Gallup kysyppä mieheltäsi
kysyppä mieheltäsi mikä sinussa on kaunista. vastaa tähän ketjuun
Kommentit (55)
"Hyvä sydämisyys, sellanen lämmin."
Aww <3 itku meinas tulla
Tätähän ei kysytty, mutta minua kovin kiinnostaisi tietää onko kommentoijat oikeasti kysyneet mieheltään. Minusta olisi aika noloa kalastella tuolla tavalla mieheltä kehuja. Kyllä se kertoo ihan itse jos sille päälle sattuu.
No johan on kaunista porukkaa liikkeellä :-) Mutta kauneushan on katsojan silmissä.
En voi kysyä mieheltä, kun se on työmatkalla.
Aaawwww! Onpa teillä ihania miehiä. :) Oikein sydänalassa läikähti.
mitä ihmeellistä näissä on. oma vaimo on miehen silmissä kaunis kun rakastaa. ja toisin päin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:44"]
Tätähän ei kysytty, mutta minua kovin kiinnostaisi tietää onko kommentoijat oikeasti kysyneet mieheltään. Minusta olisi aika noloa kalastella tuolla tavalla mieheltä kehuja. Kyllä se kertoo ihan itse jos sille päälle sattuu.
[/quote] Minä kysyin. Meidän parisuhteessa ei ole noloa kysellä tällaisia. Kehuja tulee spontaanisti muutenkin.
-11
kau... Kauhista!" ja lopulta: "sun naamataulu"
Huumorimies, hempeily ei niin luonnistu tuosta noin vaan :) vain kun saturnus ja kuu ovat oikeassa kulmassa maapalloon nähden..
En taida kysyä, vastaukseksi tulee kuitenkin jotain pinnallista paskaa ja joudun pohtimaan parinvalintaani koko yön.
"V*ttu, mä en jaksa nyt tommosia. Tiedät kyllä, oon sulle sanonu kyllä" Puol vuotta yhdessä. On tosiaan kolme neljä kertaa kehunu, et on paljon asioita mistä pitää minussa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:08"]
"Ai fyysisesti vai? Hymy, silmät, sääret, hiukset ainakin. Saaks sanoo rinnat? Älä laita sitä sinne!"
[/quote]
Laitoit kuitenki. Hyi sinua. =D
En kysynyt. Aamulla, kun lähdin töihin, mies sanoi: "kauniit hiukset!" ja jo sitä ennen, vetäessään vetoketjuani kiinni (olkapäävamman takia en pysty itse) hän sanoi: "Et kai vaan ajattele mitään laihtumista." Olen lihonut puolen vuoden aikana lähes 10 kiloa ja olen tosiaan parin viikon aikana tehnyt kaikkeni, ettei painonnousu jatkuisi - ja onnistunutkin.
"Ai fyysisesti vai? Hymy, silmät, sääret, hiukset ainakin. Saaks sanoo rinnat? Älä laita sitä sinne!"
Naamataulu, en sano muuta, kun kuitenkin teet jotain tyhmää facebook testiä :D