Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies petti

Vierailija
04.09.2014 |

Mies petti mutta sanoi että ei nauttinut? Sanoiko vaan siksi että niin kuuluu sanoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meinaat, että siinä jyystäessään ajatteli, että onpa paska pano, mutta keskenkään en kehtaa jättää :D

Vierailija
2/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa. Ei tapahtunut itelleni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoi suoraan sinulle ja pyysi anteeksi ja koit, että aidosti katui tekoaan, tuo "ei nauttinut" saattaa olla ihan todellinen tunne ollut sillä hetkellä, kun kokenut vahvasti tekevänsä väärin. Sellaiselle miehelle minä antaisin anteeksi. Juttelisin asian selväksi, kertoisin, että omat tunteeni voivat heitellä, mutta että päätös on anteeksianto, tämän kerran.

Yleensä pettäminen salataan, eikä se silloin ole hyväksyttävää, koska siinä on jo tuplapetos toisen luottamusta kohtaan, sillä teko peitetään valheilla.

Vierailija
4/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sanoi niin, koska luuli sen olevan jotenkin kohteliasta. Ja mitä se sua lohduttaa oliko se hyvä vai huono pano? Olen tosi pahoillani, että sun mies on tuollainen paska, sä ansaitset paremman.

Vierailija
5/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jonkun toisen mies, kannattaa jättää asia rauhaan. Kaverille kun antaa neuvoja, ja mies kuitenkin pysyy, niin on itse ulkona.

Vierailija
6/6 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani kaveristani. Mies taitaa vedättää häntä 6-0 ja tämä pettäminen oli vain jäävuoren huippu. Ja kaverini on niin sinisilmäinen että uskoo aina miehen kaikki selitykset. En kuitenkaan uskalla sanoa mitä oikeasti ajattelen, koska saan pian kaverin kiukut niskaani. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi