Tanska lopettaa kaiken koronapelleilyn 1.10 alkaen
Ei koronapasseja, ei maskeja, ei rajoituksia.
Ehkä siellä alkanut järki voittaa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mä kannatan samaa. Tätä leikkiä on nyt leikitty 1,5 vuotta.
Luulen, että olemme puolessavälissä. Hyvällä lykyllä. Suomi on nääs hidas maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä leikkiä voi leikkiä vaikka 50 vuotta jos niikseen tulee. Sacrifice the weak ja kaikki rajotukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tulee perässä kunhan rokotettuja tarpeeksi. Mitä rokotevastaiset sitten trollaavat?
Ollaan iloisia, kun vältyttiin tarpeettomalta ja vaaralliselta piikiltä. P.S. Iso osa on rokotekriittisiä, ei -vastaisia. Ymmärrä ero.
En ymmärrä, koska täällä niin rajua valetietoa jaetaan. Kun Suomi avataan, korona ei poistu, vaan rokottamattomat sairastuvat edelleen variantteihin, joita jokainen voi kantaa, rokotetut huomaamattaan. Silloin he eivät enää pidä maskeja, jotta rokottamattomat eivät sairastuisi. Ymmärrä.
Ei mua varten tarvitse mitään maskia pitää. Kaipa sitä jokainen reppana omaksi suojakseen pitää ja osa näön vuoksi.
Valtion täytyy teitä reppanoitakin suojella. Halusit tai et. Siksi rokotetuilla maskisuositus jatkuu.
"Suojelu" tässä yhteydessä on vain paremmuuden tuntoisten marttyyriutta ja ylimielisten (tietoisesti tai tiedostamatta) tekemää kahtiajakoa.
Ei. Pelkkää rokottamattomien suojelua. Olette erityissuojeluksessa.
Mukavaa kun haluat suojella minua!
T: diagnosoidusti sosiopaatti
Ps. Kaikki he, jotka eivät ota koronarokotetta, eivät ole sosiopaatteja.
Niin, koska siellä on suurin osa aikuisista rokotettu.
Helppohan sitten on yhteiskunta avata, vaikka virus vielä kiertääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä leikkiä voi leikkiä vaikka 50 vuotta jos niikseen tulee. Sacrifice the weak ja kaikki rajotukset pois.
Uhraa vaan itsesi. Ei sua kukaan jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tulee perässä kunhan rokotettuja tarpeeksi. Mitä rokotevastaiset sitten trollaavat?
Ollaan iloisia, kun vältyttiin tarpeettomalta ja vaaralliselta piikiltä. P.S. Iso osa on rokotekriittisiä, ei -vastaisia. Ymmärrä ero.
En ymmärrä, koska täällä niin rajua valetietoa jaetaan. Kun Suomi avataan, korona ei poistu, vaan rokottamattomat sairastuvat edelleen variantteihin, joita jokainen voi kantaa, rokotetut huomaamattaan. Silloin he eivät enää pidä maskeja, jotta rokottamattomat eivät sairastuisi. Ymmärrä.
Ei mua varten tarvitse mitään maskia pitää. Kaipa sitä jokainen reppana omaksi suojakseen pitää ja osa näön vuoksi.
Valtion täytyy teitä reppanoitakin suojella. Halusit tai et. Siksi rokotetuilla maskisuositus jatkuu.
"Suojelu" tässä yhteydessä on vain paremmuuden tuntoisten marttyyriutta ja ylimielisten (tietoisesti tai tiedostamatta) tekemää kahtiajakoa.
Miten jaksat elää tuollaisella diagnoosilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapassi onkin typerä idea. Rokotetut levittävät tautia, mutta pääsevät ilman testiä tapahtumiin.
Passin idea on pitää rokottamattomat poissa ja terveinä, koska rokotetut voivat levittää uusia variantteja rokottamattomiin. Passi suojelee juuri rokottamattomia.
En aio ottaa rokotetta, mutta ei teidän minua tarvitse suojella, olen jo sairastanut Koronan hyvin lievin oirein. Minulla on jopa parempi immuniteetti kuin teillä rokotetuilla.
Miettikää nyt vähän aikaa ennenkin leimaatte ihmisiä kahteen leiriin. Ei sellainen ole normaalia toimintaa, eikä se toimi yhteiskunnassa, jossa ei mikään ole mustavalkoista, eikä edes harmaan eri sävyjä, vaan kaikkia sateenkaaren värejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*1.10.
Kuukausi on järjestysluku ja senkin perään tulee piste. Mut mitä muutakaan voi mammapalstalaisista olettaa.
