Haluan kuolla. Olen pahoillani.
En tiedä kelle muulle sanoisin tämän. Siispä kirjoitan tämän tänne. Kukaan ei ymmärrä miten hirveää elämäni on. Eikä parannusta ole näköpiirissä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:28"]
Kerrotko vähän tarkemmin mikä mättää, niin voitais yrittää auttaa sua keksimään jokin muu ratkaisu?
[/quote]
Työttömyyttä ei ratkaista hetkessä.
Olen vankina omassa elämässäni. Minulla on aivovamma, aikuisiällä saatu, josta olen periaatteessa toipunut, siis osittain kuntoutunut, mutta jäljelle on jäänyt väsymisoireisto. Väsyn vähän joka asiasta. Siis, uuvun. Ihan pienestäkn kävelystä välillä. Ajattelusta. Hälinästä (lapsen kaverit, kaupat).
Olisinkin vain työtön. Olen paitsi työtön myös vailla toivoa työllistyä tämän oireistoni vuoksi. Saattaisin vielä päästä johonkin työhön, mutta en saisi siellä käytännössä paljoakaan aikaiseksi väsymisen vuoksi.
Toistaiseksi olen pärjännyt eläkkeen turvin. Se on kuitenkin niin pieni, että olen kipurajoilla ja huoli tulevaisuudesta on kova.
Vanhemmat ovat kuolleet, sukulaisia on joitakin, mutta he ovat sellaista porukkaa, että ovat itsekin vaikeuksissa ja ennen kaikkea joko niin kylmiä että helvettikin jäätyy (anteeksi uskovat) tai sitten pahantahtoisia, juoruilevia ja epäluotettavia juoppoja. Olen se joka on pitänyt yhteyksiä, mutta enää en juuri viitsi.
Lapsen isästä olen eronnut, mutta hän yrittää edelleen elää siivelläni, vaikka on varsin hyväpalkkaisessa työssä. Jättää elatustukea maksamatta ym. On usuttanut sossuja kimppuuni sillä tarinalla että lapsen äidillä on aivovamma ja häntä pitää tarkkailla.
Olisiko tässä näin alkajaisiksi. Kiitos jos joku jaksaa rukoilla puolestani.
ap
Rukoilen puolestasi, että Jumala koskettaisi. Kaikkea hyvää sulle!
Sinulla on oikeus tehdä itsellesi tai elämällesi mitä haluat. Muista että pakko ei ole kuin kuolla. Olisiko mahdollista löytää mitään mielihyvää tai reittiä sitä kohti. Lähde siitä että sinulla on oikeus tuntea mielihyvää suo se itsellesi ja ymmärrä että sisäinen ruoskasi ei ole sinusta lähtöisin. Olet oikeutettu neutraaliin oloon ilman tuskaa ja pois kaikki ne ihmiset lähipiiristä jotka saavat sinut vihaamaan koko elämää. Jos kyseessä järkyttävä kipu tai jo varmalla kuolemaan johtava sairaus, olet oikeutettu valitsemaan lähtöhetkesi. Voin sinuna lähteä kuitenkin vain kerran, onko mitään mitä haluaisit enää tehdä, tee se!
Lapsesi tarvitsee sinua ja olet hänelle tärkein koko maailmassa !
Tiedän, että lapseni tarvitsee minua, ja rakastan häntä yli kaiken.
En pysty poistamaan pahoja ihmisiä elämästäni. Osaan olen ottanut etäisyyttä, vihdoin viimein, ja se on hyvä. Lapsen isästä en vaan pääse eroon, koska hän on lapsen toinen huoltaja. Hän käyttää yhteistä huoltajuutta kiusaamiseen ja tilanteeni hankaloittamiseen. Toinen huoltaja voi tehdä kaikenlaista kiusaa joka teettää lisätyötä, jota sitten vähäisillä voimavaroillani joudun tekemään, eikä silloinkaan välttämättä onnistu.
En enää luota ihmisiin.
Jos itken jollekin ongelmiani ja pahaa oloani, hän katoaa. Pari kertaa olen saanut kuulla miten heillä ei löydy empatiaa ihmiselle joka on "itse aiheuttanut ongelmansa". Kavereita minulla vielä on muutama, mutta he pysyttelevät mahdollisimman etäällä ja korkeintaan kuuntelevat kohteliaasti.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:46"]Tiedän, että lapseni tarvitsee minua, ja rakastan häntä yli kaiken.
En pysty poistamaan pahoja ihmisiä elämästäni. Osaan olen ottanut etäisyyttä, vihdoin viimein, ja se on hyvä. Lapsen isästä en vaan pääse eroon, koska hän on lapsen toinen huoltaja. Hän käyttää yhteistä huoltajuutta kiusaamiseen ja tilanteeni hankaloittamiseen. Toinen huoltaja voi tehdä kaikenlaista kiusaa joka teettää lisätyötä, jota sitten vähäisillä voimavaroillani joudun tekemään, eikä silloinkaan välttämättä onnistu.
En enää luota ihmisiin.
Jos itken jollekin ongelmiani ja pahaa oloani, hän katoaa. Pari kertaa olen saanut kuulla miten heillä ei löydy empatiaa ihmiselle joka on "itse aiheuttanut ongelmansa". Kavereita minulla vielä on muutama, mutta he pysyttelevät mahdollisimman etäällä ja korkeintaan kuuntelevat kohteliaasti.
ap
[/quote]
Olen aivan sanaton. Tekisi mieli halata sinua <3 Voi, kun voisin vain jotenkin auttaa sinua.. Rukoilen puolestasi <3
Toivottavasti kuntoutumisesi myös jatkuu, ajan myötä olotilasi voi alkaa vielä parantumaan. Yritä jaksaa. Voimia sinulle.
Kukaan ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu. Älä anna periksi! Pyydä voimaa ylhäältä.