Miksi ihmiset joihin laitoimme välit poikki yrittää vielä olla yhteydessä
Eikö vaan voi ymmärtää että emme halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt sitä täältä etkä niiltä ihmisiltä? Eikö hissi nouse oikein vintille asti vai missä vika?
En vastaa heidän viesteihin koska en halua olla heidän kanssaan tekemisissä.
Eiköhän ne siitä ajanmittaan kaikkoa...
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä rajoja vaan ylittävät niitä. Kun minä ANSAITSEN selityksen, olet sen VELKAA. Kaikki tämä on syyllistämistä.
Koskaan nähnyt yhtä kieroa kansa kuin s uomalaiset!!
Yleensä on aika tramatisoivaa jäädä ilman selitystä. Mä en ymmärrä mikä suomalaisille maksaa olla kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä rajoja vaan ylittävät niitä. Kun minä ANSAITSEN selityksen, olet sen VELKAA. Kaikki tämä on syyllistämistä.
Koskaan nähnyt yhtä kieroa kansa kuin s uomalaiset!!
Yleensä on aika tramatisoivaa jäädä ilman selitystä. Mä en ymmärrä mikä suomalaisille maksaa olla kohteliaita.
Syyt ei kuulu kenellekään.
On olemassa ihmisiä, jotka eivät voi millään ymmärtää ja hyväksyä, ettei heistä pidettäisi, vaikka olisivat kuinka isoja persereikiä.
Jennian uusi tuleminen. Blokattiinko vanha nimimerkki näiden surkeiden provojen takia?
Vierailija kirjoitti:
Jennian uusi tuleminen. Blokattiinko vanha nimimerkki näiden surkeiden provojen takia?
Ei, kun Emilia tekee aina uuden nimimerkin, kun kyllästyy tarinoimaan vanhalla nimimerkillä.
Siis haluaa lapsen, mutta ei halua ja taas haluaa...
Ei, kun Emilia tekee aina uuden nimimerkin, kun kyllästyy tarinoimaan vanhalla nimimerkillä. [/quote]
Tai luulee, ettei tunnistettaisi ?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun Emilia tekee aina uuden nimimerkin, kun kyllästyy tarinoimaan vanhalla nimimerkillä.
Tai luulee, ettei tunnistettaisi ?
En mä usko, että se välittää siitä, tunnistetaanko vai ei. Sen oikea nimi on liikkunut täälläkin jo pitkään, eikä oo millään tavalla estänyt trollaamista. Joku niin syvä tarve keksiä näitä tarinoita ja hakea sillä huomiota.
Mutta miksi ihminen, joka laittoi välit poikki ja jätti minut sydänsuruisena ihmettelemään raunioihin, haluaakin ottaa yhteyttä vuosien jälkeen?
En mä usko, että se välittää siitä, tunnistetaanko vai ei. Sen oikea nimi on liikkunut täälläkin jo pitkään, eikä oo millään tavalla estänyt trollaamista. Joku niin syvä tarve keksiä näitä tarinoita ja hakea sillä huomiota.[/quote]
Ahaa, no jopas🙄
Mene nyt kysymään siltä Aarnelta, Aarne on hyvä ja rehti mies.
Mikset kysy niiltä tutuiltasi ?
Jos ihan väkisin tunkevat "reviirillesi".
Sano se suoraan että haluan eroon susta eikä kierrelllä ja kaarrella. Minä jouduin kerran sanomaan kun vihjailut eivät auttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaa lapsen, mutta ei halua ja taas haluaa...
Mutta eikö siltä ole kohtu poistettu? Itse on niin kertonut.
No hanki lähestymiskielto ja hyvä vahtikoira.