Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissa karkaa välillä jo housuja laskiessa

Vierailija
14.08.2021 |

Vaikkei rakko ole edes täynnä. Ihan kuin aivot antaisivat luvan pissata heti kun ylitän vessan kynnyksen. Tätä tapahtuu pari kertaa viikossa. Ärsyttävää. Muualla esim. nukkuessa tai ponnistaessa ei karkaa vaikka rakko ihan täynnä. Onko yleistäkin? Olen 46v nainen.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut nyt tuota, olen 52 v. Aiemmin oli vain joskus esim. aivastaessa mutta nyt saattaa lirahtaa jo kun nousen pystyyn ja lähden vessaan. Kuitenkin käytän Ovestin-estrogeeniä ja jumppailen lantionpohjanlihaksia. Varsinkin väsyneenä tapahtuu....

Vierailija
2/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se pissa hihnaan ja tuolinjalkaan kiinni, ei muutes karkaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Itsellä lorisi kusi housuun helposti ylipainoisena, ongelma loppui siihen kun laihdutin.

Vierailija
4/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se pissa hihnaan ja tuolinjalkaan kiinni, ei muutes karkaa enää.

😁😂

Vierailija
6/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ostamaan geishakuulat.

Vierailija
7/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paska karkaa välillä housuihin.

Vierailija
8/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kegelharjoitukset kehiin niin auttaa

Vierailija
9/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistaessa tai yskiessä tapahtuva virtsankarkailu on ponnistusinobntinenssia, johon auttaa lantion lihasten harjoittelu. Pakkoinkontinenssin tarkoittaa sitä, että virtsaamisen tarve tulee yllättäen ja pitää heti päästä virtsaamaan. Usein näitä kahta esiintyy samalla henkilöllä eli on sekamuotoinen inkontinenssi. Estrogeenin väheneminen voi aiheuttaa pakkoinkontinenssin ja ms tai Parkinsonin tautikin. Missä nyt on muitakin oireita kuin tämä.

Vierailija
10/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paska karkaa välillä housuihin.

Minullakin. Mutta se on normaalia että on ripulirallia tiettyjen ruoka-aineiden jälkeen. Nyt olen syönyt banaaneja niin ei ole lörähtänyt aikoihin.

Vierailija
11/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, ikää 24. Ennen vessaan menoa ei ole juurikaan hätä, mutta vähän sen jälkeen kun ovi sulkeutuu, meinaa tulla housuun. Kerran on lirahtanutkin.

Joskus aivastellessa tapahtuu myös. Ensimmäisen kerran tapahtui ala-asteella ranskantunnilla.

On ikävä vaiva! Tärkeisiin tilaisuuksiin laitan aina kuukautissiteen, että lirahtaessa ei tarvitsisi vaihtaa pikkuhousuja. Ikinä mitään ei ole käynyt, mutta ainakin on itsellä helpompi olla :/

Vierailija
12/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisilla naisilla enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
13/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma, ikää 24. Ennen vessaan menoa ei ole juurikaan hätä, mutta vähän sen jälkeen kun ovi sulkeutuu, meinaa tulla housuun. Kerran on lirahtanutkin.

Joskus aivastellessa tapahtuu myös. Ensimmäisen kerran tapahtui ala-asteella ranskantunnilla.

On ikävä vaiva! Tärkeisiin tilaisuuksiin laitan aina kuukautissiteen, että lirahtaessa ei tarvitsisi vaihtaa pikkuhousuja. Ikinä mitään ei ole käynyt, mutta ainakin on itsellä helpompi olla :/

Kuukautisside? Mikä muu side?

Vierailija
14/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Kellään tuntemallani naisella ei lirahtele. Olisiko itsensä hoitamisesta kyse?

Vierailija
15/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyse on nimenomaan siitä, että sun rakkosi on ehdollistunut siihen, että vessassa pissataan.

Monella tuo esiintyy niin, että kun kaivaa avaimia ovella avatakseen kotioven, tulee jo ihan julmettu pissahätä, pakko päästä vessaan ennen kuin tulee housuun. Tosiasiassa jos vaikka meneekin viemään kauppakassin keittiöön, saattaa unohtaa koko pissahädän ja muistaa vasta tunnin päästä. Eli sitä ei ollut, koska rakko ei ollut täynnä.

Sun pitää vaan päättäväisesti vastustaa sitä, niin rakko oppii taas ihmisiksi.

Naureskelin tuolle ilmiölle ennen salaa, mutta sitten aloin kokea sitä itsekin...

Vierailija
16/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisside? Mikä muu side?

Tena?

Vierailija
17/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Kellään tuntemallani naisella ei lirahtele. Olisiko itsensä hoitamisesta kyse?

Et sä tunne muita naisia kun sun mutsis.

Vierailija
18/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa pakkoinkontinenssilta. Samaa oli itsellä, usein ulko-ovella avainta kääntäessä jo tuntui että pissat tulee väkisin housuun. Tuntui vaan, ei tullut. Koska oli myös ponnistusinkkaa (syynä vuosia kestänyt yskä!) hermostuin ja pyysin gyneltä lähetteen vaivan korjaavaan leikkaukseen. Jotenkin aivotkin uskoi leikkauksen jälkeen ettei sitä pissaa nyt niin vaan tulekaan, niin avainta saa kääntää rauhassa.

Vierailija
19/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika reilusti ylipainoa. lohdullista kuulla etten ole ainoa jolla karkaa. Laitan välillä siteen kun lähden asioille. Ei mulla mitään parkinsoniin viittaavaa ole. Monesti saatan kyllä olla väsynyt kun karkaa. Taidan kärsiä myös jonkinlaisista suolioiresta ibs vai miksi sitä nyt kutsutaankin. Banaanit kyllä kovettaa sopivasti vatsaa. Verenpaine on koholla ja siihen lääkkeet. ap

Vierailija
20/70 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyse on nimenomaan siitä, että sun rakkosi on ehdollistunut siihen, että vessassa pissataan.

Monella tuo esiintyy niin, että kun kaivaa avaimia ovella avatakseen kotioven, tulee jo ihan julmettu pissahätä, pakko päästä vessaan ennen kuin tulee housuun. Tosiasiassa jos vaikka meneekin viemään kauppakassin keittiöön, saattaa unohtaa koko pissahädän ja muistaa vasta tunnin päästä. Eli sitä ei ollut, koska rakko ei ollut täynnä.

Sun pitää vaan päättäväisesti vastustaa sitä, niin rakko oppii taas ihmisiksi.

Naureskelin tuolle ilmiölle ennen salaa, mutta sitten aloin kokea sitä itsekin...

Minulla on auttanut se, että sanon mielessäni virtsarakolle, että siellä yläosassa on vielä tilaa ja keskityn rentouttamaan sen kohdan. Tepsii yllättävän hyvin.