Piste Pirkko pilkun nussija ei ymmärrä jos piste vikapaikassa. Piste
Samalla vaivalla voi asiat kirjoittaa myös oikein. Sitä te elämänkoululaiset ette sitten millään tajua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö UK tehnyt tämän jo jokin aika sitten? Mites se on mennyt? En ole jaksanut koronauutisia lukea vähään aikaan.
Briteissä tämän jälkeen tartuntamäärät yllättäen tippui dramaattisesti, harva osasi ennustaa tätä. Mutta kaipa ihmisten immuunijärjestelmä parantuu kun he alkavat elämään eikä kyki neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhraa vaan itsesi. Ei sua kukaan jää kaipaamaan.
Mähä sairastin koronan oireettomana ja oon nyt vielä rokotettukin.IDDQD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat elää tuollaisella diagnoosilla?
Tavallaan oikein hyvin, kiitos. Helpompaa, kun en suhtaudu tällaisiin koronahössötyksiinkään niin tunteella, vaan teen riskiarvion tilanteen mukaan. En ole kovinkaan vahingollinen kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Myös rokotetut voivat sairastua. Ylilihavat ovat vaarassa. Immuniteetti kestää noin 5 kk. Joukkorokotukset heikenytvät immuniteettia pitkän päälle. Koronavirus on vanha virus, ja se muuntuu koko ajan. Hevosilla ja koirilla on oma koronavirus. Koronavirus siis ei katoa. Virukset kuuluvat luontoon ja ehkäisevät mm syöpää. Kaikella luonnossa on oma tarkoituksensa.
Koronasta taas ei saatu tutkimuksessa uudelleen infektiota jo sairastaneiden keskuudessa:
"This Cleveland clinic study monitored many unvaxxed previously “infected” employees of Cleveland clinic, not one got reinfected, per the study.
COVID-19 did not occur in anyone over the five months of the study among 2579 individuals previously infected with COVID-19, including 1359 who did not take the vaccine."
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.01.21258176v2
Se on mielenkiintoista. Jos joku on saanut koronan, niin hänellä on se paras ja luotettavin suoja.
Study Finds Greater Antibody Response In Recovered COVID-19 Patients Than Vaccinated Ones
https://thefederalist.com/2021/08/05/study-finds-greater-antibody-respo…
Ehkä onkin fiksua tulla "rokotetuksi" oikealla luontaisella viruksella.
Vierailija kirjoitti:
Vai että pelleilyn. Hoh hoijaa.
Nimenomaan pelleilyn.
THL:n, tilastokeskuksen ja Fimean tilastot on tällä hetkellä kaikkein kovinta rokotteiden vastaista propagandaa. Mitä on tarjolla.
Alle 20v ei ole kuollut koronaan yhtäkään. 21-49 8kpl. Sairaalahoidon tarve ollut niin ikään täysin olemattoman pientä.
Mene siinä sitten ottamaan rokote influenssaan täysin verrattavissa olevaa tautia vastaan. Vaikka tarvetta ei yksinkertaisesti ole. Itse asiassa influenssa on jopa pahempi asia kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös rokotetut voivat sairastua. Ylilihavat ovat vaarassa. Immuniteetti kestää noin 5 kk. Joukkorokotukset heikenytvät immuniteettia pitkän päälle. Koronavirus on vanha virus, ja se muuntuu koko ajan. Hevosilla ja koirilla on oma koronavirus. Koronavirus siis ei katoa. Virukset kuuluvat luontoon ja ehkäisevät mm syöpää. Kaikella luonnossa on oma tarkoituksensa.
Koronasta taas ei saatu tutkimuksessa uudelleen infektiota jo sairastaneiden keskuudessa:
"This Cleveland clinic study monitored many unvaxxed previously “infected” employees of Cleveland clinic, not one got reinfected, per the study.
COVID-19 did not occur in anyone over the five months of the study among 2579 individuals previously infected with COVID-19, including 1359 who did not take the vaccine."
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.01.21258176v2
Se on mielenkiintoista. Jos joku on saanut koronan, niin hänellä on se paras ja luotettavin suoja.
Study Finds Greater Antibody Response In Recovered COVID-19 Patients Than Vaccinated Ones
https://thefederalist.com/2021/08/05/study-finds-greater-antibody-respo…
Ehkä onkin fiksua tulla "rokotetuksi" oikealla luontaisella viruksella.
Olisit voinut mennä Ruotsiin tätä kokeilemaan. Miten siellä mielestäsi selvittiin?
Siellähän on ollut erittäin tiukkaa.