Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epämääräinen suhde

Vierailija
14.08.2021 |

Mulla ja mun ystävällä on läheiset välit. Ollaan kummatkin naimisissa olevia naisia, mutta minä tällä hetkellä asumuserossa.

Suhteemme on muuttunut pikkuhiljaa erilaiseen suuntaan. Kun näemme, pussailemme muutamia kertoja tapaamisen aikana. Emme kuitenkaan ole ottaneet puheeksi onko tämä kaveripohjalta vai onko tunteita mukana. Saatamme kosketella niskaa ja pitää kädestä kiinni katsoessamme televisiota. Onko muilla vastaavaa? En ole ennen kokenut vetoa naisiin. Mitä tämä on? Korjaanko avioliittoni vai koitanko hypätä tuntemattomaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muutakuin sen, että tuo on pettämistä

Vierailija
2/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin moista touhua pidetään yllä ilman tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin roskaa. Taidanpa ilmoittaa asiattomaksi.

Vierailija
4/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos vaan skippaat? Anna ihmisten keskustella keskustelupalstalla. Ei sun tarvii tunkea nokkaas asioihin, jotka ei suhun liity.

Vierailija
5/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no uskomattomalta kuulostaakin. Enpä olisi itse uskonut esimerkiksi vuosi sitten, miten ristiriidassa olen.

Vierailija
6/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot mihin suhde etenee, toisesta sukupuolesta voi kiinnostua koska tahansa, ei sellainen ole aina synnynnäinen ominaisuus.

Vierailija
7/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso sukupuolta tai parisuhdestatusta. Useasti vahva rakkaussuhde kehittyykin ystävyyden kautta. Muutoin se kehittyy useasti seksuaalisen himon kautta, jolloin rakastutaan ihmiseen sitä kautta

Vierailija
8/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeen keskustelupalstapoliisi. Ei ilmeisesti omassa elämässä tapahdu mitään yllättävää

Vierailija
9/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko seuraat miten etenette tai unohdat koko jutun. Tunteita varmasti molemmin puolin. Pusutkin ovat kuitenkin seksuaalinen teko. Siihen päälle kädestäpitäminen. Nämä voi joskus olla intiimimpiä asioita kuin itse seksi.

Vierailija
10/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita tuossa on. Ja uteliaisuutta.

Vierailija
11/29 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
12/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit nyt asiaa vain omalta kannaltasi. Ystäväsi on vielä parisuhteessa, mitä sille tapahtuisi, jos etenette asiassa? Sinällään tuo ei ole mitään uutta ja erikoista. Bi-naiset usein haaveilevat ja tavoittelevatkin asetelmaa, jossa heterosuhteen rinnalla olisi vielä samaa sukupuolta oleva ystävä joka olisi halukas seksuaaliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
13/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa touhua kaiken kaikkiaan.

Hankkikaa selkäranka!

Vierailija
14/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa touhua kaiken kaikkiaan.

Hankkikaa selkäranka!

Vierailija
15/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä tosiaan on vielä liitossaan, mutta miksi tekee tälläistä? Tunteita hänelläkin vaikuttaa olevan. En vain tiedä, miten edetä. Omat tunteeni raastavat minua. Epävarmuutta on kuin pikkutytöllä.

Vierailija
16/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea sanoa tunteista, mutta eipä varmaan monikaan meistä toimisi noin ilman tunteen häivääkään.

Vierailija
17/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko koronarokotteesta...

Vierailija
18/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinas kuulostaa aika uskomattomalta. Vai onko muille tapahtunu vastaavaa valaistumista :D

Vierailija
19/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäsiat

Vierailija
20/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ja ystävien miehet ovat minulle sellainen alue joihin en halua sekoittaa seksiä tai siihen viittaavaa.

Koen heidät niin tutuiksi ja jotenkin en osaa kuvitella edes tuntevani heihin tuonkaltaista vetovoimaa.

Naisystävien kanssa ei tulisi mieleenikään, pilaisi vain ystävyyden, menisi jotenkin maku ja kiusaantuisin molempien puolesta.

En tosin tunne mitään fiboja muihinkaan naisiin.

Oletan, että tämä ystävä haluaa kokeilla kun nyt niin paljon puhutaan näistä bi- ja lesbosuhteista.

Tutun ihmisen kanssa hän uskaltaa, ilmeisesti. Voi olla häneltä uteliaisuutta, leikkiä tai on tunteita.

Vositteko puhua tästä, eihän näistä pusuista ym. pitempään puhumattakaan voi olla. Ei kait niinkään voi jatkua, ettää olette ja leikitte niinkuin ei mitään kummempaa olisikaan tapahtunut. Minun mielestäni nuo temput ei kuulu ystävyyteen.