Täysin sitoutumiskammoinen mies-mitä tehdä?
Haluaa tavata joka viikko, saatetaan viettää viikkokin yhdessä. Kummankin intohimoja on liikunta ja ruoanlaitto. Seksi on upeaa, tätä harrastetaan paljon. Muita ei tapailla. MUTTA: mies karsastaa kaikkea parisuhteeseen viittaavaa, ei siis puhu seurustelusta mutta ei halua että treffaillaan muitakaan. Saanut siipeensä avioeron myötä. Itse en halua muuttaa yhteen, joten se ei ole tässä ongelma.
Yritän tässä siis pohtia, että tyydynkö tässä liian vähään vai pitäisikö unohtaa tällainen suhde? Kyllä on kinkkistä. Ennen muinoin tavattiin kiva ihminen ja päätettiin olla yhdessä. Nykyään tämä on tällaista kaikenlaisten siipeensä saaneiden kanssa :D
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tyydyt.
Sitä miestä ei vaan tarpeeksi kiinnosta sinä parisuhdemielessä.
Eronnut melkein 10v sitten, ei ole ketään tapaillut näin pitkään ja ei aio kenenkään kanssa enää muuttaa yhteen
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyt.
Eronnut melkein 10v sitten, ei ole ketään tapaillut näin pitkään ja ei aio kenenkään kanssa enää muuttaa yhteen
T.ap
Saahan sitä sanoa. Kun tapaa Sen, joka häntä tarpeeksi kiinnostaa, aikomukset muuttuu ja muuttoauto on pihassa ennen aamunkoittoa.
Pane sitä jos huvittaa, mutta samalla voit etsiä itsellesi sitotumishaluista miestä. Tuohon ei kannata jumittaa kiinni.
mitäs tuossa nyt on,joko olet noin,ilman mitään aikomuksia perheestä,jatkat noin tai sanot että tämä oli tässä,kiitos ja näkemiin!
Et voi sitten sanoa "olen tavannut miehen ja plaaplaa..." jättää kuin nallin kalliolle. Puhu asiat,kysy!
Vierailija kirjoitti:
mitäs tuossa nyt on,joko olet noin,ilman mitään aikomuksia perheestä,jatkat noin tai sanot että tämä oli tässä,kiitos ja näkemiin!
Et voi sitten sanoa "olen tavannut miehen ja plaaplaa..." jättää kuin nallin kalliolle. Puhu asiat,kysy!
Siis ikää miehellä on jo 55v ja mulla 45v. Lapset on kummallakin jo tehty. Perhettä siis tässä en itsekään ole perustamassa
T.Ap
Jos toi riittää sulle, etkä itsekään kaipaile mitään yhteenmuuttaminen ole toiveissa niin mitä kaipaat vielä? Jos olette sopineet, ettei muita tapailla ja näette suhteellisen usein ja yhdessä vietetty aika ja seksi on hyvää niin tarviiko sitä kutsua seurusteluksi? Mitä se muuttaisi? Mulle riittää just tuollainen suhde. Tapailusuhde. Asutaan omissa kodeissa, tehdään yhdessä kaikkea kivaa eikä tapailla muita.
Mulla on ollut tällainen mies yhtäjaksoisesti nyt n. 5 vuotta. Muutettiin nyt viimein puoli vuotta sitten yhteen. Vielä 3 vuotta sitten tapailin yhtä toista miestä, koska mies tosiaan ei halunnut seurustella virallisesti ja muiden tapailu oli täysin sallittua. Mies joskus ihan alkuaikana laittoi kerran viestiä että oli baarissa suudellut jotain naista ja nyt hävettää. Sen jälkeen ei ole tietääkseni tapaillut ketään, ja viimeiset vuodet ollaan kyllä hengattu niin tiiviisti, että muiden tapailua olisi ollut vaikea peitellä. Meillä siis myös yhteinen ystäväpiiri että jos mies ei hengaa mun kans niin usein sitten jonkun yhteisen ystävän. Oikeastaan juuri nämä omat tapailuni suhteen aikana osoittivat mulle, että en halua olla kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Säälittelin itseäni ensimmäiset vuodet miehen sitoutumiskammosta, sitten pari vuotta sitten alkoi nousta kiitollisuus hienosta miehestä, jonka olen saanut.
