Miten estetään, ettei mene ilmaa doggystyle asennossa?
Kommentit (17)
Hommaa paksu kyrpäisempi mies
Mies
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:56"]Hommaa paksu kyrpäisempi mies
Mies
[/quote]
Ei kyrvän paksuudella ole väliä tässä asiassa.
Perustele ensin, miksi edes pitäisi?!? Tästä pitää tehdä ensin ongelma, jotta se voidaan myös ratkaista.
Jos miehellä on pieni muna ja naisella väljä pillu niin mikään ei auta.
Vaihda miestä tai unohda doggystyle.
Kyllä se vaan on niin, että jos mies vetää peniksen kokonaan irti pimpistä ja sitten tyrkkii mahdollisimman kovasti takaisin. Sinne menee ilmaa ihan pakosti.
4 lasta alakautta synnyttäneenä, olen ajatellut että alapääni olisi löysä (mies väittää tietysti ettei ole), mutta ei mulla taida olla koska ei mulla ole koskaan mitään ilmaongelmia, miehellä normaalikokoinen vehje.
Tulipas hyvä mieli :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:37"]
4 lasta alakautta synnyttäneenä, olen ajatellut että alapääni olisi löysä (mies väittää tietysti ettei ole), mutta ei mulla taida olla koska ei mulla ole koskaan mitään ilmaongelmia, miehellä normaalikokoinen vehje.
Tulipas hyvä mieli :)
[/quote]
Vittusi on niin löysä, että ilma valahtaa suoraan läpi ja siksi sinulla "ei ole" ilmaongelmia.
Suoraan läpi minne, suustako ulos :D :D :D olen treenannut lantionpohjan lihaksiani, joten ei ihme että ovat kunnossa.
Kokeile ihmeessä jumpata niin ei tarvi täällä valittaa.
No ei ole väljyysongelmia. Pikemminkin päinvastoin.
Ap
Pidä jalat yhessä ja nosta persettä ylemmäs
Mulla auttaa, kun esim nojaan patjaan. Esim ollaan kontillaan lattialla, mutta mulla yläkroppa sängyllä.
Pidä yläkroppa pystymmässä asennossa, pää korkeammalla kuin takapuoli.
Se auttaa jos mies ei vedä kokonaan ulos ja tyrkkää sisään uudestaan, silloin pääsee ilmaa.
Up