Kerro tilanteesi/ongelmasi, etsin sinulle siihen sopivan biisin!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
VÀsyttÀÀ, ahdistaa ja huolet pyörii mielessÀ.
Ei kavereita, ei ketÀÀn lÀheistÀ, ei koulutusta, ei unelmia. Eli siis olen elÀmÀssÀ tÀysin epÀonnistunut hylkiö joka ei jaksa elÀÀ mutta kuollakaan ei voi noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala ymmÀrtÀÀ mihin voi kadota 700 ÀÀntÀ Perussuomalaisten puoluekokouksessa!
Etsi nyt ainakin noita mykkÀkouluja ja sit joku Britney Spears tilanne...
Antaisin lisÀÀ vinkkejÀ jos rupeisit tekemÀÀn noita biisejÀ...
Vierailija kirjoitti:
elÀmÀn pelko
Vierailija kirjoitti:
KÀrsin ylivireyden aiheuttamasta unettomuudesta, joko en saa unta tai sitten herÀÀn aamuyöstÀ pyörimÀÀn. Pahimmillaan olen valvonut kolme vrk melkein putkeen niin ettÀ unta on ollut yhteensÀ 4h.
Vierailija kirjoitti:
VÀsyttÀÀ. En saanut nukuttua, kun pÀÀssÀ pyöri kaikenlaiset ajatukset.
En ole ap mutta tÀmÀ on mun oma aamuyön tunnuslaulu.
Mies, jonka mulla kanssa on ollut juttua vuoden ajan, viettÀÀ aikaa tÀn koko viikonlopun naisen kanssa (myös muita paikalla), jolle flirttaillut kehumalla hyvÀnnÀköiseksi yms. En tiedÀ miten pÀin olla. Itse olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala ymmÀrtÀÀ mihin voi kadota 700 ÀÀntÀ Perussuomalaisten puoluekokouksessa!
Haha, meinasin tulla linkkaamaan tÀn saman.
Oot sielunkumppanini.
Vierailija kirjoitti:
En halua elÀmÀÀ, mikÀ minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kavereita, ei ketÀÀn lÀheistÀ, ei koulutusta, ei unelmia. Eli siis olen elÀmÀssÀ tÀysin epÀonnistunut hylkiö joka ei jaksa elÀÀ mutta kuollakaan ei voi noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina palkkapÀivÀ, siihen saakka tuijotetaan kattoa.
Kommentoin vÀliin, Elina, mitÀ me teen?
Vierailija kirjoitti:
Mies, jonka mulla kanssa on ollut juttua vuoden ajan, viettÀÀ aikaa tÀn koko viikonlopun naisen kanssa (myös muita paikalla), jolle flirttaillut kehumalla hyvÀnnÀköiseksi yms. En tiedÀ miten pÀin olla. Itse olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
SilmÀilen tÀssÀ uimapaikkaa, eikÀ tÀÀllÀ ole muita ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mun tuli kyyneleet silmiin, tuttu biisi nuoruudesta ja lÀmmittÀÀ mieltÀ ettÀ joku huomaa. EhkÀ mÀ nostan vaan pÀÀn pystyyn ja vitut jostain miehestÀ. Kiitos sinulle
Persemies kirjoitti:
Haluan persettÀ!
Yliluonnollista, ap, sinulla on kyky.
Olen juuri lÀhdössÀ Titanic nimisen laivan kyytiin ja toivoisin tapaavani siellÀ komean nuoren miehen jonka kanssa viettÀÀ villi romanssi.