Jätin vaimoni ja nyt en oikein tiedä
miten suhtautua tähän asiaan, toisaalta olen helpottunut ja toisaalta suruissani. Hän on ammatiltaan kokki ja minä olen DI. Sukuni mielestä hän ei ollut riittävän älykäs eikä minulle ja sukuuni sopiva. Yritin monta kertaa häntä patistaa hakeutumaan vaikka joihinkin toimistohommiin, että näyttäisi vähän hienommalta sukuni mielestä, mutta hän ei suostunut. Nyt olen hänet jättänyt surettaa ihan vietävästi, mutta toisaalta olen helpottunut ja toivon löytäväni itselleni ja suvulleni kelpaavan sivistyneemmän naisen.
Kommentit (32)
Kokki on Hyvä ammatti!
Olet mamman poika , joka on narusta vedettävä lelu puudeli!
Käytkö kuitenkin kakalla?
,,,, Sitä vaan, että olet ihminen sinäkin vaan. ,,,,
Uskooko joku ihan tosissaan mitä ap kirjoitti?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että vaimosi pääsi susta eroon.
Ja hyvä, että pääsi myös moisesta suvusta eroon. Varmaan joutui kaikissa suvun kokoontumisissa tekemään oman alansa töitä, ja vieläpä ilmaiseksi.
Oikeasti taisi vaimo jättää sinut, kun kyllästyi siihen, että joutui kaikissa sukusi pienimmissäkin kokoontumisissa toimimaan kokkina, ja vieläpä ilmaiseksi.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Luuletteko tosissanne, että se kokkivaimo tai mies raskaan työpäivän jälkeen vielä kotona jaksaisi loihtia teille viiden tähden illallisen.
Olet kyllä vastenmielinen mies kun arvostelet ihmisiä ammattinsa perusteella.
Hei vähän yritystä nyt. Minä juon lauantaikänniä täällä ja haluan laadukkaita provoja, ei kelpaa tämmöiset.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä vastenmielinen mies kun arvostelet ihmisiä ammattinsa perusteella.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vittumitäpaskaa! 0/5
Tässä ajatukseni TÄYDELLISESTI ilmaistuna👍
Kyllä tällaisia miehiä ihan oikeasti on. Yksi nuoruuden poikaystävä jätti mut koska en ollut tarpeeksi korkeasti koulutettu, mutta en ollut siinä vaiheessa vielä varma siitä, mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Sittemmin meni yhteen ammattikoulun käyneen kanssa ja mä olen tällä hetkellä huomattavasti korkeammin koulutettu kuin kumpikaan heistä. Ei kaduta, koska eksä ei minusta oikeasti välittänyt, vaan statuksesta.
Sä Et ole Terve! Ja olet Narusta vedettävä mamman poika ! Et kykene olemaan Kenenkään kanssa !
Kokki on yhä ammatti sukusi Ovat sieltä jostakin!