Mutta siis eihän nämä tarinat kai useimmiten kauhean hyvin mene. Minullakin pari aiempaa tapailua pitkittyi kun mies ei halunnut tehdä mitään ratkaisuja, ja taustalla taisi olla ihan vaan se että ei ollut riittävästi tunteita mua kohtaan.
Nykyinen mieheni kuvaa traumatisoituneensa totaalisesti seurustelusta, sanoo, että alkaa aina ahdistaa kun suhde on virallistettu ja pakko lähteä litomaan. On häntä toki tässä vuosien aikana munkin kanssa ahdistanut mutta siitä ollaan päästy yli. Mutta lienee tässäkin taustalla myös se, että en herättänyt hänessä sellaista äkkihullaantumista, että hänen on pakko saada mut ja luvata kuukin taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi riittää sulle, etkä itsekään kaipaile mitään yhteenmuuttaminen ole toiveissa niin mitä kaipaat vielä? Jos olette sopineet, ettei muita tapailla ja näette suhteellisen usein ja yhdessä vietetty aika ja seksi on hyvää niin tarviiko sitä kutsua seurusteluksi? Mitä se muuttaisi? Mulle riittää just tuollainen suhde. Tapailusuhde. Asutaan omissa kodeissa, tehdään yhdessä kaikkea kivaa eikä tapailla muita.
kannattaa ottaa intiimeistä kohtaamisista pieni rahallinen korvaus. ihan sen takia kun meni aikaa muusta menoista ja peti vaatteet pitää pestä jne. jos tapailee useampaa se kattaa helposti vuoden menot.
Ongelma on se, että mitä jos mies pitää seksisuhteena tuossa tapauksessa, ei ole aikomusta seurustella myöhemmin. Jota saattaisit ehkä toivoa. Ja kun hän ei seurustele, hän voi vapaasti tavata muita naisia, samaan aikaan kun käy luonasi. Hän hyödyntää vain seksin rumasti ja katoaa? Pelimies? Kaikenlaisia tarinoita miehet kertovat eroista ja muista, voi olla avovaimokin pahimmassa tapauksessa ja häät tulossa, 2 koiraa ja mökki. Jos hän haluaisi kuitenkin tulevaisuuden kanssasi, sekin olisi jo osannut sanoa, sen sijaan että "karsastaa" vain kaikkea. Epämääräinen juttu ei yleensä toimi, pitää olla suht selkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ikää miehellä on jo 55v ja mulla 45v. Lapset on kummallakin jo tehty. Perhettä siis tässä en itsekään ole perustamassa
T.Ap
Mitä jos miehellä on villit vuodet ja menee naisissa. Eli ei sitoudu?
Riippunee siitä mitä sinä haluat? Haluatko suhteen, jossa toinen haluaa sitoutua sinuun?
Eniten ihmetyttää, ettei voi sitoutua seurusteluun? Jos ette aio naimisiin tai muuttaa yhteen, niin seurustelu tavallaan on aika kevyt sitoumus, josta halutessaan voi helpohkosti irtautua.
Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, yhteistä omaisuutta, ette ole naimisissa, ettekä asu yhdessä, niin ero on siinä mielessä helppo, että riittää kun keskenänne sovitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyt.
