Miksi ihmiset joihin laitoimme välit poikki yrittää vielä olla yhteydessä
Eikö vaan voi ymmärtää että emme halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin selityksen haluaisin jos joku, jonka olisin tuntenut hyvin tai kauan aikaa, yhtäkkiä vaikka estäisi tai haluaisi poikkasta välit?
Kenelläkään ei ole velvollisuutta selittää sillä se ei ole mikään sitova sopimus että on jonkun tuntenut.
Mutta eikö siltä ole kohtu poistettu? Itse on niin kertonut.[/quote]
Juu, mutta jossain toisessa ketjussa kertoo käyneensä lapsettomuuslääkärin juttusilla.
Eli just tällaista...
Itse uskon siihen että ei voi saada lasta. On sitten jotenkin siitä seonnut.
Nyt on ihan hyväkin pitää etäisyyttä muihin.
Ja Suomessa onnistuu helposti.
Onko tää spämmäri joku ä i t i hullun uusi alterego? Ihan samantyyppistä kitinää ja sata aloitusta samasta aiheesta vuorokauden aikana?
Sosiaalinen hoksnokka tolla olematon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää spämmäri joku ä i t i hullun uusi alterego? Ihan samantyyppistä kitinää ja sata aloitusta samasta aiheesta vuorokauden aikana?
Heta Hoksnokka, sinäpä sen sanoit !
Kirjoitti postauksen kerskaa kulutuksesta yhteen blogiinsa. Keskustelusta tykättiin yli 500 kertaa lilyssä. Firmamme tarjosi yhteistyötä hänen kanssaan. Vastasi viestiimme haistattamalla paskat. Ei kuulemma tee yhteistyötä jos ei saa vähintään 100 000€ kerrasta.
Selväpäisenä tuo voisi saavuttaa vaikka mitä elämässään. Surullista että on tuossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kummitäti tietää.
Sekä kummisetä.
Pitää osata kommunikoida selkeästi, että viesti menee perille.
Käytä puheen lisäksi vaikka viittomakieltä, jotta huonokuuloisempikin ymmärtää.
Sekä kummisetä.[/quote]
Niin juu, tässä tapauksessahan oli tämäkin.
Oliko miehen kummisetä ?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, tämä on ihan eri tyyppi. On kirjoittanut näitä keksittyjä juttuja blogeissa ja täällä eri nimimerkeillä vuosia. Esiintynyt mm. nimimerkeillä Silppu, Kiukkuinen, Jennia, PetraP jne.
Hanki lapsettomia ystäviä, niin ei tartte lapsia murehtia.
Ei ole, tämä on ihan eri tyyppi. On kirjoittanut näitä keksittyjä juttuja blogeissa ja täällä eri nimimerkeillä vuosia. Esiintynyt mm. nimimerkeillä Silppu, Kiukkuinen, Jennia, PetraP jne.[/quote]
Oikea multipersoona.
Ei tee hyvää ei...
Taisi taas ( vaihteeksi) olla "keskustelu hänen kohdalta tässä".
No, kyllä sieltä taas kuullaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä tosiaan ihmettelen että sulla ois vielä joku joka haluu pitää yhteyttä.
Kyseessä on sisko. Sisko = tämän aloittajan ”ystäväT”
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole samanlaista todellakaan. Silppu on sairas sekopää, minä sen sijaan olen sympaattinen ja narsistiäidin uhri. Silppu itse on narsisti, aina haukkumassa siskoaan ja muka ystäviää, joita sillä ei edes ole.
Kummitäti tietää.