Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epämääräinen suhde

Vierailija
14.08.2021 |

Mulla ja mun ystävällä on läheiset välit. Ollaan kummatkin naimisissa olevia naisia, mutta minä tällä hetkellä asumuserossa.

Suhteemme on muuttunut pikkuhiljaa erilaiseen suuntaan. Kun näemme, pussailemme muutamia kertoja tapaamisen aikana. Emme kuitenkaan ole ottaneet puheeksi onko tämä kaveripohjalta vai onko tunteita mukana. Saatamme kosketella niskaa ja pitää kädestä kiinni katsoessamme televisiota. Onko muilla vastaavaa? En ole ennen kokenut vetoa naisiin. Mitä tämä on? Korjaanko avioliittoni vai koitanko hypätä tuntemattomaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava joskus. Päädyimme suhteeseen ja varattu osapuoli erosi miehestään. Nykyään onnellisesti naimisissa. Antakaa mennä. Rakkaus kuuluu kaikille.

Vierailija
22/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiin tarvitaan kaksi. Ei tuo homma olisi mennyt noinkaan pitkälle, jos jompikumpi olisi kavahtanut ja hakenut etäisyyttä. Tai tehnyt muuten selväksi että ei näin. Voitte ottaa selvää mitä teidän välillä on, mutta ilmoittakaa sitten myös molempien miehille että voivat alkaa etsimään itselleen aitoja heteropuolisoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita tuossa on mukana. Eri asia on se, että kenen sydän särkyy.

Vierailija
24/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suudelma kertoo jostain tunteesta. Harvemmin vain suudellaan ilman etenemistä seksiin. Tämä viestii siis vahvoista tunteista. Kuten joku edellä jo sanoikin, kädestä pitäminen ja spontaanit suudelmat saattavat olla intiimimpiä asioita, kuin itse seksi.

Vierailija
25/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tilanne on jatkunut noin? Muutaman kerran? Kuukausia? Vuosia jopa? Oletteko pikkuhiljaa edenneet vai vain yhtäkkiä? Tuskin vain yhtäkkiä päädytte noinkin läheiseen kanssakäymiseen, kaksi oletettua varattua heteroa. Onko tunteenne voimistuneet? Rakastuitteko?

Vierailija
26/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina tuntenut vetoa naisiin?

Vierailija
27/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vetoa täytyy naisiin olla, muuten ei onnistuisi.

Ei etenisi kuin yhteen suudelmaan korkeintaan. Ja sitten ilmoittaisit, että ei ole sinun juttusi.

Mieti mitä haluat, haluatko pitää ystävyyden ystävyytenä.

Voi siis käydä niinkin, että etenette suhteeseen, sitten eroatte tai juttu ei vain tunnu hyvältä.

Sitten saattaa olla vaikea palata takaisin ystävyysmoodiin.

Vierailija
28/29 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en riskeeraisi ystävyyttä, ellen olisi varma.

Vierailija
29/29 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen juttu menossa. Voinko tosiaan sittenkin olla lesbo? Koskaan ennen en ole tuntenut halua naiseen..