T.ap
Ei kannata ihan kaikkea suoriltaan uskoa. Onhan näitä ”ketään en ole vuosiin tapaillut” -tyyppejä, mutta usein paljastuu että totuus on kyllä ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että mitä jos mies pitää seksisuhteena tuossa tapauksessa, ei ole aikomusta seurustella myöhemmin. Jota saattaisit ehkä toivoa. Ja kun hän ei seurustele, hän voi vapaasti tavata muita naisia, samaan aikaan kun käy luonasi. Hän hyödyntää vain seksin rumasti ja katoaa? Pelimies? Kaikenlaisia tarinoita miehet kertovat eroista ja muista, voi olla avovaimokin pahimmassa tapauksessa ja häät tulossa, 2 koiraa ja mökki. Jos hän haluaisi kuitenkin tulevaisuuden kanssasi, sekin olisi jo osannut sanoa, sen sijaan että "karsastaa" vain kaikkea. Epämääräinen juttu ei yleensä toimi, pitää olla suht selkeää.
Siis hän itse sanoo, että ei halua muita ja toivoo että mullakaan ei ole. Ja siis tehdään yhdessä paljon muutakin kuin harrastetaan seksiä. Minut on esitelty myös lapsille, muita naisia eron jälkeen ei ole vienyt kotiin.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyt.
T.ap
Ei kannata ihan kaikkea suoriltaan uskoa. Onhan näitä ”ketään en ole vuosiin tapaillut” -tyyppejä, mutta usein paljastuu että totuus on kyllä ihan toinen.
En sanonut, että ei ole tapaillut ketään vaan että ketään ei ole tapaillut näin pitkään
T.ap
Mun kokemus miehistä on, että kun mies on kiinnostunut tai haluaa edes sitoutua, sitä ei pitele mikään ja omaksi onnettomuudekseen se on jopa välillä liiankin innokas tyyliin iso koira, joka intopiukkana hyppii rinnuksille. Sellaista vauhtia ja innostusta voi helposti säikähtääkin, mutta sellainen on mies, joka haluaa sitoututa. Sillä on kiire ja se on innoissaan. Tosta sun kuvauksesta puuttuu kaikki sellainen. Se pitää sua varakappaleena ja toivoo, että joku parempi vielä löytyis. Hirveää, mutta tuollaisiahan ihmiset ovat, jotkut naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hän itse sanoo, että ei halua muita ja toivoo että mullakaan ei ole. Ja siis tehdään yhdessä paljon muutakin kuin harrastetaan seksiä. Minut on esitelty myös lapsille, muita naisia eron jälkeen ei ole vienyt kotiin.
T.ap
Niin. Miehestä saa kuitenkaan mitään käsitystä että jatkuuko jokin vai ei jatku, tapailee vaan seksin merkeissä. Mikään sanaton juttu ei ole oikein kerro mitään, paitsi että on suhdekammoinen. Jotenkin tietämätöntä eloa, mihin ollaan menossa. Ei kauhean kiva alkuun sellainen. Toki 10v nuorempi nainen varmaan kelpaa 55 vuotiaalle, kun myöhemmin tuo ikä näkyi, aiemmin ei tullut katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Niin. Miehestä saa kuitenkaan mitään käsitystä että jatkuuko jokin vai ei jatku, tapailee vaan seksin merkeissä. Mikään sanaton juttu ei ole oikein kerro mitään, paitsi että on suhdekammoinen. Jotenkin tietämätöntä eloa, mihin ollaan menossa. Ei kauhean kiva alkuun sellainen. Toki 10v nuorempi nainen varmaan kelpaa 55 vuotiaalle, kun myöhemmin tuo ikä näkyi, aiemmin ei tullut katsottua.
Kuten aiemmin totesin, teemme muutakin yhdessä kuin harrastamme seksiä. Myös lomareissu on suunniteltu ensi kesälle yhdessä
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Kuten aiemmin totesin, teemme muutakin yhdessä kuin harrastamme seksiä. Myös lomareissu on suunniteltu ensi kesälle yhdessä
T.ap
Jos sulla on hyvä olla noin kuin nyt olette, niin ei kai hommalle sen kummempaa nimilappua tarvitse laittaa? Jatkatte niin kuin tähänkin asti.
Tyydyt.