Joku voisi kehittää sellaisen sivuston mihin voi jättää asiakasarvioita vuokrakerrostaloista
Että joku muu voi välttää tekemästä pahaa virhettä.
Kommentit (11)
Kaikista kerrostaloista tulisi kauheat arviot, oikein avauduttaisi kaikista epäkohdista ja meluista. Kuin romaania lukisi.
Tosi hyvä idea! Voisi välttää veemäiset naapurit, lutikkakämpät ja muut inhoitukset. Tämä voisi kannustaa asuntojen omistajia ja taloyhtiöitä pistämään möykkääjät kuriin ja korjaamaan muut epäkohdat!
Kuka ottaa tästä kopin?
Ennen oli kerrostalokyttääjät sivusto. Oli todella mielenkiintoinen sivusto. Harmi kun lopetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli kerrostalokyttääjät sivusto. Oli todella mielenkiintoinen sivusto. Harmi kun lopetettiin.
Sama tuli mieleeni. Siellä oli ihan osoitteilla kerrottu mitä oli tapahtunut missäkin.
Yllätyin, että sen sivuston tekijänä oli Jani Halme kavereineen ?!
Varmaan pitäisi tehdä ilmaiseksi kohderyhmä tuntien?
Mulla riittäis paljon arvostelua keski-vuosaaresta :D
Ei kuulosta kovinkaan rahaisalta kohderyhmältä.
Luulen ymmärtäväni täysin... Mulle vois lähettää... vaikka en tiedä ehtisinkö niitä lukea nyt ja ryhtyä mihikään toimenpiteisiin, mutta noin niin kuin tulevaisuuden tarpeita ajatellen... Voisin laittaa blogin tätä varten pystyyn... en kadota tätä linkkiä, kirjoittakaa tänne toistaiseksi... Terveisin, sianajotoimisto... Hki...
HOAS:lla on tuollainen nettisivuillaan. Joka on oikein hyvä senkin vuoksi, että ainakin joskus aiemmin oli paikoin hulvatonta luettavaa. En tiedä ovatko suodattaneet sittemmin, vai antavatko yhä mielipiteiden kukkia.
Jep. Jos avoimet tekstikentät tuottaisi kunnianloukkauksen ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen merkit liian helposti ja usein, niin sehän voisi olla pelkästään tähtiä, esim:
Asumisviihtyvyys: ***
Siisteys:****
Äänieristykset ja melu:**
Hintataso:****
Huolto ja ylläpito: **
Vuokrakerrostalot ovat hirveitä. Ei kai sen enempää tarvitse arvioida :D