Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lause, mikä jäänyt eniten päähäsi menneestä..

Vierailija
04.09.2014 |

Joku, mitä pääsi toistaa sinulle..

Kuka sanoi sinulle niin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti, kun sovitin hänen lenkkivyötään: olenko minäkin noin iso.

Mieheni täti, kun raskauteni paljastui muutama vuosi sitten Jouluna: no enhän minä kehdannut heti kysyä, kun ajattelin että oot TAAS vaan lihonut.

Vierailija
2/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha ystäväni: Ota sil ä käteen ja katso. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:57"]Yksi vanha ystäväni: Ota sil ä käteen ja katso. :-/
[/quote]
Silmä. Höh!

Vierailija
4/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:57"]Yksi vanha ystäväni: Ota sil ä käteen ja katso. :-/ [/quote] Silmä. Höh!

[/quote]

Oletpa herkkis.

Vierailija
5/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täällä ei ole sykettä eikä mitään elonmerkkejä.
Ensimmäinen raskaus oli ja ultrassa todettiin tuo kun olin viidennellä kuulla.

Vierailija
6/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitin on vaan nyt mentävä,muista käydä koulua kiltisti ja ole reipas tyttö. Äiti rakastaa sua tosi paljon,älä koskaan unohda sitä. " äitini sanat minulle 16vuotta sitten.

Vierailija
7/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tapahtunut, mutta ei mikään yksittäinen yksittäisen ihmisen sanoma asia ole jäänyt päähän kummittelemaan. Muistan kyllä monia ikäviä asioita, mutta ei mun pää toista samoja asioita vuodesta  toiseen, jokaisena vuotena on omat ilot ja murheet.

Vierailija
8/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele, jos kukaan ei pidä sinusta. 

Onneksi se ei enää pyöri päässäni, mutta pahiten on jäänyt mieleen. Eikä se ollut vahinkolause, hän todella halusi mun ymmärtävän että on tuota mieltä.

Äitini sanoi sen siis.

Vierailija
9/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais. Ikäihmiset tota toisteli.

Vierailija
10/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet tyhmä.. (ollessani eri mieltä äitini kanssa mistä tahansa asiasta). Oli nääs vain yksi oikea mielipide olemassa aina hänen mielestään. Että tämmöinen nauha pyörii taustalla usein tämän kyseisen hlön halveksivalla vanhemman naisen ilkeähköllä äänensävyllä. Alkoi aika varhain btw. Tämä nainen toimi muuten kasvatusalalla. Uskoisitteko?

Oikea voimalause, not!?

Vierailija
11/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 01:52"]

Kyllä sä olet tyhmä.. (ollessani eri mieltä äitini kanssa mistä tahansa asiasta). Oli nääs vain yksi oikea mielipide olemassa aina hänen mielestään. Että tämmöinen nauha pyörii taustalla usein tämän kyseisen hlön halveksivalla vanhemman naisen ilkeähköllä äänensävyllä. Alkoi aika varhain btw. Tämä nainen toimi muuten kasvatusalalla. Uskoisitteko?

Oikea voimalause, not!?

[/quote]

Olin kaikenlisäksi kaikilla mittareilla erittäin kunnollinen, älykäs ainakin koulutoikkien mukaan ja monen alan huippuharrastaja. Mut kas kun mikään ei riittänyt. Palkintona usein toi lause, että tzillee.

Pitää varmaan mennä jonnekin hypnoosiin poistaan toi typerän ihmisen typerä lause.

Vierailija
12/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, joka sanoi toisinaan minulle kun olin alta kymmenen vuotias. Laita lapsi asialle ja mene itse perässä. Tekee muuten lapsen itsetunnolle oikeen hyvää tuommonen asenne

Vierailija
13/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi minulle "sano papalle näkemiin" kun törmäsin häneen kotiovella tullessani koulusta kotiin ja isä oli menossa ulos... Hänet löydettiin hukkuneena muutama tunti myöhemmin vedettyään yliannostuksen rauhottavia. Siitä on nyt 15 vuotta.

Vierailija
14/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minne tahansa menetkin, muista, että pidän sinusta" sanoi psykologini minulle terapian loputtua. Mitään vastaavaa kukaan ei ole koskaan minulle sanonut, sen takia se varmaan on päähän jäänytkin.

Vierailija
15/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyhätyöllä ei ole siunausta."
Siskonpoika tokaisi, kun suunnittelin hommia viikonlopuksi.

Vierailija
16/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei kukaan ole mulle sanonut, vaan luin sen jostain. En muista mistä, mutta se pyörii koko ajan päässä:

Älä kadehdi sen iloja, jonka suruja et tiedä.

Tämän kun muistaisi kaikki.

Vierailija
17/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki... meillä ei saanut sairastaa ja sairastavia sukulaisia kateltiin nenänvartta pitkin. en käy tänäpäivänäkään lääkäreissä, vaikka outoja fiiliksiä olisi. kiitti muzi.

Vierailija
18/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 02:02"]

Äitini, joka sanoi toisinaan minulle kun olin alta kymmenen vuotias. Laita lapsi asialle ja mene itse perässä. Tekee muuten lapsen itsetunnolle oikeen hyvää tuommonen asenne

[/quote]

Meidän kotona se oli "Laita paska asialle ja kävele itse perässä", eli pääsit helpommalla!

Vierailija
19/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sano mulle: "Kuse huora reisilles!", ku kysyin miks petti mua. Ku yllätin pettämästä sano:"Hae luutas ja lennä takasin Kyöpelinvuorelle!"

Vierailija
20/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up