "En murehdi, vaikka mies on aina töissä" ja "Imetysopas".
Palstan tasoa kuvaa hyvin lapsen kuva.
Aikuisten juttuihin , ei siis kana-aivojen joilla kakkavaippa ja miesviha täyttää palstan, on omat fooruminsa.
Niin, oikeesti, ootteko joskus nähneet imettävän miehen tai edes miehen Vauvakinossa? Mä en ole.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:07"]
No jos mä nyt katselen tän sivuston muiden juttujen otsikoita, niin aiheet "Raskaus ja imetys muuttavat rintojen ulkonäköä", "Pupulakanat", "Mikä mun miehellä on???" ja "Vauvakinossa" ei oikein kuulosta miehille suunnatuilta. Ostin tänään Vauva-lehden. Kyllä sekin vaikuttaa enempi naisille suunnatulta otsikoillaan "Synnytys lähestyy", "En murehdi, vaikka mies on aina töissä" ja "Imetysopas".
[/quote]
Kyllä pupulakanat kuulostaa aika miehekkäältä. Voihan ne olla sellaisia isoja ja lihaksikkaita pupuja. Moottoriöljyä tassuissa. URGH!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
Täällä on suurin osa ketjuista muuta kuin vauva- ja meikkiasiaa. Ei se, että palstan nimessä on sana 'vauva', tarkoita että tämä ei olisi yleinen foorumi.
En tiedä muita palstoja, joissa voi kirjoittaa anonyymisti, ilman rekisteröitymistä, aiheesta kuin aiheesta ja keskustelu käy vilkkaana. Siksi täällä on miehiäkin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:07"]
[/quote]
Kyllä pupulakanat kuulostaa aika miehekkäältä. Voihan ne olla sellaisia isoja ja lihaksikkaita pupuja. Moottoriöljyä tassuissa. URGH!
[/quote]
Kerro mulle, mistä tuollaiset saa ostaa, laitan tilauksen heti vetämään.
koska maailmassa on virhe.